Olisi myytävänä trimmauspöytä kokoa 60 x 90 cm. Kumimatto ja pyörät alla. Melkein kuin uusi. Postin kautta tulee ja hintana 150e.
Trimmauspöytä myydään
11
12721
Vastaukset
- mimmi
Liian kallis!
- Tintti
Sä pidät liian kovaa hintaa. Uuden pöydän saa n. 100 eurolla. Olen kyllä kiinnostunut mikäli hinta on kohdallaan.
- koiratyttönen
mistä ihmeestä löydät laadukkaan pöydän, jossa on kunnon sinkityt metallijalat, ei mitään lastulevyä vaan kunnon tukevaa (en nyt muista mikä sen levyn nimi on) levyä oleva alusta, kestävä kumimatto (joka kaiken lisäksi olisi oikein päin) ja vielä kunnollisen kokoiset toimivat pyörät alla ja joka kestäisi vähintään parikyt vuotta n. 100 eurolla?
et mistään.
kyllä tuo trimmipöytä on ihan normaalipöydän hinnan rajoissa eikä todellakaan kallis!
joten älkää heti haukkuko!
ja heti ku kerrotte mulle ekan paikan josta saattaa saada kunnon kamaa noin halvalla kertokaa mullekin..(mutta vähän epäilen ettei sellasta löydy) - Titta
koiratyttönen kirjoitti:
mistä ihmeestä löydät laadukkaan pöydän, jossa on kunnon sinkityt metallijalat, ei mitään lastulevyä vaan kunnon tukevaa (en nyt muista mikä sen levyn nimi on) levyä oleva alusta, kestävä kumimatto (joka kaiken lisäksi olisi oikein päin) ja vielä kunnollisen kokoiset toimivat pyörät alla ja joka kestäisi vähintään parikyt vuotta n. 100 eurolla?
et mistään.
kyllä tuo trimmipöytä on ihan normaalipöydän hinnan rajoissa eikä todellakaan kallis!
joten älkää heti haukkuko!
ja heti ku kerrotte mulle ekan paikan josta saattaa saada kunnon kamaa noin halvalla kertokaa mullekin..(mutta vähän epäilen ettei sellasta löydy)Mä meinasin ostaa koiranäyttelystä Turusta trimmauspöytän. Ne pyysi siitä ensin 150 e mut sain tingittyä sen 100 e. En kuitenkaan vielä raskintu ostaa kun ajattelin käytettynä löytäväni halvemmalla.
- leena
Titta kirjoitti:
Mä meinasin ostaa koiranäyttelystä Turusta trimmauspöytän. Ne pyysi siitä ensin 150 e mut sain tingittyä sen 100 e. En kuitenkaan vielä raskintu ostaa kun ajattelin käytettynä löytäväni halvemmalla.
Kukas noin halvalla myy uusia kunnollisia pöytiä?? Laatu nääs maksaa! Mun pöydän oikea hinta on liikkeessä 213 e! Ja sit vielä 24 e postikuluja päälle... pieni pöytä (koko 50 x 75 ) maksaa uutena jo 143 e ilman pyöriä. Pyörien kanssa 200 e. Kyllähän niitä halpa-hallin tuotteita saattaa saada halvalla, mutta käyttöikä on kans varmaan lyhyempi. Eikä niissä ole kumimattoja eikä kaikki jalat tahdo olla samanmittaisiakaan... Taitaa pöydä jäädä vielä omaan käyttöön. Kukas Turussa möi pöytiä ja millainen olis 100 e lähtenyt mukaan . Kyllä vois ostaa samanlaisen jos niin halvalla lähtee.
- koiratyttönen
Titta kirjoitti:
Mä meinasin ostaa koiranäyttelystä Turusta trimmauspöytän. Ne pyysi siitä ensin 150 e mut sain tingittyä sen 100 e. En kuitenkaan vielä raskintu ostaa kun ajattelin käytettynä löytäväni halvemmalla.
kuka myi, kenen valmistama? en oikein usko kyseisen pöydän olleen kunnolla tehty.
- Kiinnostunut
Pöytä kiinnostaa, mikäli vielä on myytävänä? Onko mahdollista hakea pöytää jostain? (saattaisi hintakin laskea hieman :) )
- Lissu
Mistäspäin olet? Oulun äitienpäivä näytteleen ollaan ainakin menossa ja sieltä pöydän saa. Joensuun näyttely toinen mahdollinen paikka. Mutta hinta pysyy samana...
- tiisti
Lissu kirjoitti:
Mistäspäin olet? Oulun äitienpäivä näytteleen ollaan ainakin menossa ja sieltä pöydän saa. Joensuun näyttely toinen mahdollinen paikka. Mutta hinta pysyy samana...
hei! minä olen tulossa ouluun äitienpäivä näyttelyyn. olisiko mahdollisuus ostaa?? vastaa vaikka mailiin
- REIJA
Heippa!
Vielläkö sulla on se trimmauspöytä myytävänä. Olen ollut sellaista juuri hakemassa ja kiinnostaa kovasti.
Vastaathan joka tapauksessa.
Kiitos Reija - daisy..
Vieläkös tämä pöytä on myynnissä? Sisältyykö hintaan postikulut? Tuleeko mukana se koukku, johon koira sidotaan kiinni? Kuinka vanha? Onko pyörät alla? Ja vielä, että onko pienelle vai keskikokoiselle koiralle tarkoitettu? Etsin trimmauspöytää terrierille. Jos on vielä myynnissä, ota yhteyttä sähköpostiini: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667