Pitääkö paikkansa, että E39 malleihin on
takuuajan jälkeenkin vaihdettu uusi takaluukku
takuuna ruostuneen tilalle ?
Ruosteinen takaluukku
10
1889
Vastaukset
- E39Touring
Omaani vaihdettiin takuun puitteissa v.2003 maaliskuussa. Auto vm.1998. Kannattaa yrittää !!!
- Alex
Moi !
Jos on niin ilmeisesti kyseessä on Touring.
Sedaneissa en ole takaluukuissa ruostetta nähnyt. Edes alkupään vuosimalleissa.
--- Keke (bmw)
Valitettavasti myös sedanin takaluukun sauma on altis ruosteelle. Kokemusta 3 autosta.
- Alex
Keke (bmw) kirjoitti:
Valitettavasti myös sedanin takaluukun sauma on altis ruosteelle. Kokemusta 3 autosta.
Moi !
missä päin olet ruostetta nähnyt?
Ainoa arka paikka on yleensä ollut bensatankin luukun alareuna, sinne jää herkästi vettä (talvella suolamössöä), mutta talkaluukusta en keksi paikka jonne lika jäisi helposti.
Mikäli rekisterikilpi on kiinni ruostuvilla ruuveilla valuu niistä ruostejälkiä luukkuun. tämä ei kuitenkaan johdu luukun ruostumisesta. Muovi/alummiiniruuvit pitäisi olla ainoa tapa kiinnittää rekisterikilpi.
-- - Keke (bmw)
Alex kirjoitti:
Moi !
missä päin olet ruostetta nähnyt?
Ainoa arka paikka on yleensä ollut bensatankin luukun alareuna, sinne jää herkästi vettä (talvella suolamössöä), mutta talkaluukusta en keksi paikka jonne lika jäisi helposti.
Mikäli rekisterikilpi on kiinni ruostuvilla ruuveilla valuu niistä ruostejälkiä luukkuun. tämä ei kuitenkaan johdu luukun ruostumisesta. Muovi/alummiiniruuvit pitäisi olla ainoa tapa kiinnittää rekisterikilpi.
--Ruostetta alkaa kertymään saumaan, joka jakaa takaluukun kahtia. Eniten tahtoo kuplia sieltä rekisterikilpivalojen takaa. Molemmissa omissa autoissa sauma on alkanut kuplia. Ei huomaa jos ei osaa katsoa. Ei oo kuulema paha fixsata. Pitäis kesällä käyttää auto jossain fixauksessa...
- Alex
Keke (bmw) kirjoitti:
Ruostetta alkaa kertymään saumaan, joka jakaa takaluukun kahtia. Eniten tahtoo kuplia sieltä rekisterikilpivalojen takaa. Molemmissa omissa autoissa sauma on alkanut kuplia. Ei huomaa jos ei osaa katsoa. Ei oo kuulema paha fixsata. Pitäis kesällä käyttää auto jossain fixauksessa...
Kiitos.
--
- Jere
Mulla on sellainen mielikuva, että ruostumattomuus takuu on 6v.
- pasi
Asiasta poiketen, pitääkö olla huolissani kun tsekkasin kuljettajan jalkatilan maton alle niin se on aivan märkä. Ollu ilmeisesti jo jonkun aikaa koska eipä se tässä talven aikana ola päässyt paljon kuivumaan. Onko siellä kenties ruostepeikon helppokin touhuta?? Pitää laittaa kuivatukseen. Mulla on muovimatot, ja juuri tämän takia ajattelin ettei siitä tarvitse huolehtia.
- Touring -97
asiaa? Onko sulla omakohtaisia kokemuksia? Mistä olet kuulluut, että näin olisi tehty? Ottaisin mielelläni niiden henkilöiden yhteystiedot, joiden E39 Touring -97 takalukku on vaihdettu ruostumisen johdosta.
- 525 tdsA -97
Touringin takaluukun alareuna, puskurin astinmuovin päällä oleva sauma kerää kaiken mönjän talvella. Mulla oli sauma hilseessä koko leveydeltä, muutamasta kohdasta puhkikin. Kävin näyttään juuri ennenkuin 6 v tuli täyteen, ja uusi luukku tuli ilman vedätyksiä. Kuulemma en ollut ainoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693