Aina jokin osa minua

on aika muuttaa muotoa
käyttää unohtuneita elementtejä enemmän
varpaita, nilkkoja
kaksien kylkiluiden kyhnytystä vastakkain

siksi
että sormenpäiden käyttö on jo kulunut
karheiden pintojen hyväilystä
hiuksetkin takkuuntuneet
( tiedät kai miksi )

joskus on vain pakko mennä
että tietäisi palatessaan
ojentuuko ryppyinen käsi vastaan
onko katseessa lähteen kosteus

vaikka olisi kuinka pimeää
aina jokin osa minua tunnistaa Sinut
ja kaikkina kylminä öinä
haluan yhäkin käpertyä kainaloosi
niin kuin sikiö äidin kohtuun

turvaan

17

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

      Vaikka sinun ihollasi ei enää nuoruus
      kuvaile kauneuttasi kuin se kerran minuun
      muotojasi piirsi, syksyn värit pinnallasi,
      ovat kypsän kauneutesi valoja, varjoja.

      Sinun sormesi eivät ole ne arat ja ujot
      tytön sormet olallani, rintalastallani,
      mutta naisensormiesi kuumuus minut
      herättää aina miehen kiihkoon, esille.

      Ja vaikka aika kaiken aikaa sulkee meistä
      paljon sisälleen ja päivät kulkee viistäen
      ohitsemme, Sinun näkemisesi on aina minulle
      syksyn värejä tovien riipaisevassa Kauneudessa.

      Valon ja varjon leikkiä ja kaikki ajan säikeet
      luonasi viestivät herkin ilmaisuin Rakkaudesta.
      Kuin se olisi syksyn punehtuneita lehtiä ja
      kostuneita runoja, tummaksi painunutta vihreää...

      sinua Rakas, minun syksyn värini..

      http://www.youtube.com/watch?v=tTZoDu_IfrE&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Kun vuodet seuraavat kyllin monasti toista
      vuotta, kättä hallitseva mieli kypsyy.

      Rakkaus tummuu aidommaksi, käsi tapaa eri
      kohdan ja viipyy pidempään.

      Halu ottaa hetkestä hurmio vaihtuu tahtoon
      antaa hänelle täyteläinen aika kokemuksia.

      Rakkaus istuu viimeinkin viereen ja
      ottaa syliin, sanoo sen, mikä tulee
      syvimmältä.

      Rakkausrunosi kosketti aitoudellaan
      ja todellisuudellaan.

      Olit saanut kynälläsi siihen kauneutta
      ja herkkyyttä.

      Tekstisi eli ja liikkui, tunnustellen ja
      koetellen. En osaa Runolta enempää vaatia.

      Tämä oli todella hieno Runosi lämpimänä,
      Rakkaudesta.

      Iloa ja syksyn aurinkoa Sinulle päivääsi

      • lindalinda1

        löytää sanoja, joilla kiittää runostasi.
        Olet tehnyt nytkin niin täydellistä työtä siitä,
        kuinka vuodet tekee meissä ihmisissä tehtävänsä
        eikä rakkaus siltikään katoa - se vahvistuu ja
        saa toisenlaisia piirteitä. Ihan niin kuin olen aina
        sanonut; ei rakkaus lopu koskaan, se muuttaa
        vain muotoaan. Ne muodot löysit tähän runoosi,
        kauniimpaa jälkeä tuskin enää voi asiasta kirjoittaa.

        Liite täydentää Sinun säkeesi, harmonista ja kaunista.

        Kiitos.

        Olen toki hyvinkin mielissäni siitä, mitä omasta runostani
        sanot vaikkakin kovin ylistäviä sanoja siinä on. Ehkä ei
        runoni ansainnut kaikkea tuota, siltikin kiitän sydämestäni.

        Iloa iltaasi.


    • tuudittavat meitä silkkihansikkain
      silti meissä näkyy eletyn merkit,
      nuo hymyilevät suupielet joita
      rypyt vain kaunistavat kertovat
      kuitenkin hellistä tunteista.

      Sormenpäät jotka ennen hyväilivät
      samenttista ihoa viestien nautintojen
      huipentumia ja rakkautta.
      Nyt ne ovat kankeat ja karheat
      silti viestittävät samaa asiaa,
      vuosien hidastuttamillaan liikkeillä
      ja hyväilyillä joissa on sama sisäinen
      lämpö vielä aistittavissa.

      Rakkaus asuu vielä liikkeissä ja eleissä
      vaikka vuosien tuoma läheisyys,
      ei sitä enään jaksaisi huulille nostaakkaan
      ylistävinä sanoina jotka nyt tuntuisivat
      vanhoilta fraaseilta.

      Silti on mukavaa ja turvallista käpertyä
      kehosi lämpöiseen syleilyyn,
      silti on turvallista tietää
      rakkaus asuu täällä yhä.

      Meissä molemmissa.

      Ihojemme ryppyisissä säveleissä
      sanomattomissa lauseissamme,
      kömpelöissä kosketuksissa
      takkuisissa hiuksissamme.

      Se on Rakkautta !

      Kiitos linda. T: Jokke

      • lindalinda1

        kultaisten sanojen ja säkeiden loihtija.

        Niin on Sinunkin runossasi vuosien jättämä jälki
        ja haikea kauneus. On suuremmoista saada lukea
        Sinua ja nauttia teksteistäsi. Ja runosihan menee
        kukin varmaan talteen, niin kuin varmasti tiedätkin.

        Kiitos Jokke ja valoisia, ilon täyteisiä päiviä Sinulle.


    • Mysteriet

      Että mää tykkään tästä runosta!
      Ja jos nyt (tavoilleni uskollisena) on ihan pakko nostaa joku kohta ylemmäs, niin olkoon sitte tää -->

      "vaikka olisi kuinka pimeää
      aina jokin osa minua tunnistaa Sinut
      ja kaikkina kylminä öinä
      haluan yhäkin käpertyä kainaloosi
      niin kuin sikiö äidin kohtuun

      turvaan "

      ...sillä noin minäkin haluaisin sanoa!

      Ihana!

      • lindalinda1

        arvaas mitä, minä taas haluaisin oppia vielä paljon.
        Paljon sillä saralla, miten antaa fiksuja ja paljonkuvaavia
        palautteita/tuntemuksia. Ehkä minäkin opin sen vielä
        joskus - laillasi ja monen muun.

        Toit kommentillasi aamutaivaalleni auringon - kiitos.


    • vergeet-mij-niet

      ojentuvaa lämpöä ja läheisyyttä on runossasi. Tämä keskustelunomainen tyylisi miellyttää minua kovin. Erityisesti pidin tuosta "vaikka olisi ... käpertyä kainaloosi"- osiosta. :)

      • lindalinda1

        huomaan, että olit mieltynyt samaan kohtaan
        Mysin kanssa. Mukavaa, että jokin erityinen osa
        runostani on jäänyt parin ihmisen mieleen.

        Olen tainnut viime aikoina muutenkin jämähtää
        sille keskustelunomaiselle linjalle, liekkö huono
        vaiko hyvä asia - en tiedä.

        Sinua lämmöllä kiitän ja toivotan aurinkoisia syys-
        päiviä.


    • runo64-1

      ... tunteakseen tutun turvallisuuden
      rakkauden häivähdyksiä
      vähän kalpeaksi käyneitä
      mutta onhan niistä roihuista aikaa
      silti ne ovat rakkaita muistoja
      nytkin
      rakas ...

      melkein voisi sanoa että vanhainkoti muisteluita
      jonne sinulla on vielä iäisyys kuljettavana.
      todella koskettavan herkkä lukuelämys, runoteos
      kultaisesta sydämestä ammennettua.

      hyvä upea linda !!!

      • lindalinda1

        totuutta, sitä arkista totuutta kaikki tyystin.

        Muisteloa kylläkin ja toteamusta siitä, mitä
        elämä näissä hetkissä on.

        Kaunis kiitos Sinulle sanoistasi !


    • Kauris-62

      Loistavaa tekstiä linda! Hyvää yötä sinne jonnekin.

      • lindalinda1

        KIITOS,
        kerrassaan ihanan kannustava oli kommenttisi.

        Uutta, toivorikasta päivää sinne jonnekin.


    • Vaik en vielä ryppyisenä.
      Mut iloisena hymysuin.
      Kait laulaa saan.
      Kuinka maailma on ihmeellinen,,,,,,
      Kiitos

      • lindalinda1

        kiitos että kuljet mukana,
        juuri sellaisena kuin olet - omana aitona itsenäsi.

        Hymyile, laula ja rakasta. Tee kaikkea täysinrinnoin,
        vaikka se joskus koskisikin.
        Rypyt, jos niitä edes on. Olkoon niiden synty
        naurustamme, ilostamme silmäkulmiin =)

        Kiitos, kiitos että piipahdit ja soit ilon päivääni.


    • Arvostelija.

      tähän runoon yhden rekkaamattoman vastauksen ikäänkuin ulkomaalaisvahvistuksena kun ei ole yhtään..

      Itse runosta en sano mitään !

      • lindalinda1

        eihän noita rekkaamattomia ennen Sinua ollutkaan.

        ' ulkoelävälle ' kiitos, että poikkesit ja käyntikorttisi jätit.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe