sampo pankki 30 euron kulut opintolainan nostosta.

123123123

eli sampo pankki veloitti multa 30 euroa kun nostin 200 euroa opintolainaa normaalia? meneekö seuraavastakin nostosta sama hinta sit käsittely kuluja?

13

3158

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalleb

Menee seuraavastakin. OP: llä menee mun mielestä 50 euroa per muutos. Vitun vedättäjät.

• 98765

Nordealla oli 15 euroa muistaakseni. Tein itse nostosopimuksen niin ei tarvitse maksaa noita hirveitä summia.

• jordeg
        98765 kirjoitti:

Nordealla oli 15 euroa muistaakseni. Tein itse nostosopimuksen niin ei tarvitse maksaa noita hirveitä summia.

Ei itse tarvitse maksella??

• 98765
        jordeg kirjoitti:

Ei itse tarvitse maksella??

Tein nostosopimuksen eli Nordea maksaa minun tililleni ensimmäisenä mahdollisena nostopäivänä lainan, eikä siitä mene yhtään lisäkuluja. Kikkahan tuossa on se, että nordea maksaa koko myönnetyn lainan, eli minun kohdallani koko syyslukukauden lainan, mutta eipähän tarvitse maksaa ylimääräisiä osanosto rahoja.

• nnnnnnnnnnn
        98765 kirjoitti:

Tein nostosopimuksen eli Nordea maksaa minun tililleni ensimmäisenä mahdollisena nostopäivänä lainan, eikä siitä mene yhtään lisäkuluja. Kikkahan tuossa on se, että nordea maksaa koko myönnetyn lainan, eli minun kohdallani koko syyslukukauden lainan, mutta eipähän tarvitse maksaa ylimääräisiä osanosto rahoja.

joskun noita ja nordealla oli parhaat tarjoukset, pienin marginaali 0,2 ja nostokulut kympin kun muilla moninkertaisesti enemmän.

• nordea rahastaa
        nnnnnnnnnnn kirjoitti:

joskun noita ja nordealla oli parhaat tarjoukset, pienin marginaali 0,2 ja nostokulut kympin kun muilla moninkertaisesti enemmän.

Nordea kyllä rahastaa tuossakin asiassa, kuten vähän joka asiassa. esim. maksuohjelman muutos 50 euroa. (Nordeassa ovat ise muuttaneet maksuohjelmaa yksipuolisesti) opintojen tauon vuoksi. Nyt kun opinnot jatkuvat, saisi kyllä lyhennykset pois, mutta 50 euroa on aivan älytöntä rahastusta.

Nordea on kuin autokauppias. tuotteiden alkuhinta on tehty pieneksi, tai jopa ilmaiseksi (alle 25 vuotiaille jne) myöhemmin hinnat nousevat aivan kiskuriluokkaan asiassa kuin asiassa.

Normaalin tilin korostakin nordea vain "ilmoitti" että vanhasta n. 0,5 % korosta siirryttiin olikohan 0,2 % ja sekin kuukauden pienimmän saldon mukana. Eli käytännössä nordea ei maksa ollenkaan korkoa käyttötilille. pankkikortit vaihdettu johonkin ihme visa-debitiin ym. jälleen mitään asiakkaalta kysymättä. (samalla siirretty kortin vastuu asiakkaalle, jos esim. joku kopioisi kortin ja käyttää sitä väärin, kun vanhalla kortilla vastuu oli myyjällä tarkistaa henkilöllisyys yli 50 euron ostoissa)

• huooooh
        nordea rahastaa kirjoitti:

Nordea kyllä rahastaa tuossakin asiassa, kuten vähän joka asiassa. esim. maksuohjelman muutos 50 euroa. (Nordeassa ovat ise muuttaneet maksuohjelmaa yksipuolisesti) opintojen tauon vuoksi. Nyt kun opinnot jatkuvat, saisi kyllä lyhennykset pois, mutta 50 euroa on aivan älytöntä rahastusta.

Nordea on kuin autokauppias. tuotteiden alkuhinta on tehty pieneksi, tai jopa ilmaiseksi (alle 25 vuotiaille jne) myöhemmin hinnat nousevat aivan kiskuriluokkaan asiassa kuin asiassa.

Normaalin tilin korostakin nordea vain "ilmoitti" että vanhasta n. 0,5 % korosta siirryttiin olikohan 0,2 % ja sekin kuukauden pienimmän saldon mukana. Eli käytännössä nordea ei maksa ollenkaan korkoa käyttötilille. pankkikortit vaihdettu johonkin ihme visa-debitiin ym. jälleen mitään asiakkaalta kysymättä. (samalla siirretty kortin vastuu asiakkaalle, jos esim. joku kopioisi kortin ja käyttää sitä väärin, kun vanhalla kortilla vastuu oli myyjällä tarkistaa henkilöllisyys yli 50 euron ostoissa)

sä olet kyllä niin väärässä noissa nordea-asioissa :D

• ex Nordea asiakas
        huooooh kirjoitti:

Itse maksoin nordealle "palveluista" 75€/vuodessa. Vaihdoin handelsbankeniin niin kulut tippuivat 35€/vuosi. S-pankista saisin kaikki kortit ja palvelut ilmaiseksi, mutta valitettavasti S-pankki ei myönnä VISA korttia tulottomille opiskelijoille.

T: 15 vuotta Nordean asiakas

• Nordea on kallis!
        huooooh kirjoitti:

Tai auton liikennevakuutus Nordeassa! Huh huh.. leuka oli tippua, kun se laski 30 vuotta vanhalle toyota corolalle vakuutukseksi yli 900€/vuosi. Menin IFiin ja sain samalle autolle liikennevakuutuksen ilman bonuuksia 290€/vuosi !

• lottylavine

Mulle kerrottiin että nostokuluja tulee vaa kerran vuodessa.

Ja tää oli OP:n kautta.

• op:n laina-asiakas

OP:lla jos tekee sopimuksen, että lainaa siirretään automaattisesti aina tilille niin noita käsittelymaksuja joutuu maksamaan vain sen yhden kerran per lukuvuosi.

• apuvaah
        op:n laina-asiakas kirjoitti:

OP:lla jos tekee sopimuksen, että lainaa siirretään automaattisesti aina tilille niin noita käsittelymaksuja joutuu maksamaan vain sen yhden kerran per lukuvuosi.

onko se se noin 40 euron maksu mikä siin ekan kerran otettu ku laitoin auto maatti nosto vaihtoehdon kanssa. Eikai sit enään muissa erissä tule sitä maksua??

• hkdjsöric

Itehän nostin sampolta koko paskan kerralla..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2255
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1968
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1509
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1347
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1066
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      987
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe