Mitä teille tulee mieleen kyseisestä näyttelijästä?
Itse muistan törmänneeni kyseiseen näyttelijään lapsena katsoessani sarjaa North&south, joka oli hyvin tehty. Siskoni rakasti dirty-dancing elokuvaa ja sen joutui muutaman kerran katsomaan. Road house oli suosikkielokuvani kun olin yläasteella, vieläkin se on mielestäni toimintaelokuvien parhaimmistoa 90-luvulta.
Ghost on kanssa onnistunut elokuva, jossa yhdistyy hyvällä tavalla draama ja komedia, sen verran romantikkoa minustakin löytyy.
Mielestäni Swayze oli liian aliarvostettu näyttelijä. Hän ehkä joutui liikaa huonosti käsikirjoitettuihin elokuviin ja hänen uransa joutui sitäkautta sivu-urille. Loppuelämässään teki kuitenkin vielä pari hyvää sivuosasuoritusta.
R.I.P. Patrick Swayze
14
2780
Vastaukset
- 345345
Joo, näinhän se on. Mutta Swayze oli monelle fanille tai jos ei fanille, niin hänestä kuitenkin pitäneille - enemmän kuin elokuviensa summa. Ihmisenä Swayze oli kuulemma, ja aivan selvästi haastatteluiden perusteella miellyttävä, jalat-maassa-persoona ja avioliitto Lisan kanssa kesti huomattavan pitkään mikä ei ole normaalia julkkisten keskuudessa turvonneiden egojen takia. En epäile etteikä heidänkin avioliitossa ongelmia olisi ollut, mutta silti.
Itse ainakin sain todella positiivisen kuvan hänestä kokonaisuutena, vaikka näyttelijä muistetaankin loppujen lopuksi töidensä perusteella.- gfjjjjj
Liisan suruun
- manta76
Ihana mies, hyvä näyttelijä ja ilmeisesti hyvä aviomieskin.
Jaksoi sinnitellä ja tehdä töitä pitkään sairaanakin.
Ikävä tulee, lepää rauhassa.
Ja perheelle voimia. - jussi441
Katsoin jokin aika sitten Road House -toimintapätkän 80-luvulta, siinä Swayze teki hienon suorituksen.
Valitettavasti näyttelijän roolit eivät palvelleet aina Swayzen näyttelijäntaitoja.- Minä vaan
Suloinen mies, harmi, että sairastui noin vakavasti, hyvä näyttelijä.
- Roadhouse
Road house on tullut katsottua useamman kerran. Hieno leffa Patelta.
- patrick fani
Patrick oli mahtava näyttelijä. Pidin hänestä todella. Olen todella surullinen. Dirty Dancing on tullut katsottua monesti ja katson sen taas tänäiltana. Hieno elokuva jossa hienoa musiikia.
- siljukka
Kuuma tanssi on aina ollut tuon lajin leffoista suosikkini.
Upea näyttelijä, tanssija sekä myös laulaja...
Patric is like the wind now....lepää rauhassa. - Veteranfan
On eittämättä Kathryn Bigelowin ohjaama mestariteos "Point Break"-Myrskyn Ratsastajat(1991).Tuossa elokuvassa huokuu esiin Patrick Swayzen kaikki parhaat osa-alueet näyttelijänä.Patrickin esittämä roolihahmo Bodhi on zen-filosofisesti mielenkiintoisempia ja syvällisempiä hahmoja mitä toimintaelokuvissa on koskaan nähty.
- Surffarit
Ite katoin tuon leffan teininä monesti. Keanun roolisuoritus jäi enemmän mieleen..... Meinasin et minustakin tulee surffari ja vietän tuollaista elämää sitten.....Heh suomessa tosiaan.
Haikee mieli silti kun noin" nuorena" joutuu lähtemään. Otan osaa. - I miss you
Surffarit kirjoitti:
Ite katoin tuon leffan teininä monesti. Keanun roolisuoritus jäi enemmän mieleen..... Meinasin et minustakin tulee surffari ja vietän tuollaista elämää sitten.....Heh suomessa tosiaan.
Haikee mieli silti kun noin" nuorena" joutuu lähtemään. Otan osaa.Choust ja Dirty Dancing parhaimmat leffat jotka olen katsonut . Hän oli lemppari näyttelijäni, yksi parhaista.
- :(
Patrickin vaimo on mun äitin pikkuserkku....voimia hänelle,patrick oli hyvä mies,aviomiehenä ja näyttelijänä.RIP.
- 80´s girl
Kuuma tanssi ihan hitti vieläkin. Patricin ja Jenniferin kemia on vaan niin mahtavaa leffassa että ei voi kun ihailla. Tippa kyllä tulee nykyään linssiin kun katsoo ja muistelee hienoa miestä.
- burhuuuh
Aloitin Patrick Swayze maratonin, hänen kuolemansa muistolle. Tänään ehti tosin vain kaksi elokuvaa The Outsiders ja Ghost. Itse muistan lähinnä Point Breakista ja Ghostista, ja sitten oli sellainen pienempi leffa, joka tuli lapsena nähtyä - Fatherhood josta oli huvittava suomennos: "Konnafaija vapaalla".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812386- 1831974
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731831Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1191645Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311575- 1161416
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711175Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1701145Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771113Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,601080