Tutkikaapa euralaiset

Tai kenellä vaan on mahdollisuus saada paperitehtaan telamattoa. Olettakaapa paljonko tuhkaluukkuun laitetaan paperia palamaan kun on tarkotuksena saada hormi vetämään.. Laittakaa sitten tuollainen määrä paperia palamaan tuon kyseisen telamaton päälle. No syttyikö matto, paloiko mattoon melkein nyrkin mentävä reikä? Veikkaampa ettei palanut, vaan että kun saisi maton palamaan puhki, tarvittaisiin siihen esim. lamppuöljyä.
Kuitenkin eräs henkilö on poliisikuulustelussa väittänyt maton syttyneen tuolla tavalla. Kun lukee kuulustelupöytäkirjat tarkkaan ilmenee niistä, että tuota maton palamista oli katselemassa 4 henkilöä.
Poliisit eivät maton palamisherkkyyttä lukuisista vaatimuksistani huolimatta testanneet, eivätkä sitä, löytyisikö matosta mahdollisesti jäämiä lamppuöljystä.. Merkillistä ettei rikoksen selvittäminen poliisia kiinnosta.

9

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voe, voe--

      on se merkillistä, että yks ihminen saa "vastaansa" niin paljon epäoikeudenmukaisuutta, syyttäjät ei syytä, lakimiehet ei aja, viranomaiset eivät välitä ja nyt vielä tääkin "skandaali" poliisi ei tutki, ihan kauheeta! Pitäiskö järjestää jonkin sortin kansalaiskeräys, jonka tuotolla voitais hankkia kaverille peili, löytyis ratkaisu kaikkiin näihin "ongelmiin"..

      • von Lagerbom

        Maton syttymisherkkyyttä saa tutkittua.. Mitä jos vilkaisisit itse siihen peiliin nyt ensin ja sitten hankkisit kyseistä mattoa sopivan palan ja tekisit testin. Ja sen jälkeen voisit lukaista kyseiset kuulustelupöytäkirjat ja syyttämättäjättämispäätöksen, jossa mm todetaan ettei syytettä nosteta koska epäilty ei ole asiaa tunnustanut.. Outo syy syyttämättäjättämispäätökselle vai mitä..


      • voe, voe sinnuu
        von Lagerbom kirjoitti:

        Maton syttymisherkkyyttä saa tutkittua.. Mitä jos vilkaisisit itse siihen peiliin nyt ensin ja sitten hankkisit kyseistä mattoa sopivan palan ja tekisit testin. Ja sen jälkeen voisit lukaista kyseiset kuulustelupöytäkirjat ja syyttämättäjättämispäätöksen, jossa mm todetaan ettei syytettä nosteta koska epäilty ei ole asiaa tunnustanut.. Outo syy syyttämättäjättämispäätökselle vai mitä..

        lähteä leikkimään poliisia, kun ei ole siihen koulutusta, samaa suosittelen sinulle. Et sitten vastannut tuonne toiseen keskusteluun, onko sinulla yhtään oikeusjutun päätöstä, jossa sinut olisi todettu uhriksi, johonkin rikokseen??


      • Lundop Konia
        voe, voe sinnuu kirjoitti:

        lähteä leikkimään poliisia, kun ei ole siihen koulutusta, samaa suosittelen sinulle. Et sitten vastannut tuonne toiseen keskusteluun, onko sinulla yhtään oikeusjutun päätöstä, jossa sinut olisi todettu uhriksi, johonkin rikokseen??

        kommentoiko tuon kitisijä tarinoita. Sen ego vain vääristyy entisestään. Jos mahdollista.


      • von Lagerbom
        Lundop Konia kirjoitti:

        kommentoiko tuon kitisijä tarinoita. Sen ego vain vääristyy entisestään. Jos mahdollista.

        Silmät totuudelta..


      • von Lagerbom
        von Lagerbom kirjoitti:

        Silmät totuudelta..

        Noin juuri harhautetaan siirtämällä keskustelu itse asiasta, vaikka kuka tahansa voisi saada selville totuuden tutkimalla miten sellainen matto syttyy ja lukemalla sen jälkeen asiassa suoritetut kuulustelupöytäkirjat, ja syyttämättäjättämispäätöksen.. Ja toimittamiani lisäselvityksiä ei ole ollenkaan tutkittu, ei edes kuultu todistajiksi nimeämiäni henkilöitä.. Ei tietysti, koska silloin olisi ollut pakko jatkaa tutkintaa..


      • Keijolla on kova käsi
        von Lagerbom kirjoitti:

        Noin juuri harhautetaan siirtämällä keskustelu itse asiasta, vaikka kuka tahansa voisi saada selville totuuden tutkimalla miten sellainen matto syttyy ja lukemalla sen jälkeen asiassa suoritetut kuulustelupöytäkirjat, ja syyttämättäjättämispäätöksen.. Ja toimittamiani lisäselvityksiä ei ole ollenkaan tutkittu, ei edes kuultu todistajiksi nimeämiäni henkilöitä.. Ei tietysti, koska silloin olisi ollut pakko jatkaa tutkintaa..

        Sulla on laakeripummi itellä matot pahasti kasassa vintilläsi. Lopeta nyt jo olematon paskanjauhanta sortamisestasi. Sinua käsitellään juuri niinkuin muitakin kansalaisia. Ja muu on paskapuhetta.


      • von Lagerbom
        Keijolla on kova käsi kirjoitti:

        Sulla on laakeripummi itellä matot pahasti kasassa vintilläsi. Lopeta nyt jo olematon paskanjauhanta sortamisestasi. Sinua käsitellään juuri niinkuin muitakin kansalaisia. Ja muu on paskapuhetta.

        Heti ehkä kun minulle annetaan viralliselta taholta ilmoitus, että voin esimerkiksi lähetellä tekstiviestejä erinäisille henkilöille , joissa voin kutsua heitä sikahuoriksi joutumatta asiasta vastuuseen. Sitten varmaan jo uskoisin ettei minua käsitellä eri tavalla kuin muita kansalaisia.. Miksi virallinen taho ei ole minulle vastannut mitään kysymykseeni voinko sellaisia viestejä lähetellä, kun sellaiset eivät erään syyttäjän mielestä täytä minkäänlaisen rikoksen tunnusmerkistöä. Hmm. En ole vielä uskaltautunut lähettämään kyseiselle syyttäjälle kyseistä tekstiviestiä joka kuului seuraavasti.. Lueppa sikahuora edellinen viestini.. Hehhee..


      • hankkisit sen elämän
        von Lagerbom kirjoitti:

        Heti ehkä kun minulle annetaan viralliselta taholta ilmoitus, että voin esimerkiksi lähetellä tekstiviestejä erinäisille henkilöille , joissa voin kutsua heitä sikahuoriksi joutumatta asiasta vastuuseen. Sitten varmaan jo uskoisin ettei minua käsitellä eri tavalla kuin muita kansalaisia.. Miksi virallinen taho ei ole minulle vastannut mitään kysymykseeni voinko sellaisia viestejä lähetellä, kun sellaiset eivät erään syyttäjän mielestä täytä minkäänlaisen rikoksen tunnusmerkistöä. Hmm. En ole vielä uskaltautunut lähettämään kyseiselle syyttäjälle kyseistä tekstiviestiä joka kuului seuraavasti.. Lueppa sikahuora edellinen viestini.. Hehhee..

        älyllinen viestien vaihto on OIKEASTI mennyt, eli ettei vaan olisi puoleen jos toiseenkin solvailua, siksi on jätetty huomioimatta. Tosin jokainen ns. normaali ihminen hoitaa riitansa muualla, kuin suomi24.n palstoilla ja kun tämä kartanonherra kertoo täällä vain ja ainoastaan omat versionsa tapahtumista...taitaa jäädä jotain erittäin oleellista kertomatta,heh.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe