Kuraa

Suohon

1

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ENDAKSI

      Jos talvella tulee koira ja kakara pulkalla eteen,aja ojaan.tullu kaks kertaa.jos tulee ämmä ja polkupyörä,anna mennä ojaan.se ämmä on oikeassa koska sil on vaan polkupyörä.ja ajattele,ämmä tuli kolmion takaa.hävis kyllä kun käräjillä oltiin.ja sano että tää on oikeusmurha.hiano sana.jos tulee kolme strutsia vastaan hiekkatiellä,pysähdy.älä mene ulos ilman lakkia.strutsi nyppää tukasta,sekin on koettu.älä mene kirkkoon puku päällä.joudut naimisiin.sekin on koettu.jos olet kuljetusliikkeen kuski, häivy äkkiä kun löydät ajokkisi.jos käsketään hakea varaosia ja kysytään onk sulla rahaa,sano että ei ole kun eväät.ennen sanottiin varo lahjoja tuovaa kreikkalaista.mä sanon,varo hymyilevää pomoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      3918
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2407
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2174
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2103
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      424
      1484
    6. 79
      1251
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      140
      1235
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1155
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      92
      1146
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      56
      1100
    Aihe