Katsojalle tulee häpeänhiki kun yrittää seurata uuden Rinne nimisen misukan
höperehtimistä sääkarttojen ääressä.-Sellaista kökkötraktoria ei olekaan nähty sitten
Mette Mannosen jälkeen!
Katsojalle tulee hiki mtv3
31
10058
Vastaukset
- intte hintti
hetero miestä se viehättää......katso sää fst..eeltä
- Mettenukke
Mette, Liisa ja Johanna ovat aivan surkeita tyttyjä. Liisalla yksi ainoa palapuku joka kerta kun horisee.
- Hepo heppa
Mettenukke kirjoitti:
Mette, Liisa ja Johanna ovat aivan surkeita tyttyjä. Liisalla yksi ainoa palapuku joka kerta kun horisee.
Tämä Rita Strömmer miten voi olla tuollainen pään keikuttaja ja on niin yhtä hymyy että. Surkimus
- katsoja vaan***
Esiintumiskouluttajana voin sanoa että Joanna Rinne ei voi petrata
kovinkaan paljon tulevaisuuteensa televisiossa.
Johtuu ihan siitä että toiset ihmiset ovat luonnostaan valmiita esiintymään ja toiset eivät.
Niissä sääohjelmissa ovat luontevia se Pekka Pouta (hauska nimi muuten sattumalta)
samoin ykkösen sääankkurit.- nuin ja näin
millä pääsi tuohon työhön, oliko sukulaissuhteita tai muita suhteita on se niin kökkö ette ihan katsojatkin vaivaantuu.
- ilo katsella
Joanna on sen verran nätin näköinen, että häntä katselee mielellään vaikka itse tiedotus olisikin välillä vähemmän sujuvaa.
"petrata tulevaisuuteensa" ei muuten tarkoita yhtikäs mitään. - Yliopistolainen
nuin ja näin kirjoitti:
millä pääsi tuohon työhön, oliko sukulaissuhteita tai muita suhteita on se niin kökkö ette ihan katsojatkin vaivaantuu.
Wikibedia kertoo säämiehistä/naisista.
- onko huomenna poutaa
ilo katsella kirjoitti:
Joanna on sen verran nätin näköinen, että häntä katselee mielellään vaikka itse tiedotus olisikin välillä vähemmän sujuvaa.
"petrata tulevaisuuteensa" ei muuten tarkoita yhtikäs mitään.Mikäli ennustaja on kaunis, ei sillä säällä niin väliä. Pikku mokat ei myöskään haittaa, kun ruudussa on jotakin sööttiä. Sitäpaitti sääennusteita tulee pitkin päivää eri kanavilla eri esittäjillä, joten pitäs löytää aina joltakin kanavalta kiva ennustaja. Silti itse ennuste on VAIN ENNUSTE. Kanduu siis vieläkin raottaa verhoa ja katella ulos!
- Åäåäåäåäåäåä
Pölijä ^^
- Anonyymi
Yliopistolainen kirjoitti:
Onko Wikibedia joku sänkyasioihin keskittynyt Wiki?
- Anonyymi
Yliopistolainen kirjoitti:
Onko wikibedia joku tietosivu sängyistä (bed) ?
- Anonyymi
onko huomenna poutaa kirjoitti:
Mikäli ennustaja on kaunis, ei sillä säällä niin väliä. Pikku mokat ei myöskään haittaa, kun ruudussa on jotakin sööttiä. Sitäpaitti sääennusteita tulee pitkin päivää eri kanavilla eri esittäjillä, joten pitäs löytää aina joltakin kanavalta kiva ennustaja. Silti itse ennuste on VAIN ENNUSTE. Kanduu siis vieläkin raottaa verhoa ja katella ulos!
Ennusteet ei kuitenkaan pidä paikkaansa, mutta nättiä meteorologia on mukavampi katsoa...
- Meteorologi
Niin se vain on, ettei kaikista ole suoriin lähetyksiin vetämään säätiedotusta.
Tässä lisää kommentteja aiheesta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8380938- lisää ruutuun
Joanna Rinne on söde! Mitä sillä väliä, jos häntä vähän vielä jännittää esiintyminen? Jos hän hoksaisi kuinka söpö hän on ruudussa, hän relaisi heti.
- puprppip
lisää ruutuun kirjoitti:
Joanna Rinne on söde! Mitä sillä väliä, jos häntä vähän vielä jännittää esiintyminen? Jos hän hoksaisi kuinka söpö hän on ruudussa, hän relaisi heti.
Se mimmi on rautaa, rautaa, rautaa. Hyvä Joanna. Älä välitä!!!
- Dok tori
puprppip kirjoitti:
Se mimmi on rautaa, rautaa, rautaa. Hyvä Joanna. Älä välitä!!!
Katsoin juuri YouTubesta säätiedotuksia ihan muuten vaan ja huomasin että onpa komean näköinen sääprofeetta Joanna Rinne ollut ruudussa. Yllätys oli kahta suurempu kun Google kertoi minulle että tämä kaunokainen on myös Sibelius Akatemian oppilas ja pitänyt jo ensi konserttinsa.
Onkohan vapailla markkinoilla kun itsellä olisi vapaan pirtin emännän paikka???
- höhöhööhöö
Liekö saanut potkut kun ei enää näy ruudussa. Sai kyllä nauraa tytölle aina, ei tosiaankaan ollut ainesta teeveeseen supliikiltaan. Kyllähän noita säitä nyt voi luetella joku muu yhtä kaunis nainen, vaikka näitä chättijuontajia joilta ei se pälätys taukoa hetkeksikään.
- sdköladskf
Onneksi meillä on kuitenkin Ylen hyvät säänkertojat.
- Lapuva
sdköladskf kirjoitti:
Onneksi meillä on kuitenkin Ylen hyvät säänkertojat.
uusi niin ainakin puolitoista metriä levee perä, olis mitä katella. Ja tissit kans kunnolliset eikä ässä vikaa.
Nytkun on levee televisio ruutukin sopisihan tuohon. - essellström
Lapuva kirjoitti:
uusi niin ainakin puolitoista metriä levee perä, olis mitä katella. Ja tissit kans kunnolliset eikä ässä vikaa.
Nytkun on levee televisio ruutukin sopisihan tuohon.Yle:n puolelta kannattaa katsoa sääennusteet. Siellä nämä asiat osataan.
- puskaunkku
saatana mikä kanava!
- muahahaaaaaraaa!!!!!
Ei juma mikä kökkökopteri! Pikkuista jännittää niin että on melkein löysät pikkareissa :-D
http://www.youtube.com/watch?v=tBOLhyCIavQ- Ei ole ajankohta
Kuka tämän nosti? Anna kun arvaan: se limainen pedofiili hintti joka koko ajan puhuu pikkareista.
- huvittuvaa
Itse en tiedä kuka nosti, mutta sain hyvät naurut tuon säätytön toikkaroinnista :-) Toista ovat Tiina Klemettilä ja aina ihana milf Anne Borgström.
On varmaan aiheellista muistuttaa myös tästä:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011012513068404_vi.shtml- Ei ole ajankohta
Oikein arvasin. Ei ollut vaikeaa. Itse koko ajan kaivat verta nenästäsi loputtomalla spämmilläsi.
- Pekka Föhr
Minulle tulee hiki vaan katsoessa Joannan seksikkyyttä. Joanna takaisin telkkuun !!!
- totally oosom
Joanna on uber bueno kun just kattelin juutuubista :-p
- Petri ja Kake
Mekin fanitamme Joannaa ja katsomme häntä videolta aina kuin vaan voimme. *spruit ja kalsarit pyykkiin*
- F.A.N.I
Joanna on kyllä I.H.A.N.A
- Käppääjä
Miina on ykkönen!
- Anonyymi
Oiskoon tää Joanna sen Salkkari-Camillan (Noora Rinne) sisko tai serkku, aika paljon sämaa näköä ja hurmaavuutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760