Pentik

Kupit muualta

Ohikulkiessa löysin Haukiputaalta Pentikin myymälän. Palvelu todella ala-arvoista eli ei ollenkaan palvelua. Poika ja tyttö myymässä ja kumpikaan ei tullut palvelemaan. Miten Pentik onkaan valinnut tuollaisia työntekijöitä. Pilaa maineen.

47

6311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

      Jep, enpä ole liikkeessä käynyt sitten avajaisten. Pyysin palvelua ja sitä luvattiin antaa (sillä hetkellä palveli kassalla paria henkilöä), noh pitkän odottelun jälkeen kassalla oleva myyjä palveli jo niitä asiakkaita, jotka tulivat myöhemmin liikkeesseen kuin minä. Eikä minkäänlaista pahoittelua kiireestä. Saan minä työmatkalla tavarat ostettua Oulustakin. Mutta paikallista olisi kiva kannattaa.

      • csi

        Kyllä ne myyjät huomaa kattelijat ja ostajat, tottakai me rahamiehet saadaan ekaksi palvelua, ku ostetaa eikä ihmetellä!


      • kitnep
        csi kirjoitti:

        Kyllä ne myyjät huomaa kattelijat ja ostajat, tottakai me rahamiehet saadaan ekaksi palvelua, ku ostetaa eikä ihmetellä!

        minkäänlaista palvelua. Kännykkä tärkeämpi kuin asiakas. Poika hikoilee ja punastelee liekö ujo?


      • L&L
        kitnep kirjoitti:

        minkäänlaista palvelua. Kännykkä tärkeämpi kuin asiakas. Poika hikoilee ja punastelee liekö ujo?

        Mä käyn usein ko. liikkeessä ja aina olen saanut ensiluokkaista palvelua. Viimeksikin myyjä ehdotti että haluanko ottaa kotiin sovitteelle lamppuja ja kynttilänjalkoja kun mietin mitä tällä kertaa haluaisin, oulussa koskaan ei ole ehdotettu sellaista järjestelyä vaikka usein olen asioinut sielläkin. Ja lisäksi myyjä tiedusteli vielä jälkeen päin että olivatko lamput sopivia sisustukseeni ja että samaan sarjaan olisi tulossa muitakin tuotteita jotka ehkä kiinnostaisivat minua.... Vaikka ostokseni tekevät usein aika paljon niin olen kyllä saanut rahoilleni vastinetta:)


      • Aikuinen kävijä
        kitnep kirjoitti:

        minkäänlaista palvelua. Kännykkä tärkeämpi kuin asiakas. Poika hikoilee ja punastelee liekö ujo?

        No ei tuokaan ole fiksua kiinnittää huomiota toisen hikoiluun tai punasteluun saati mahdolliseen ujouteen. Minua sellainen ei ainakaan haittaa, jokainenhan meistä joskus punastelee ja hikoilee. Ja jos onkin ujo, niin hieno homma että siitä huolimatta ylittää itsensä ja on asiakaspalvelussa!


      • vähä ujo
        kitnep kirjoitti:

        minkäänlaista palvelua. Kännykkä tärkeämpi kuin asiakas. Poika hikoilee ja punastelee liekö ujo?

        sekä aloitteleva, tuleva huippu asiakaspalvelija :)

        Mitä te nirppa nokat täällä valitatte jos ette saa HETI MULLE KAIKKI NYT juttuanne toimimaan.

        V...U että ihmiset ovat tyhmitä, kiireisiä ja kusipäitä


    • Nelli Palonen

      Aloittaja on ”ammattimankuja”, ei Haukiputaalta löydy yhtään liikettä mistä aloittajalla ei olisi antaa negatiivista palautetta. Katso peiliin niin näet hyvin erikoisen valittajan, säälin heitä jotka joutuvat pakosta olemaan kanssasi tekemisissä.

      • Kupit muualta 2

        varsinainen muiden tekstien kyttääjä. Ei sullakaa oo muuta ideaa ku kyttäillä toisten tekstejä ja joka sivulla haukut toisia ammattiruikuttajiksi. Aloittajana muuten kirjoitin ensi kertaa kun ärsytti niin. Joten siltä osin kyttäyksesi meni hukkaan.


      • Nelli Palomen
        Kupit muualta 2 kirjoitti:

        varsinainen muiden tekstien kyttääjä. Ei sullakaa oo muuta ideaa ku kyttäillä toisten tekstejä ja joka sivulla haukut toisia ammattiruikuttajiksi. Aloittajana muuten kirjoitin ensi kertaa kun ärsytti niin. Joten siltä osin kyttäyksesi meni hukkaan.

        Sinun kirjoitustyylisi on sellainen että ei varmasti ollut ekakerran kun olet valittamassa. Pentikin myymälä ei siihen sinun kuppisi ostamatta jättämiseen kaadu, vaan päinvastoin saattaa lisätä asiakkaita kun tietää ettei satu samaan aikaan ”höhlän” kanssa asioimaan. En jatka enempää ettei tulisi loukattua sillä leipää syöt ja olet Jumalan luoma.


    • bernina

      pilalle meni myös samassa yhteydessä oleva kangaskauppa.Ennen oli valikoima paljon laajempi.Nykään ostankin kankaat Oulusta.

      • tod.läheltäseurannut

        ja kumarran Haukiputaan kangaskauppaa ja Pentikin myymälää siinä yhteydessä. Kaikki ole ostanut Pentikin avaamisen jälkeen Haukiputaalta ja OULUUN en enää lähde. Oulussa kaikki hinnoiteltu miten sattuu... hyllyssä eri hinnat kuin koneella ja vielä yrittävät periä koneen hinnat. Eikä ole muuten sattunut vain kerran kohdalleni............. Menkää te valittajat pelin eteen ja koettakaa löytää se todellinen vika.


      • iloinen asiakas

        Sinun todellakin kannattaa ostaa kankaat Oulusta. En haluaisi törmätä kaltaiseesi missään kaupassa aukiputaalla. Sorry!


    • ...

      Itse olen saanut erinomaista palvelua joka kerta liikkeessä asioidessani. Myyjät ovat ammattitaitoisesti palvelleet ja tulleet vielä erikseen kysymään, tarvitsenko apua, mikä on todella harvinaista nykyään. Kangaskaupan puolelle on tullut lisää palveluita ja näin ollen se tavoittaa ja palvelee muitakin kuin ompelijoita.

      • ajattelin vain

        Itse olen huomaavinani, että putaan liikkeissä katsotaan asiakkaan ulkokuorta hänen tullessaan eka kertaa ostoksille. Eli käyttäydytään aivan väärin rahan kiilto vain silmissä. Sellaisia palvellaan paremmin, jotka näyttävät ulospäin potentiaalisilta ostajilta. Ei olla vielä ymmärretty täälä maalla, että ihmiset voi pukeutua erittäin ekologisesti, erikoisesti jne, vaikka ovatkin mahdollisia ostajia. Sitten, kun myyjä on sattunut palvelemaan tällaista erikoisempaa tyyppiä, joka on ostanut ihan asiallisesti jonkun tavaran ja tulee toisenkin kerran liikkeeseen, niin saa ainakin tältä tutulta myyjältä hyvää palvelua, koska myyjä näkeekin nyt taas rahan kilinää silmissään. Siitähän nyt on putaalla kyse, kovasta kilpailusta, ettei kaikki ostavat asiakkaat mene ouluun ostoksille. Mutta tarvitsisi ehä koulutusta ja varsinkin psykologian ja sosiaalisen puolen treppausta ennenkuin ostotapahtumat jäävät putaalle. Oulun liikkeissä ei katsota ulkokuoreen eikä tuttavuuteen, koska siellä asiakkaiden kirjo on niin valtava.


      • Sitä saa mitä tilaa
        ajattelin vain kirjoitti:

        Itse olen huomaavinani, että putaan liikkeissä katsotaan asiakkaan ulkokuorta hänen tullessaan eka kertaa ostoksille. Eli käyttäydytään aivan väärin rahan kiilto vain silmissä. Sellaisia palvellaan paremmin, jotka näyttävät ulospäin potentiaalisilta ostajilta. Ei olla vielä ymmärretty täälä maalla, että ihmiset voi pukeutua erittäin ekologisesti, erikoisesti jne, vaikka ovatkin mahdollisia ostajia. Sitten, kun myyjä on sattunut palvelemaan tällaista erikoisempaa tyyppiä, joka on ostanut ihan asiallisesti jonkun tavaran ja tulee toisenkin kerran liikkeeseen, niin saa ainakin tältä tutulta myyjältä hyvää palvelua, koska myyjä näkeekin nyt taas rahan kilinää silmissään. Siitähän nyt on putaalla kyse, kovasta kilpailusta, ettei kaikki ostavat asiakkaat mene ouluun ostoksille. Mutta tarvitsisi ehä koulutusta ja varsinkin psykologian ja sosiaalisen puolen treppausta ennenkuin ostotapahtumat jäävät putaalle. Oulun liikkeissä ei katsota ulkokuoreen eikä tuttavuuteen, koska siellä asiakkaiden kirjo on niin valtava.

        En ole huomannut tällaista syrjimistä missään putaan liikkeessä, ja olen itsekin myyjä ja meidän kaupassa sellaista ei harrasteta. Jos tarvin itse liikkeessä palvelua, menen yleensä heti myyjän luo ja pyydän sitä, enkä odota että joku tulisi kysymään tarvinko apua. Ja jos myyjä sanoo että "en tiiä" tms. niin pyydän ottamaan asiasta selvää tai siirryn seuraavaan myyjään. Ja muistan hymyillä ja olla asiallinen vaikka olisi kuinka kiire tai pinna kireällä! Kaikkea olen nähnyt ja kokenut oltuani melkein 20 vuotta asiakaspalvelijana, on nakattu tuotteella päin näköä ja haistateltu, sekä olen saanut ruusun hyvästä palvelusta ja monet kiitoskortit. Kaikkia on vain niin vaikea miellyttää...


      • palvelua, palvelua

        älä nyt pillastu, muilla voi olla toisenlaisia kokemuksia kyseisestä kaupasta. Itseäni on kyllä palveltu hyvin, vaikka harvoin tulee liikkeessä asioitua, mutta tiedän tapauksen, jossa oli menty ostoksille aikeissa ostaa pariin huoneeseen verhot ja ompeluttaa ne liikkeessä. Myyjät olivat jutelleet tovin keskenään ja myöhemmin tulleita oli reippaasti alettu palvelemaan. Ja kyllä valitetettavasti joissain liikkeissä myyjät edelleen luulevat, että viimesen päälle tällätty asiakas on se jolla on rahaa,nim...kokeiltu on.

        Minä olen saanut todella hyvää ja opastavaa palvelua Stocmannilla. Onko sitten niin, että haukiputaalla palvellaan hyvin tutut ja vähemmän tutut voi jättää palvelematta.


      • ajattele sinä vaan..
        ajattelin vain kirjoitti:

        Itse olen huomaavinani, että putaan liikkeissä katsotaan asiakkaan ulkokuorta hänen tullessaan eka kertaa ostoksille. Eli käyttäydytään aivan väärin rahan kiilto vain silmissä. Sellaisia palvellaan paremmin, jotka näyttävät ulospäin potentiaalisilta ostajilta. Ei olla vielä ymmärretty täälä maalla, että ihmiset voi pukeutua erittäin ekologisesti, erikoisesti jne, vaikka ovatkin mahdollisia ostajia. Sitten, kun myyjä on sattunut palvelemaan tällaista erikoisempaa tyyppiä, joka on ostanut ihan asiallisesti jonkun tavaran ja tulee toisenkin kerran liikkeeseen, niin saa ainakin tältä tutulta myyjältä hyvää palvelua, koska myyjä näkeekin nyt taas rahan kilinää silmissään. Siitähän nyt on putaalla kyse, kovasta kilpailusta, ettei kaikki ostavat asiakkaat mene ouluun ostoksille. Mutta tarvitsisi ehä koulutusta ja varsinkin psykologian ja sosiaalisen puolen treppausta ennenkuin ostotapahtumat jäävät putaalle. Oulun liikkeissä ei katsota ulkokuoreen eikä tuttavuuteen, koska siellä asiakkaiden kirjo on niin valtava.

        Aivan järkyttävä vääristymä. Oulussa nimenomaan myyjät katsoo ulkokuorta. Siellä saa palvelua, kun vilauttaa exclusive korttia ja kertoo olevansa menossa ostamaan 700,00 euron "tiettyä" tuoteta. Sama toppapuku päällä asioidessani Haukiputaalla kukaan ei katso kieroon vaan aina saan palvelua. NO........... Sinikaarteen rouva ehkä on luku erikseen.. Voisi jäädä vaikka eläkkeelle tai mennä Ouluun kiusaamaan asiakkaita. Uusi Muoti Haukiputaalla on muuten AIVAN mahtava liike ja niiiiiiiiiiin haukiputaalainen.


      • saikku
        ajattele sinä vaan.. kirjoitti:

        Aivan järkyttävä vääristymä. Oulussa nimenomaan myyjät katsoo ulkokuorta. Siellä saa palvelua, kun vilauttaa exclusive korttia ja kertoo olevansa menossa ostamaan 700,00 euron "tiettyä" tuoteta. Sama toppapuku päällä asioidessani Haukiputaalla kukaan ei katso kieroon vaan aina saan palvelua. NO........... Sinikaarteen rouva ehkä on luku erikseen.. Voisi jäädä vaikka eläkkeelle tai mennä Ouluun kiusaamaan asiakkaita. Uusi Muoti Haukiputaalla on muuten AIVAN mahtava liike ja niiiiiiiiiiin haukiputaalainen.

        Olen eri mieltä Haukiputaan Uudesta Muodista,asiakaspalvelu ala-arvoista ja ylimielistä ainakin viime kesänä,terv.entinen asiakas. ps.Sampo-Asua ikävä.


    • asiakkaaksi

      Erinomainen putiikki! Ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua kummallakin osastolla. Asiakaspalautteet voisi tietenkin osoittaa suoraan yrittäjälle, jotta hän voi tarvittaessa asiaan reagoida.

      • ............

        Hyvä yrittäjä osaa lukea ne täältäkin. Onhan täällä muitakin paikallisia putiikkeja haukuttu.


    • oulutar

      Ei oulussakaan tulla pentikin liikkeissä heti palvelemaan.Asiakkaan annetaan rauhassa katsella ja voihan asiakas itse kysyä jos tietää mitä on hakemassa.Itseäni ainakin ärsyttää myyjät jotka heti ryntää kyseleen.Ihan hyvä liike.

      • Paljasjalka.

        On hyvä kun kylällä on jonkinlaisia palveluja, ilman niitä kuolisi koko kylä.


      • ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
        Paljasjalka. kirjoitti:

        On hyvä kun kylällä on jonkinlaisia palveluja, ilman niitä kuolisi koko kylä.

        Kyllä se vika on joskus asiakkaassakin. Aina löytyy joku kitisijä jolle ei kelpaa mikään. Aivan varmasti Pentikiltä saat palvelua jos haluat ja kysyt.
        Itse en pidä sellaisista myyjistä jotka heti "hyökkää" asiakkaan luo ennen kuin on edes liikkeeseen päässyt sisälle.


      • joko ymmärrät?
        Paljasjalka. kirjoitti:

        On hyvä kun kylällä on jonkinlaisia palveluja, ilman niitä kuolisi koko kylä.

        vielä kun ymmärtäisivät, että liikeiden PITÄÄ olla auki ainakin klo 18:00 saakka. Emme me työtä tekevä = ostajat ehdi klo 17:00 mennessä asioimaan. Ja suurin vitsi on se, että lauantaisinkin osa liikkeistä on kiinni. Sinikaarre voi sulkea vaikka klo 13:00 sinne en enää koskaan mene. Rouva omistaja voisi pysy kotonaan......................


    • käyn silti siellä

      erehtykääpä sinikaarteesa kysymään tissiliivien hintaa ennen sovittamista niin johan saa ala-arvoisia katseita myyjiltä, varsinkin itse rouva sinikaarteelta.

      • annikki123

        Haukiputaan Pentikin myymälässä TODELLA hyvää palvelua ja MAHTAVAT myyjät. Varsinkin Tuomo on aivan mahtava asiakaspalvelija.


      • Ihanat verhot oh:ssa
        annikki123 kirjoitti:

        Haukiputaan Pentikin myymälässä TODELLA hyvää palvelua ja MAHTAVAT myyjät. Varsinkin Tuomo on aivan mahtava asiakaspalvelija.

        Tuomo ihana ja Hilkka myös. OMPELIJA aivan loistavan ammattitaitoinen. Teitä kiittää todella, todella tyytyväinen asiakkaanne. Verhoja ostan harvoin, mutta sitten kun ostan, ostan KUNNOLLA ja Haukiputaan kangaskaupasta saan onneksi kaikki kerralla. Kiitos!


      • kallekas
        Ihanat verhot oh:ssa kirjoitti:

        Tuomo ihana ja Hilkka myös. OMPELIJA aivan loistavan ammattitaitoinen. Teitä kiittää todella, todella tyytyväinen asiakkaanne. Verhoja ostan harvoin, mutta sitten kun ostan, ostan KUNNOLLA ja Haukiputaan kangaskaupasta saan onneksi kaikki kerralla. Kiitos!

        pitää ostaa PALOJON JA ISOLLA rahalla. Pienistä ostoksista saa vain niskojen nakkelua.


      • Hilukka
        kallekas kirjoitti:

        pitää ostaa PALOJON JA ISOLLA rahalla. Pienistä ostoksista saa vain niskojen nakkelua.

        Kylläpä huvitti kerran ku satuin paikalla olemaan ja sinne tuli oppikoulun eläkkeellä oleva rehtori vaimoineen niin kättelivät heitä ja olivat niin ollakseen. Hyvät naurut siitä sai!
        Valitettavan totta se on että asiakkaat luokitellaan.
        Totuus se tulee ilmi käymällä siellä


      • Ihanat verhot oh:ssa
        kallekas kirjoitti:

        pitää ostaa PALOJON JA ISOLLA rahalla. Pienistä ostoksista saa vain niskojen nakkelua.

        Ostanko siis PALOJON (ymmärrän, että tarkoitat paljon vaikka ei tuo PALOJON ole edes Oulun murretta), jos kerran 10 vuodessa uusin verhoni? Silloin voin maksaa vähän enemmänkin. Olen liikkeestä ostanut 7 eurollakin ja palvelu on ollut tasan tarkkaan yhtä ystävällistä kuin ostaessani 400,00 eurolla.
        Mene peilin eteen ja katso ylimielisyyttäsi.


      • tyytyväinen asiakas
        kallekas kirjoitti:

        pitää ostaa PALOJON JA ISOLLA rahalla. Pienistä ostoksista saa vain niskojen nakkelua.

        Olen käynyt useasti ohikulkiessa ihan vaan katselemassa ja hyvin on palveltu silloinkin..


    • 123124124

      Kulje ohi vaan edelleenkin, sinua emme täällä ikävöi. Pentikillä ja kangaskaupassa palvelu pelaa. ONNEKSI "myyjät" eivät heti ole niskassa hengittämässä, kun liikkeeseen astuu.

      • Puttaalla palvellaan

        Hyvää palvelua niin kangaskaupassa kuin Pentikin puolellakin. Myyjät todella kivoja ja asiansa osaavia. Joskus on paljon asiakkaita ja silloin vähän pitää odotella vuoroa, mutta kiva kun saa vähän aikaa katella rauhassa sen odotusajan.


    • rauhassa katselija

      Asiakaspalvelu on kyllä meille vaativille asiakkaille haastavaa, kun toinen haluaa että ei palvella ja toinen haluaa että tullaan palvelemaan. Mistä ihmeestä se myyjä keksii kumpaanko sorttiin asiakas sattuu kuulumaan. Se ei näy toppatakista. Kannattaa ite vähän vinkata jos haluaa palvelua. Olla etes sen näkäinen, esimerkiksi lopettaa se kiertely ja kaartelu ja odottaa tiskin edessä.

    • 69

      taiatta olla yläbaarin asiakkaita jollei ole rahaa ostaa vaan valittaa

    • Minä

      Mielestäni kangaskaupan ilmapiiri on iloton .Myyminen tuntuu olevan vakava asia...haluaisin tulla liikkeeseen, missä asiakas otetaan sydämellisesti vastaan ja myyjäkin voisi jutustella välillä niitä ja näitä , kun vain tähdätä siihen että tekee myyntitulosta. Omistaja nainen harvoin on iloisella tuulella, kireän oloinen... ainoastaan tämä Pentikin Tuomo on mukava ja rento.

    • Tyytyväinen asiakas

      Minä käyn useasti puttaan Pentikillä ja olen kyllä aina saanut hyvää palvelua!! Ehkä sinun kohdalle sattui huono päivä tms..

      • tietäjä11

        Ei asiakaspalvelussa voi olla huonoja päiviä!


      • ***hoitaja*****
        tietäjä11 kirjoitti:

        Ei asiakaspalvelussa voi olla huonoja päiviä!

        Ihmisiä mekin vaan ollaan eikä mittään yli-inhimillisiä olentoja, eli aina emme ole samassa vireessä. Minä en ainakaan pysty esittämään virkeetä, jos takana on syystä tai toisesta uneton yö tai muita henk.koht. ongelmia, murhetta ja surua. Eli huonoja päiviä on ollut munkin liki 40- vuotta kestäneen urani aikana.


      • ..........
        ***hoitaja***** kirjoitti:

        Ihmisiä mekin vaan ollaan eikä mittään yli-inhimillisiä olentoja, eli aina emme ole samassa vireessä. Minä en ainakaan pysty esittämään virkeetä, jos takana on syystä tai toisesta uneton yö tai muita henk.koht. ongelmia, murhetta ja surua. Eli huonoja päiviä on ollut munkin liki 40- vuotta kestäneen urani aikana.

        Ei asiakaspalvelija voi näyttää huonoa päivää asiakkaalleen ainakaan tiuskimalla. Itse olen asiakkaita palvellut jo yli kymmennnen vuotta ja en, en koskaan ole heille ilkeä. Tottakait, jos olen jostain syystä surullinen, niin saattaa sen asiakas huomata, mutta pienen hymyn pyrin antamaan asiakkaalle kuitenkin. Ei hän minun päivääni ole sotkenut.


    • vakiasiakas

      Suuri kiitos teille sinne kangaskauppaan! Palvelu oli erinomaista ja asiantuntevaa. Ihan oli kotiinkuljetuskin verhoilla, kun oli autoton asiakas kyseessä. Kannattaa tulla Oulusta asti asioimaan!
      Ja kuin hyvältä ne näyttävätkin ikkunassa!

      t. se asiakkaan seuralainen ;)

    • mannaryyytimaa

      Järjetön aloitus!! Pentikin myyjä on niiiin huomaavainen ja hieno. Kävisin vaikka vain ilosta katsella hänt, mutta en kehtaa ku mulla on jo kaikkia...eikö siis ei oo rahaa ostaa. :) Mutta hienoja työntekijöitä ja taitaviakin! Pistelisin. ;)

    • asiakas3

      Kyllä minulle on tarjottu palvelua ja myyjät ovat olleet auttavaisia. Hyvä kun Puttaalta löytyy kangaskauppa sekä Pentikin myymälä :)

      • kuppi15

        tämä ihminen joka vuodesta toiseen itkee samaa värsyä,,on varmaan itselle jostain katkera,.tai jotain muuta häikkää???kyllä PENTIKISSÄ on ihanat työntekijät..jos joku juorupalstalla purkaa omaa pahaa-oloa,,,jättäkää ne omaan ARVOONSA...kiitos-hyvästä palvelusta.


    • Valival

      Pentikin Tuomo on todella mukava myyjä. Ystävällinen ja palvelualtis. Tervehtii aina kaikkia. Kangaskaupan puolella valitettavasti kireämpi tunnelma jostain syystä.
      Mutta Sinikaarteen omistajan käytös on niin epämiellyttävää ja törkeää. Kertakaikkiaan kamalaa ! Itku kurkussa lähdin sieltä ja se olikin viimeinen kerta kun siellä kävin. Kamalaa asiakaspalvelua.

    • Jassoo34

      Ohikulkiessa löysin Haukiputaalta Pentikin myymälän. (Tällä lauseella yrität vakuuttaa, ettet ole H-puttaalta, vaikka oletkin) Palvelu todella ala-arvoista eli ei ollenkaan palvelua. (Sinulla on tarve alistaa toinen ihminen) Poika ja tyttö myymässä (Olet eläkeläinen ja kateellinen myyjien nuoruudesta) ja kumpikaan ei tullut palvelemaan (Narsisti suuttuu jos ei saa heti olla tilanteeseen tullessaan huomion keskipisteenä). Miten Pentik onkaan valinnut tuollaisia työntekijöitä. Pilaa maineen. (Sinulla tarve alistaa myös yritys ja näin kuvittelet olevasi parempi ihminen kuin kukaan muu)

    • muorikylältä

      Asioidessani jo.liikkeessä olen saanut aina hyvää palvelua.
      Kiitos, kun täällä on Pentik ja kangaskauppa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8584
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2323
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe