Bomberi Foorumilta

Volgan Lautturi

saa lähtöpassit jollei ole asiaan vihkiytynyt,vai mitä Bambers Lege.PRÖöööööööömmmMMMM

34

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vedä välil happee

On tainnu joku venemies saada väittelyissä näpeilleen ihan kybällä kun täällä harhaisia viestejään viljelee.

Otas lautturi taas ne lääkkees.

• 18+6=23

ps. mitäs sä täällä pillität. Mikset itke sielltä bamppersfoorumilla vai onko ne nauranu sut ulos sieltä.

• ällistelijä

lensikö legensa ulos Bombereista...no ei ihme.

• 6+10?

Helppo vedättää,nyt oli aivan pakko mennä foorumille saamaan korvilleen vai mitä meinaatte tästä vuodatuksesta:[Menehän vinkumaan muualle, vitun pelle, ja vie tuo poikakaverisi mennessäsi.]

• BMW

Onko Paimion apteekista lääkkeet loppu, kun vuodesta toiseen jaksat täällä itkeä? Vai, vohkiko joku sun kastelukannun, leikkasi kukat ja kasteli nurmikon, kun ei tuollaista voi muuten kukaan ymmärtää?

Mut löytää parhaiten orgista ja näissä kahdessa mestassa (Suoli24 & Bombers) käyn suurinpiirtein 1krt/kk vain lukemassa uusimmat otsikot, ja vastaan ehkä joskus kaltaistesi aivopierujen lässytykseen. Parempaakin tekemistä riittää ja tämä tälläinen "nimettömän" kanssa vittuilu ei tosiaankaan ole sellaista. Turo--Inkerikin oli sinun verrattuna mies, kirjoitti nikillään ja omisti sentään jonkinlaisen moottoripyörän (Suzuki DL650 VStrom ABS!). Kitkalisäaineen arvoitukseen emme tosin koskaan saanneet vastausta ja hyvä kypäräkin jäi määrittelemättä (Lidl?), mutta DD-lukon tarpeellisuutta kukaan tuskin kiistää? Nuo ajat olivat hauskoja, mutta eivät palaa vaikka itkeä nillittäisit täällä seuraavat kaksi vuotta. Olen toki otettu saamastani huomiosta, ja etenkin sen kestosta, mutta täällä eletään vain kerran ja vanhaan ei parane tarttua. Että koetas nyt sinäkin reppana keksiä itsellesi ihan oikea elämä ja aloita se vaikka äidinkielen kartauskurssilta.

Tutuille terkkuja!

Prööm, pröööööm, pröööööööm!

• Pallopäiden tuki RY

Ihan itse tuli tänne välillä parkumaan,kun kohtelevat niin kaltoin muilla foorumeilla.Tuli sitten taas kerran
        näpeille Bee foorumilla,eikö iso pojat ole sinua toruneen,ja silti sinä sinne menet hyi hyi.Lääkettä tarvitset
        ja pikaisesti on aika sekavaa tuo alkupuoli mutta kai se koville ottaa kun vallan kohdellaan niin huonosti.
        Kauanko muuten sinut "löytää" noilta foorumeilta,mitä itse pidät realistisena arviona. LUUuuuseeeerrriiiiii

• mistäsentietää

sua biimeri...ei minkäänlaista itsekritiikkiä.
        Voitko pistää tänne, millasella meriitillä sä ajattelet olevas muiden yläpuolella ja kykenevä antamaan ohjeita ratakuskeille, ku et ole ikinä radalla ajanut.
        Miten sä KEHTAAT mennä neuvoon kavereita jotka on tahkonneet rataa jo vuosia?

• Saapasrasva

Juuri tänään satuit täällä piipahtamaan,olen ennenkin tullut siihen tulokseen että puhut paskaa ja
        kääntelet ja vääntelet omia sepustuksiasi,ja niin teit nytkin.
        Pystyykö täällä foorumilla editoimaan jo kerran kirjoitettua,tuttua vai mitä,ennen oli "puskaryssä" nykyään
        "puskapyöräiliä".

• Volgan Lautturi

Se siellä piipittää,oli aivan pakko saada sinut tänne puolelle jakelemaan viisauksia,voitin juuri viisi euroa
        kun vastasit kutsuun,paimiosta en tiedä enempää kun sinä ratamoottoripyöräilystä joten se siitä.
        Katsos se on tämä maailma paljon helpompi kestää kun ottaa vastuun siitä mitä lupaa,sinä et ole
        lunastanut mitään noilla foorumeilla missä käyt inisemässä,jos pään muoto on kun kastelukannu pitäisin
        se visusti pipon sisällä.
        Vaadit aina faktaa,miten kävi kun kutsuit motoristeja barrikaadille,entä kun nostit pöydälle ratapyörien
        vakuutus asian,miten kävi kun sait tilaisuuden kunnon kalustolla rataa kiertämään,kuinka sinulle noin
        kokeneella voi olla uusi asia renkaan profiilin vaikutus ajettevuuteen,kuulehan näitä löytyy vaikka kuinka
        paljon.

Terveisiä oikeille tutuille(ei mielikuvitus henkilöille)

• maanrakoa

0}

• Vannehopea
        Pallopäiden tuki RY kirjoitti:

Ihan itse tuli tänne välillä parkumaan,kun kohtelevat niin kaltoin muilla foorumeilla.Tuli sitten taas kerran
        näpeille Bee foorumilla,eikö iso pojat ole sinua toruneen,ja silti sinä sinne menet hyi hyi.Lääkettä tarvitset
        ja pikaisesti on aika sekavaa tuo alkupuoli mutta kai se koville ottaa kun vallan kohdellaan niin huonosti.
        Kauanko muuten sinut "löytää" noilta foorumeilta,mitä itse pidät realistisena arviona. LUUuuuseeeerrriiiiii

Onko se tosiaan noin helposti vedätettävissä,voi raukkaa luulee tietävänsä kaiken eikä lopulta tiedä
        yhtikäs mitään,taluttaa tarttis................

• BMW
        Volgan Lautturi kirjoitti:

Se siellä piipittää,oli aivan pakko saada sinut tänne puolelle jakelemaan viisauksia,voitin juuri viisi euroa
        kun vastasit kutsuun,paimiosta en tiedä enempää kun sinä ratamoottoripyöräilystä joten se siitä.
        Katsos se on tämä maailma paljon helpompi kestää kun ottaa vastuun siitä mitä lupaa,sinä et ole
        lunastanut mitään noilla foorumeilla missä käyt inisemässä,jos pään muoto on kun kastelukannu pitäisin
        se visusti pipon sisällä.
        Vaadit aina faktaa,miten kävi kun kutsuit motoristeja barrikaadille,entä kun nostit pöydälle ratapyörien
        vakuutus asian,miten kävi kun sait tilaisuuden kunnon kalustolla rataa kiertämään,kuinka sinulle noin
        kokeneella voi olla uusi asia renkaan profiilin vaikutus ajettevuuteen,kuulehan näitä löytyy vaikka kuinka
        paljon.

Terveisiä oikeille tutuille(ei mielikuvitus henkilöille)

Miksi piti saada tänne? Tietääkseni ainoastaan Jukalta on evätty oikeus kirjoittaa muualle kuin ratafoorumille ja sielläkin vain yhdistyksen nimissä/asioista. Että onhan "joillain" tarvetta jatkaa tätä tyhjänpäivistä lässytystä joko B-puolella, tai sitten täällä ultimaattisessa Suolessa, jossa ei tarvitse olla edes mies ja voi luimistella siellä puskissa. Vähän vaan kirovreitä peliin ja sikakuskista tulee täydellinen amiksen priimus. Valitettavasti mua ei nyt kuitenkaan kiinnosta jatkaa tätä huutelua, kun asioista voidaan sopia ihan myös tuolla reaalimaailmassa ja mäiskiä toisamme turpaan, jos sitä niin kovasti kaipaat? Veikkaan kuitenkin, että rohkeus moiseen puuttuu, kuten puuttui Jukaltakin, mutta mikään, ei mikään, yllätä mua enää näiden itseään motoristeiksi kutsuvien joukossa. Turskakin silloin väitti, ettei niitä kisoja voi järjestää, mutta miten kävi? Kuka piti sanansa ja kuka jäi kotiin? Sanottiin myös, että jonkun pitäisi järkätä se mielenosoitus, mutta alkoi helvetinmoinen Jukka-parku motoristien maineen pilaantumisesta. Minä sentään kävin prätkälläni Vapuna eduskuntatalon rappusilla, kuten lupasin, ja muutenkin olen vastanut aina luvatessani omiin huutoihini. Jukan huutoihin mulla ei ole tarvetta vastata, kun ehdot olivat mitä olivat ja tehty vain väärän osoittamiseksi oikeaksi. Sellainen mies on tämä sikakuskimme Jukka, mutta mitäpä muuta moiselta tyypiltä voi odottaa? Sai lemput orgista ja toivon, ettei niitä tälle enää koskaan anneta. Perustakoon vaikka miten monta uutta mp-foorumia, itkeä nillittäköön täällä B-Suolessa ja keskustelkoon "perse tulessa" kamujensa kanssa, mutta motoriksitiksi en tuota sintiä koskaan tunnusta.

Olkoon tämä tällä erää viimeinen kirjoitus täällä. Söpöliinille terkkuja, vaikka aika mulkulta alat sinäkin vaikuttaa. Ihan vain vinkkinä ja ihmetellen teikäläisen tarvetta nuolla maan ainoita hinttejä.

Se on moro ja pröömit perään, pröön prööööm, pröööööm!!!

• Volgan Lautturi
        BMW kirjoitti:

Miksi piti saada tänne? Tietääkseni ainoastaan Jukalta on evätty oikeus kirjoittaa muualle kuin ratafoorumille ja sielläkin vain yhdistyksen nimissä/asioista. Että onhan "joillain" tarvetta jatkaa tätä tyhjänpäivistä lässytystä joko B-puolella, tai sitten täällä ultimaattisessa Suolessa, jossa ei tarvitse olla edes mies ja voi luimistella siellä puskissa. Vähän vaan kirovreitä peliin ja sikakuskista tulee täydellinen amiksen priimus. Valitettavasti mua ei nyt kuitenkaan kiinnosta jatkaa tätä huutelua, kun asioista voidaan sopia ihan myös tuolla reaalimaailmassa ja mäiskiä toisamme turpaan, jos sitä niin kovasti kaipaat? Veikkaan kuitenkin, että rohkeus moiseen puuttuu, kuten puuttui Jukaltakin, mutta mikään, ei mikään, yllätä mua enää näiden itseään motoristeiksi kutsuvien joukossa. Turskakin silloin väitti, ettei niitä kisoja voi järjestää, mutta miten kävi? Kuka piti sanansa ja kuka jäi kotiin? Sanottiin myös, että jonkun pitäisi järkätä se mielenosoitus, mutta alkoi helvetinmoinen Jukka-parku motoristien maineen pilaantumisesta. Minä sentään kävin prätkälläni Vapuna eduskuntatalon rappusilla, kuten lupasin, ja muutenkin olen vastanut aina luvatessani omiin huutoihini. Jukan huutoihin mulla ei ole tarvetta vastata, kun ehdot olivat mitä olivat ja tehty vain väärän osoittamiseksi oikeaksi. Sellainen mies on tämä sikakuskimme Jukka, mutta mitäpä muuta moiselta tyypiltä voi odottaa? Sai lemput orgista ja toivon, ettei niitä tälle enää koskaan anneta. Perustakoon vaikka miten monta uutta mp-foorumia, itkeä nillittäköön täällä B-Suolessa ja keskustelkoon "perse tulessa" kamujensa kanssa, mutta motoriksitiksi en tuota sintiä koskaan tunnusta.

Olkoon tämä tällä erää viimeinen kirjoitus täällä. Söpöliinille terkkuja, vaikka aika mulkulta alat sinäkin vaikuttaa. Ihan vain vinkkinä ja ihmetellen teikäläisen tarvetta nuolla maan ainoita hinttejä.

Ihmetellä mistä löytyisi sellainen taho joka kieltäisi sinun kaltaisen henkilön minkään sorttisen
        kirjoittelun yhdellekään foorumille,kaukana se ei ole tuolla orgissa varmaan ollut,taas tämä on
        varmasti sinulle suuren suuri yllätys ja ihmettelet miksi näin pitäisi toimia.
        Olethan eräät kerrat noita kirjoituksiasi joutunut uudestaan lukemaan(editoimaan)eikä koskaan
        pieneen päähäsi ole tullut miksi tyylistäsi/sinusta ei pidetä.
        Tulet aina SUURELLA "äänellä"ottamaan kantaa (yleensäkin asioihin josta sinulla ei todellisuudessa ole mitään kokemusta)ja alat siltä seisomalta jaella ammatti-ihmisen neuvoja,kun joku sinulle tulee
        asian esittämään kyseisellä tavalla olet heti paikalla sotajalalla,kuinka on pystytkö (tai tietysti pystyt)
        kieltämään ettei näin olisi.
        Juuri tuollaisesta kuvastuu sinun tyhmyytesi/sopimisesi mihinkään keskustelu foorumille,tässäkin
        menet heti kirjoittelemaan nimellä,ja koetat osoittaa ylivoimaisuutesi,sinulla tulee olemaan todella
        ruusuiset oltavat kun/jos laajennat tuota virtuaali uraasi tuolla autopuolella,onnea valitsemallesi
        tielle.
        Osoitin tällä kuten tuolla jo mainitsin sinut saa tyhjänpäiväiseen paskanjauhantaan mukaan koska vaan
        koska olet niin saatanan pehmytaivoinen ja tyhjänpäiväinen paskan puhuja.Bye Bye

• Volgan Lautturi
        BMW kirjoitti:

Tunnustavan edes motoristiksi,entä autopuolella meinaatko että samanlaisella käytöksellä tulet saamaan
        yhtä paljon "ystäviä" kun pyöräpuolella.Ei ei ja ei,et tule sieltäkään saamaan kannatusta,olet itse aivan
        omalla toiminnallasi tuominnut itsesi pelkäksi virtuaalipelleksi.Taas sitä ruvetaan "turpaan mäiskimään"
        liekö ennätys,jo toisessa viestissä tällä kertaa,oletko koskaan pienessä mielessä uhrannut ajatusta miten
        siinä saataisi käydä,sinulla sinäänsä ei ole pelkoa olethan täydellinen tämän ajan virtuaaliolento,et ole
        varmasti koskaan rähjättyäsi foorumeilla ja uhkailtuasi muita,ottanut huomioon miten saattaa sinulle
        joskus käydä.
        Olet tainnut jäädä aika monenkin mieleen tuolla pyörä puolella ainakin,etkä ole yrityksistäsi huolimatta
        pystynyt pitämään itseäsi anonyyminä,joten voit suorittaa yksinkertaisen laskutoimituksen ja siinä se.
        Vaikka eilen lopetin kirjoittelun siihen mihin lopetin,oli välttämättömyys tulla vielä tämä pistämään
        tietoisuuteen,eilen oli sen verran kiire tämän toisen harrastuksen parissa nimittäin autourheilua
        olen MINÄKIN harrastanut jo 15 vuotta,ja sielläkin olen tutustunut moneen mukavaan henkilöön,jos
        pienen vihjeen antaisin,löytyy kyllä sieltäkin tuttuja,joten tämä olkoon nyt se Bye Bye.

• itkupotkuraivarien tuki ry
        Volgan Lautturi kirjoitti:

Tunnustavan edes motoristiksi,entä autopuolella meinaatko että samanlaisella käytöksellä tulet saamaan
        yhtä paljon "ystäviä" kun pyöräpuolella.Ei ei ja ei,et tule sieltäkään saamaan kannatusta,olet itse aivan
        omalla toiminnallasi tuominnut itsesi pelkäksi virtuaalipelleksi.Taas sitä ruvetaan "turpaan mäiskimään"
        liekö ennätys,jo toisessa viestissä tällä kertaa,oletko koskaan pienessä mielessä uhrannut ajatusta miten
        siinä saataisi käydä,sinulla sinäänsä ei ole pelkoa olethan täydellinen tämän ajan virtuaaliolento,et ole
        varmasti koskaan rähjättyäsi foorumeilla ja uhkailtuasi muita,ottanut huomioon miten saattaa sinulle
        joskus käydä.
        Olet tainnut jäädä aika monenkin mieleen tuolla pyörä puolella ainakin,etkä ole yrityksistäsi huolimatta
        pystynyt pitämään itseäsi anonyyminä,joten voit suorittaa yksinkertaisen laskutoimituksen ja siinä se.
        Vaikka eilen lopetin kirjoittelun siihen mihin lopetin,oli välttämättömyys tulla vielä tämä pistämään
        tietoisuuteen,eilen oli sen verran kiire tämän toisen harrastuksen parissa nimittäin autourheilua
        olen MINÄKIN harrastanut jo 15 vuotta,ja sielläkin olen tutustunut moneen mukavaan henkilöön,jos
        pienen vihjeen antaisin,löytyy kyllä sieltäkin tuttuja,joten tämä olkoon nyt se Bye Bye.

Voi kyynel sun kanssas. Onko bemari niistäny rengasprofiililla sun nenäs vai mistä nämä itkupotkuraivarit saavat energiansa.

• Raivola rysapöksy
        itkupotkuraivarien tuki ry kirjoitti:

Voi kyynel sun kanssas. Onko bemari niistäny rengasprofiililla sun nenäs vai mistä nämä itkupotkuraivarit saavat energiansa.

Nenänniistäjäksi,ainoa mieleen tuleva mihin se sopisi on reimariksi .

• Pullamössö ja muutenkin sössö
        itkupotkuraivarien tuki ry kirjoitti:

Ota välillä maitoo ja mee äites helmioihin itkee.

• eioototta.
        BMW kirjoitti:

Jukka ei vaivaudu Suoleen.Ei ole koskaan täällä kirjoittanut
        Jos vaivautus, niin varmasti erottaisit hänet tyylistä.
        Sinulla sitä on kanttia arvostella miestä, joka on tehnyt jo kymmenisen vuotta rankkaa työtä ratojen ja vakuutusten piirissä.On aika ammattilainen asioissaan.

Ja missä on sun näytöt?
        Suunsoitossa, ei missään muualla.
        SINÄ et ole tehnyt mitään kenenkään hyväksi.
        Sinä se vaan pamahdit orggiin soittaan suutas asioista, joista et näköjään ymmärrä mitään.

Orgin ja jukan riita johtui aiheesta johon org oli syypää.Mutta mitäpä sinä siitä tietäisit.
        Mp-foorumille sulta ei ole vielä evätty pääsyä, mutta jos sinne meet, niin varustaudu siihen, että kaverit vetää sut muutaman kerran kölin ali.

Ihmetellä täytyy, jätkällä ei ole kuin tuulenhuuhtoma perse ja mutta liian suuri suu.
        Joka asiaan rääppimässä ja luulee itseään viisaaksi vaikka muut nauraa päin naamaa?
        Eikö yhtään ihmetytä ettei kukaan ole sun puolellasi?

• Patela Veska
        eioototta. kirjoitti:

Jukka ei vaivaudu Suoleen.Ei ole koskaan täällä kirjoittanut
        Jos vaivautus, niin varmasti erottaisit hänet tyylistä.
        Sinulla sitä on kanttia arvostella miestä, joka on tehnyt jo kymmenisen vuotta rankkaa työtä ratojen ja vakuutusten piirissä.On aika ammattilainen asioissaan.

Ja missä on sun näytöt?
        Suunsoitossa, ei missään muualla.
        SINÄ et ole tehnyt mitään kenenkään hyväksi.
        Sinä se vaan pamahdit orggiin soittaan suutas asioista, joista et näköjään ymmärrä mitään.

Orgin ja jukan riita johtui aiheesta johon org oli syypää.Mutta mitäpä sinä siitä tietäisit.
        Mp-foorumille sulta ei ole vielä evätty pääsyä, mutta jos sinne meet, niin varustaudu siihen, että kaverit vetää sut muutaman kerran kölin ali.

Ihmetellä täytyy, jätkällä ei ole kuin tuulenhuuhtoma perse ja mutta liian suuri suu.
        Joka asiaan rääppimässä ja luulee itseään viisaaksi vaikka muut nauraa päin naamaa?
        Eikö yhtään ihmetytä ettei kukaan ole sun puolellasi?

Muitakin jolla realiteetit kohdillaan,tuo pelle on aina pelle,ei kaikki sirkukset apinaa kaipaa,mutta
        yksi apina ei tajua muutakaan eikä näe metsää puilta.

• Jii---Jii

Lääkeet reseptiä vastaan saanut,sinulle suosittelen hakeutumaan myös lääkärin pakeille,syyn tiedät mutta
        et ikävä kyllä sitä tiedosta,muuhun en EDELLEENKÄÄN ota kantaa,koska sinulle on aivan turha selitellä,mitään
        et omaksu vaikka edestä löytäisit.Otan edelleen osaa asiallisiin keskusteluihin Orgin puolella,enkä ole
        sielläkään puuttunut sinun alyttömyyksiin,joten annappa taas olla nimittelenättä ja sotkemasta minua
        teikäläisen paskan pyöritykseen,sinun takiasi en aio edelleenkään käsiäni liata.

• Ula Brynder
        BMW kirjoitti:

Pitkänmatkan hiihtäjäksi ja sen myötä sivakoi hevonvittuun,sitä ennen voit tietysti suorittaa kyselyn
        foorumeiden puolella ja testata oletko kovassakin suosiossa,jollet muuten osaa etkä käsitä häipyä
        vaikka sinne paljon puhuttuun bittiavaruuteen nano nano.

• irti mun huumeista ry
        Ula Brynder kirjoitti:

Pitkänmatkan hiihtäjäksi ja sen myötä sivakoi hevonvittuun,sitä ennen voit tietysti suorittaa kyselyn
        foorumeiden puolella ja testata oletko kovassakin suosiossa,jollet muuten osaa etkä käsitä häipyä
        vaikka sinne paljon puhuttuun bittiavaruuteen nano nano.

Arvoisa "Ula Brynder" / "Patela Veska" / "Raivola rysapöksy" / "Volgan Lautturi" / "Saapasrasva" / "Pallopäiden tuki RY"

Kerroppa meille mitä Bemari on sulle tehnyt kun on aiheuttanut sulle kroonisen itkupotkuraivarin.

Olet jo tähänkin viestiketjuun kirjoittanut usealla nimimerkillä näitä itkunsekaisia viestejä.

Toi sun tilas alkaa olla jo lääketieteellisesti huolestuttava.

• Et ole pyöräiliä
        irti mun huumeista ry kirjoitti:

Arvoisa "Ula Brynder" / "Patela Veska" / "Raivola rysapöksy" / "Volgan Lautturi" / "Saapasrasva" / "Pallopäiden tuki RY"

Kerroppa meille mitä Bemari on sulle tehnyt kun on aiheuttanut sulle kroonisen itkupotkuraivarin.

Olet jo tähänkin viestiketjuun kirjoittanut usealla nimimerkillä näitä itkunsekaisia viestejä.

:(

• Takinkääntäjä
        Et ole pyöräiliä kirjoitti:

On bemppu joutt ylläpitotukeutman,ova mies lajissan.

• Jaa Olis Vai

Munat täti olisi setä

• turoinkeriläisten tuki ry
        Takinkääntäjä kirjoitti:

On bemppu joutt ylläpitotukeutman,ova mies lajissan.

Tais osuta ja upota ihan kybällä kun sun tekstistä ei saa enää mitään selvää.

"pyöräiliä" ? "joutt ylläpitotukeutman,ova mies"????????????

.

• itsemurhariippuvaisten tuki ry
        Et ole pyöräiliä kirjoitti:

Voihan se tosin olla sattumaa, että kaikissa niissä viesteissä joissa itketään bemarin kirjoittelua muilla foorumeilla ja joissa lausutaan mm "saatanan pehmytaivoinen ja tyhjänpäiväinen paskan puhuja" tai "Menehän vinkumaan muualle, vitun pelle, ja vie tuo poikakaverisi mennessäsi.]" tai "sivakoi hevonvittuun,sitä " niin kaikissa näissä viesteissä on samat kirjoitusvirheet.

En usko moiseen sattumaan.

• Pippurimylly/sirotin
        itsemurhariippuvaisten tuki ry kirjoitti:

Voihan se tosin olla sattumaa, että kaikissa niissä viesteissä joissa itketään bemarin kirjoittelua muilla foorumeilla ja joissa lausutaan mm "saatanan pehmytaivoinen ja tyhjänpäiväinen paskan puhuja" tai "Menehän vinkumaan muualle, vitun pelle, ja vie tuo poikakaverisi mennessäsi.]" tai "sivakoi hevonvittuun,sitä " niin kaikissa näissä viesteissä on samat kirjoitusvirheet.

Tai kuka sen teki no joku teki kuitennii

• Hämähäkinseitti
        itsemurhariippuvaisten tuki ry kirjoitti:

Se kenelle kasvaa suuri kyrpä,niitäkin on jos jonkunmoisia,niin on myös sieniä on myrkky ja
        syötäviä sieniä.Leipääkin löytyy reijällä ja ilman,toinen pitää tummasta toinen on mieltynyt
        vaaleaan.Niitäkin löytyy jotka kaivaa persläpeään ja haistaa päälikauppaan,kuten huomaat
        meitä on monenlaisia,itse tykkään pieraista kouraan ja haistaa sitä,siitä tulee niin miehinen
        olo,joten arvaa kuka on tämän takana,jollet millään arvaa sanon suoraan sulle sen,tässäpä
        peppi pitkätossu sula hopsula........Pistä nuttura piukemmalle olet juuri tyypillinen vanhapiika
        alakoulun opettaja tyylinen,ai niin olethan mies,siis toivottavasti,voiko virtuaali hahmo olla
        mies.Mahtaako tassa olla kaikki kohdallaan,no aivan sama sillä kuitenkin sinun pääsi halkeaa
        näin törkeästä suomenkielen raiskaamisesta,kaikki ei voi olla ingenjöörejä.....vai voiko.

• Ula Brynder

Ei hen.koht. mitään maininnan arvoista,mutta yleisesti ottaen noilla foorumeilla ja myöskin
        elävässä elämässä hän aiheuttaa tuolla paskan jauhamisella negatiivista asennetta,ja kuten
        poikkeuksetta nämä motoristeille negatiiviset asenteet kulkeutuvat tuonne kaikenkansan
        luettavaksi,voisin mainita montakin syytä mutta vähänkin valveutuneet kyllä tietää mistä
        kenkä puristaa.
        Tämä on Bemari minun peräti toinen viesti tähän ketjuun joten älähän yleistä taas,jos sinä
        analysoit toisten kirjoituksia luuletko ettei noita sinun "aivopieruja"kukaan tunnista.
        Täytyy ihmetellen todeta,kyllä jollain on se paljon puhuttu puupää,siihen ei edes hyvät
        neuvot uppoa.

• Vannehopea
        BMW kirjoitti:

Tämä hyvä näin.

• Lautturien tuki ry
        Hämähäkinseitti kirjoitti:

Se kenelle kasvaa suuri kyrpä,niitäkin on jos jonkunmoisia,niin on myös sieniä on myrkky ja
        syötäviä sieniä.Leipääkin löytyy reijällä ja ilman,toinen pitää tummasta toinen on mieltynyt
        vaaleaan.Niitäkin löytyy jotka kaivaa persläpeään ja haistaa päälikauppaan,kuten huomaat
        meitä on monenlaisia,itse tykkään pieraista kouraan ja haistaa sitä,siitä tulee niin miehinen
        olo,joten arvaa kuka on tämän takana,jollet millään arvaa sanon suoraan sulle sen,tässäpä
        peppi pitkätossu sula hopsula........Pistä nuttura piukemmalle olet juuri tyypillinen vanhapiika
        alakoulun opettaja tyylinen,ai niin olethan mies,siis toivottavasti,voiko virtuaali hahmo olla
        mies.Mahtaako tassa olla kaikki kohdallaan,no aivan sama sillä kuitenkin sinun pääsi halkeaa
        näin törkeästä suomenkielen raiskaamisesta,kaikki ei voi olla ingenjöörejä.....vai voiko.

Hyvä lautturi ehkä sä vielä opit, mutta hengitä välillä niin ehkä se kirjoituskin alkaa onnistumaan.

Mutta kerro nyt jo, että mitä se bemari on sulle tehnyt kun on saanut sut noin hermoraunioksi.

• 15+17 oliskohan 57
        Lautturien tuki ry kirjoitti:

Hyvä lautturi ehkä sä vielä opit, mutta hengitä välillä niin ehkä se kirjoituskin alkaa onnistumaan.

Mutta kerro nyt jo, että mitä se bemari on sulle tehnyt kun on saanut sut noin hermoraunioksi.

Taas tätä asiaa,tuolla joku mainitsi ne foorumit jossa tämä herra käy päivästä/vuodesta toiseen vaan ja
        ainoastaan sen vuoksi että saa purkaa omaa huonoa oloaan,ja pönkittää omaa erittäin suureksi luulemaansa
        imagoaan,kuten tämäkin kerta taas kerran näytti pois oli lähdettävä.Ikävä kyllä tämän tyyppiset henkilöt eivät
        koskaan opi että näillä foorumeilla on myös säännöt,vaikkakin aika heikot,kun tarpeeksi repii päätään saa
        joko lähteä tai kuten nyt täytyy lähteä itse.Jollet ole asioista perillä ei myöskään kannattaisi esittää noinkin
        typerää kysymystä,sillä ei varmaan ole kysymys yhdestä henkilöstä joka on saanut tuon friikin jauhamisesta
        täysin tarpeeksi.

• Raivo Ruusna

itselleen ulostamista noilta foorumeilta,eikä modet tajuu sitä antaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      202
      4800
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      218
      3633
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      123
      3008
    4. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      156
      2972
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      55
      2913
    6. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      14
      2452
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      64
      2442
    8. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      78
      2273
    9. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      2095
    10. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      57
      2054
    Aihe