yksinäinen hiirulainen!

yksinäinenhiirulainen

olen kovin hiljainen ja ujo luonteeltani ja yksinäisyys tekee minusta hyvin "itkualttiin" siis itken helposti monesta asiasta. mitä minun pitäisi tehdä??

7

871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gianti.

löytää ystäviä, jos on kavereita /puolituttuja joitten kanssa voit viettää aikaa, mene heidän luokseen, vaikka ei niin huvita,

eli jos ongelmana on yksinäisyys, sille pitää tehdä jotain, kyllähän jo sekin auttaa kun menee ihmisten ilmoille!

• sitä pitäs noista ominaisuuksistasi tietysti etsiä. Niin olet varmaan tehnytkin. Lääkärille sitä voisi käydä valittamassa omaa oloaan. Ne taas sanoo, että pitäisi yrittää vaan rohkeasti hakeutua ihmisten pariin ja harrastuksia löytää. Ehkäpä ne antaa sitten jotain pilleriä, jotka on alkuun, tietty, niin pienellä annostuksella, ettei niistä ehkä ole hyötyä, mutta lääkkeillä kyllä nykyisin saa oikeesti apua pahaankin oloon.
      Sanojakin sitä voi sitte rustailla vaikka suomi24 palstoilla tai muualla. Ystävänhakupalstojakin voi kokeilla.

Sinulla on ilmeisesti ongelmana tuo itsetunto. Eli koet ittes mitättömäksi ihmiseksi, jossa ei juuri ihailtavia ominaisuuksia löydy. Löytyy niitä sinustakin, jokaisessa on paljonkin hyviä ominaisuuksia.
      Itsetuntoa vaan pitäisi saada jotenkin kohennettua vahvemmaksi. Esim. rohkeesti vaan kirjoittelemaan ja tekemään itseään julki. Vaikka jotkut tuleekin sitten heittään lokaa niskaan, niin ei niistä tartte senkummemmin välittää. Ihmiset purkaa pahaa oloaan täällä kuka mitenkin. Toiset pyrkii purkamaan pahaa oloaan asiallisesti kirjoittaen ja toisilla on rumempi tapa ilmaista itseään. Sitä ei kannata ottaa itteensä.
      Se että on hiljainen ei ole mikään huono ominaisuus mun mielestä. Joku laulaakin et "hiljaisuus kauneinta musiikkii on".

Kirjoitan näin kun samoja asioita kuin sinäkin olen itsestäni löytänyt ja niitä yrittänyt vuosien saatossa pois karistaa. Keskinkertaisella menestyksellä (korkeintaan) olen siinä onnistunut, mutta elämä jatkuu...

• yksinäinenhiirulainen

minimerkkiä käyttänyt käyttäjän viesti ymmärrissit ton mun viestin ihan väärin.

• Ole ihan rauhassa oma itsesi!

Miksi se olisi haitta, että on itkualtis?

Itkeminen on terveellistä, samoin nauru. Stressihormonia poistuu kehosta näiden kautta.
      Itke rauhassa, jos itkettää. Minua ei ainakaan haittaisi.

• yksinäinen hiirulainen

jos itken . ne kattoo vaan mua ihan kun olisin joku päästäni tärähtänyt en kyllä aina ole sen antanu
        t häiritä.

• Buinn
        yksinäinen hiirulainen kirjoitti:

jos itken . ne kattoo vaan mua ihan kun olisin joku päästäni tärähtänyt en kyllä aina ole sen antanu
        t häiritä.

Täällä myös toinen yksinäinen ja huono ihminen, joka itkee taas tänäänkin itsensä uneen. Samaa on odotettavissa myös viikonlopuksi ja siitä eteenpäin. Onko tämä oikein kannustavaa ja tulevaisuuteen uskoa luovaa elämää nuorelle ihmiselle. Täällä maailmassa on jo liikaa ihmisiä. En kykene haaveilemaan mistään. Ajattelen asuvani aina yksin ja lopulta huoltomiehen löytävän asunnostani muumioituneena.

• yksinäinen hiirulainen
        Buinn kirjoitti:

Täällä myös toinen yksinäinen ja huono ihminen, joka itkee taas tänäänkin itsensä uneen. Samaa on odotettavissa myös viikonlopuksi ja siitä eteenpäin. Onko tämä oikein kannustavaa ja tulevaisuuteen uskoa luovaa elämää nuorelle ihmiselle. Täällä maailmassa on jo liikaa ihmisiä. En kykene haaveilemaan mistään. Ajattelen asuvani aina yksin ja lopulta huoltomiehen löytävän asunnostani muumioituneena.

minäkin itken usein kun rupean nukkumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5582
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4167
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2896
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      151
      2159
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1886
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      123
      1689
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1367
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      71
      1148
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      72
      945
    Aihe