eli sampo pankki veloitti multa 30 euroa kun nostin 200 euroa opintolainaa normaalia? meneekö seuraavastakin nostosta sama hinta sit käsittely kuluja?
sampo pankki 30 euron kulut opintolainan nostosta.
13
3137
Vastaukset
- jalleb
Menee seuraavastakin. OP: llä menee mun mielestä 50 euroa per muutos. Vitun vedättäjät.
- 98765
Nordealla oli 15 euroa muistaakseni. Tein itse nostosopimuksen niin ei tarvitse maksaa noita hirveitä summia.
- jordeg
98765 kirjoitti:
Nordealla oli 15 euroa muistaakseni. Tein itse nostosopimuksen niin ei tarvitse maksaa noita hirveitä summia.
Ei itse tarvitse maksella??
- 98765
jordeg kirjoitti:
Ei itse tarvitse maksella??
Tein nostosopimuksen eli Nordea maksaa minun tililleni ensimmäisenä mahdollisena nostopäivänä lainan, eikä siitä mene yhtään lisäkuluja. Kikkahan tuossa on se, että nordea maksaa koko myönnetyn lainan, eli minun kohdallani koko syyslukukauden lainan, mutta eipähän tarvitse maksaa ylimääräisiä osanosto rahoja.
- nnnnnnnnnnn
98765 kirjoitti:
Tein nostosopimuksen eli Nordea maksaa minun tililleni ensimmäisenä mahdollisena nostopäivänä lainan, eikä siitä mene yhtään lisäkuluja. Kikkahan tuossa on se, että nordea maksaa koko myönnetyn lainan, eli minun kohdallani koko syyslukukauden lainan, mutta eipähän tarvitse maksaa ylimääräisiä osanosto rahoja.
joskun noita ja nordealla oli parhaat tarjoukset, pienin marginaali 0,2 ja nostokulut kympin kun muilla moninkertaisesti enemmän.
- nordea rahastaa
nnnnnnnnnnn kirjoitti:
joskun noita ja nordealla oli parhaat tarjoukset, pienin marginaali 0,2 ja nostokulut kympin kun muilla moninkertaisesti enemmän.
Nordea kyllä rahastaa tuossakin asiassa, kuten vähän joka asiassa. esim. maksuohjelman muutos 50 euroa. (Nordeassa ovat ise muuttaneet maksuohjelmaa yksipuolisesti) opintojen tauon vuoksi. Nyt kun opinnot jatkuvat, saisi kyllä lyhennykset pois, mutta 50 euroa on aivan älytöntä rahastusta.
Nordea on kuin autokauppias. tuotteiden alkuhinta on tehty pieneksi, tai jopa ilmaiseksi (alle 25 vuotiaille jne) myöhemmin hinnat nousevat aivan kiskuriluokkaan asiassa kuin asiassa.
Normaalin tilin korostakin nordea vain "ilmoitti" että vanhasta n. 0,5 % korosta siirryttiin olikohan 0,2 % ja sekin kuukauden pienimmän saldon mukana. Eli käytännössä nordea ei maksa ollenkaan korkoa käyttötilille. pankkikortit vaihdettu johonkin ihme visa-debitiin ym. jälleen mitään asiakkaalta kysymättä. (samalla siirretty kortin vastuu asiakkaalle, jos esim. joku kopioisi kortin ja käyttää sitä väärin, kun vanhalla kortilla vastuu oli myyjällä tarkistaa henkilöllisyys yli 50 euron ostoissa) - huooooh
nordea rahastaa kirjoitti:
Nordea kyllä rahastaa tuossakin asiassa, kuten vähän joka asiassa. esim. maksuohjelman muutos 50 euroa. (Nordeassa ovat ise muuttaneet maksuohjelmaa yksipuolisesti) opintojen tauon vuoksi. Nyt kun opinnot jatkuvat, saisi kyllä lyhennykset pois, mutta 50 euroa on aivan älytöntä rahastusta.
Nordea on kuin autokauppias. tuotteiden alkuhinta on tehty pieneksi, tai jopa ilmaiseksi (alle 25 vuotiaille jne) myöhemmin hinnat nousevat aivan kiskuriluokkaan asiassa kuin asiassa.
Normaalin tilin korostakin nordea vain "ilmoitti" että vanhasta n. 0,5 % korosta siirryttiin olikohan 0,2 % ja sekin kuukauden pienimmän saldon mukana. Eli käytännössä nordea ei maksa ollenkaan korkoa käyttötilille. pankkikortit vaihdettu johonkin ihme visa-debitiin ym. jälleen mitään asiakkaalta kysymättä. (samalla siirretty kortin vastuu asiakkaalle, jos esim. joku kopioisi kortin ja käyttää sitä väärin, kun vanhalla kortilla vastuu oli myyjällä tarkistaa henkilöllisyys yli 50 euron ostoissa)sä olet kyllä niin väärässä noissa nordea-asioissa :D
- ex Nordea asiakas
huooooh kirjoitti:
sä olet kyllä niin väärässä noissa nordea-asioissa :D
Itse maksoin nordealle "palveluista" 75€/vuodessa. Vaihdoin handelsbankeniin niin kulut tippuivat 35€/vuosi. S-pankista saisin kaikki kortit ja palvelut ilmaiseksi, mutta valitettavasti S-pankki ei myönnä VISA korttia tulottomille opiskelijoille.
T: 15 vuotta Nordean asiakas - Nordea on kallis!
huooooh kirjoitti:
sä olet kyllä niin väärässä noissa nordea-asioissa :D
Tai auton liikennevakuutus Nordeassa! Huh huh.. leuka oli tippua, kun se laski 30 vuotta vanhalle toyota corolalle vakuutukseksi yli 900€/vuosi. Menin IFiin ja sain samalle autolle liikennevakuutuksen ilman bonuuksia 290€/vuosi !
- lottylavine
Mulle kerrottiin että nostokuluja tulee vaa kerran vuodessa.
Ja tää oli OP:n kautta.- op:n laina-asiakas
OP:lla jos tekee sopimuksen, että lainaa siirretään automaattisesti aina tilille niin noita käsittelymaksuja joutuu maksamaan vain sen yhden kerran per lukuvuosi.
- apuvaah
op:n laina-asiakas kirjoitti:
OP:lla jos tekee sopimuksen, että lainaa siirretään automaattisesti aina tilille niin noita käsittelymaksuja joutuu maksamaan vain sen yhden kerran per lukuvuosi.
onko se se noin 40 euron maksu mikä siin ekan kerran otettu ku laitoin auto maatti nosto vaihtoehdon kanssa. Eikai sit enään muissa erissä tule sitä maksua??
- hkdjsöric
Itehän nostin sampolta koko paskan kerralla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151016Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82913Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839