126 litran akvaariossa on vasta 8 seeprakalaa. Pohjalle tulee corydoras-parvi ja lisäksi tulee neljä nuolimonnia. Mikä värikäs ja helppo kala lisäksi? Saa olla parvikalakin. Lämpötila on 25 hujakoilla ja vesi pehmeänpuoleista.
Ehdota kalalajia!
mielikuvitus loppui
2
264
Vastaukset
- fish KING
Kuinka pitkä tuo akva on?
- seeprakaloja voisi olla enemmänkin ;)
- mitä C. lajia oot ajatellut?
- lämpötila voisi olla ja pitäisi saada asteen pari alemmaksi ?? onnistuuko
- toista parve ei tuon kokoiseen oikein voi suositella ;(
- nuolimonneja tuplasti enemmän virtausta !!
pitäisin ite kalaston tuossa aikas simppelinä, seeproja lisää... parvi lukumääriä suuremmiksi ;)- mielikuvitus loppui
80 cm pitkä akvaario. Tänään hain 5 albiinomonnista, ilmeisesti täplämonnisen albiino, ja 4 nuolimonnia. Eli jokin keskiveden värikäs kaveri sinne pitäisi saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k293750- 412559
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422488Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82255- 201799
- 381709
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461613Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3001449- 1411447
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461398