Mulla on Gilera SMT09 ja on ajettu 900km..
Tänää oon ajanu 2km, ja pysähtynyt liikennevaloihin, mopo pysy hyvin käynnissä hetken aikaa, sitten moottori alkoi vaan mennä hiljasemmaks, annoin vähän kaasua ja se sammu siihen!! (ajoin jo 1-2km! eiköhän kone ois lämmin??)
JA ei lähteny käyntiin ku ryypyllä!!OMG
oli aika noloo..
Miks se sammui kun kaasua annoin?
Joskus jos on kylmä on silleen että pysyy käynnissä, sen jälkeen kun annoin kerran kaasua, se ei enää pysy ilman kaasua käynnissä..
EI PYSY KÄYNNISSÄ EI
3
359
Vastaukset
Vakio Gileroissa on liian pieni suutin. Vaihda se isommaksi(75), niin pitäisi toimia paremmin.
btw, se ON noloa kun mopo sammuu liikennevaloihin...- jeje^^^^
siinä on kaasutin joko tukossat tai sitten säätösuutin on liian pieni kannattaa kokeilla ekaks puhaltaa ilmanpaine kopressorilla kaasuttimeen ilmaa (ensin pitää tietenkin ottaa suutin irti) ja suutinta kannattaa myös suhauttaa vähäsen
- dafdsfasd
Se ON tosi noloo jos mopo sammuu. Mulla on RCR -08 ja pysähyin tänään risteykseen niin ootin kytkin pohjassa 1 vaihteella et pari autoo menee ohi niin se p***a sammu. Arvaa vituttiko ku kaverit vielä nauro vieressä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424360
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384099- 643756
- 1133666
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe733382- 882946
- 542845
- 252646
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142364