Google EI näytä sivujani!!

Pian entinen yrittäjä..

Mitä tehdä, auttakaa tietävät!!

Eli sivut valmistuivat ja lisättiin googleen n. 4 viikkoa sitten ja vieläkään ei olennaisilla hakusanoilla tule yritystä hakutuloksiin!! Onko tämä nyt ihan normaalia?
Sivut ovat ammattilaisen kädellä toteutetut ja kaikki perusasiat pitäisi olla hyvinkin kunnossa. Kävijöitä on parhaimmillaan jo n. 80 päivässä, mutta nämä "asiakkaat" eivät kuitenkaan googlen kautta ole tulleet. Voiko asialle tehdä jotain?!
Sivujen ylläpito ja kiinteät kustannukset ovat sitä luokkaa, että kuukausikaupalla ei ole mahdollisuutta tätä näkyvyyttä odotella...

AUTTAKAA!! :/

4

773

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuukle...

Emme kuitenkaan automaattisesti lisää kaikkia lähetettyjä URL:iä hakemistoomme, emmekä voi antaa ennusteita tai vakuuksia siitä milloin ne ilmestyvät hakemistoomme.

• Anssi.fi

Laita osoite näkyviin, niin pystytään käydä tutkimassa asiaa.
      jos et tahdot laittaa sitä näkyviin voit lähettää tuolta sen minulle: http://www.anssi.fi/ota-yhteytta

• Kannattaa hakukoneoptimointia tutkia:) Hakusanat, titlet ja muut vastaavat täytyy olla hyvin suunniteltu sivuja tietämättä.

• sfinski80 kirjoitti:

Kannattaa hakukoneoptimointia tutkia:) Hakusanat, titlet ja muut vastaavat täytyy olla hyvin suunniteltu sivuja tietämättä.

Ja vielä jos kyseessä flash-sivusto en ihmettele vaikkei näkyisikään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      50
      2468
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      95
      1116
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      300
      1007
    4. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      330
      965
    5. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      56
      918
    6. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      77
      863
    7. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      724
    8. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      90
      695
    9. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      63
      688
    10. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      33
      643
    Aihe