Missä on vika kun meidän 5- vuotias lapinkoira narttumme ei ole innokas kävelemään lenkeillä? Se kyllä lähtee lenkille mielellään, mutta puolessa matkassa se jää jälkeen ja välillä jää makaamaan tielle eikä suostu liikkumaan minnekkään ja loppumatkan sitä sitten saakin vetää perässään... Silloin kun tulee muita koiria vastaan niin ei ole tietoakaan mistään vastaan hangoittelusta. Ja kun päästään kotitielle koiruli kyllä silloin kävelee innokkaasti eteenpäin.
Mitä pitäisi tehdä ja pitäisikö olla huolissaan?
Olisin kiitollinen jos vastaisitte.
lenkkeilyongelma
3
474
Vastaukset
- Mietinkanssatässänäin
Koiramme on kylläkin 2 -vuotias. Sisällä makaa aika usein apaattisesti paikallaan, ulos lähtee innoissaan, mutta "kyllästyy touhuun nopeasti". Toisia koiria vastaan tullessa piristyy selkeästi.
Itse epäilen koiramme olevan masentunut ja kaipaavan enemmän muiden koirien seuraa. Tekee kyllä vähän pahaa koiran puolesta, kun meille ei ole mahdollisuutta toistakaan koiraa ottaa : / Täytyy vaan yrittää touhuta koiran kanssa, mutta tuo meidän muffe tykkää paljon enemmän peuhata muiden koirien kuin ihmisten kanssa.- Leevi-lapinkoiran äiti
...vaikka koirapuistoon katsomaan kavereita. Saa seuraa. Aktivointileluja, aivoille tekemistä. Koirakouluun, uusia virikkeitä. Pelastakaa hauvanne : )
- kipu-sisko
mieleesi, että koira voi olla kipeä jaloistaan tai selästään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312