Herra tiilikaiselle

Sulo.S

Kun aloit tapasi mukaan juoruamaan, miksi et voinut kirjoittaa koko totuutta? Sinulle osoitetussa viestissä oli kohta, jota ei näkynyt siteeramassasi. Siinä luki:

Ja nyt kipi kapi juoruamaan muille asia. Kuten tapasi on.

Elä sinä niillä säännöillä joilla elät. Itse olen tehnyt parannuksen, ja elän yhteiskunnan sääntöjen mukaan. Lähestymiskieltoasiassa ei tarvitse olla poliisin kanssa missään tekemisissä, vaan asia hoituu suoraan käräjäoikeuden kanssa.
Tällä palstalla on lauma urhoollisia yhden kimpussa. Sekö on moraalisi mukaista?
Sinä tiedät totuuden ja myöskin sen kuka teitä tanssittaa. Fionin taktiikka on kiusata ihmistä, ja kun hän joutuu asioiden eteen josta ei voi paeta, vetoaa fioni heikkoon naisellisuuteen. Toisille se menee läpi suurimmalle osalle ei.

Täällä koilotat ja huutelet työpaikkaasi pyytäen kahville. Asun kauempana, mutta olen ollut Helsingissä töissä, sekä pyörinyt jo 70-luvulla. Niin tuosta kahvikutsusta, kiitos, otan kutsun mielelläni vastaan. Minä juon kahvit, mutta sinulle varataan maitoa ja munkkia.

39

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fionatar34

Niinkuin huomaat käytän pelkkää nimimerkkiäsi kun sinua puhuttelen täällä ja sen tähden kirjoitan koska nimeni nostit esiin ja jälleen tuolla valheella.
      Kyllä totuus on aivan toisenlainen et sinä ole minkäänlainen uskovainen Raamattusi kieltää toisen salaisuuden paljastamisen ja siihen olet syyllistynyt monesti, jopa minä olen siinä ehdoton vaikka en usko "uuteen liittoon" mutta jo vanhan liitonmukaan siellä kielletään se erittäin ankarasti.
      Sekä myös käräjöinnit uskottomien kanssa.
      Sinä pillastuit siitä kun en ruvennut ottamaan sinuun yhteyttä, mitä sinä minulle ehdotit oli törkeetä.
      AVIOLIITTO on pyhä asia ja sitä minä kunnioitan, mitä sinä kunnioitat, muuten siinä sinulle pähkinä?
      Kunnioitatko vaimoasi et takuulla! Koska olisit valmis mihin vaan ja kun en sinun juttuihisi mennyt vaan kun tyrmäsin sinä pillastuit.
      Totuuden tiedät sinä itse siellä jossakin ja mitä naisena olemiseeni miten minä käytän sitä hyväkseni? Olemalla oma itseni ja sellainen sukupuoleltani joksi olen syntynyt!
      Ja sen seurauksena sain palstalla oikeudenkäynti uhkailuja ja aloitukseni pilattiin jatkuvasti ja haukuit jopa mielenterveyttäni joka on sitten kunnianloukkausrikos, ja minuun ei päde teidän sääntönne vaan oma moraali joka on KORKEA. Sinun moralisi on jotakin aivan muuta ja kehtaat kirjoittaa täällä julkisesti moraalista.
      ja muista tuo lähestymiskielto tarkoittaa sitä että sinä et myöskään enään häiriköi Veijoa täällä palstoilla!
      Sinulta loppuu myös kaikki yhteydenpito häneen.
      En tiedä mihin sinä uskot mutta hyvänen aika, kyllä raamattu kirjoittaa että pyrkikää rauhaan ja kieltää käräjöinnin uskottomien kanssa, sinähän olen uskovainen vai kuinka se menikään?
      Ja ketään en ole täällä kiusannut vaan olen vastannut vankien omaisille kun oli sen aika ja koin sen tärkeäksi, mutta sinä olet aina ollut vastaan joihinkin rikoksiin syyllistyneitä ja olet hyvin suvaitsematon henkilö.
      Se löytyy sinun kaikista kirjoituksistasi.
      Olet tainnut nyt kovin sekoittaa netin ja todellisuuden ja muistin virkistämiseksi, minä virkistän sitä nyt ja kaikki on tallessa muukin. Ja muista minä en sinun oikeudenkäyntiuhkailuja pelkää, enkä muitakaan uhkailujasi.

Kuulehan Tiilikainen nyt. Yksi kotkottava kana nakkelee galleriaani jatkuvasti haukkuvaa viesti haukkuen minua mitä räikeimmin. Sitten sotkee kaikkia kirjoituksiani eri nimimerkeillä. En viitsi käydä vetämässä naista turpaan, sillä tämä uhkaus oikeudesta. Että jospa saisi kanan lopettamaan häirinnän Asia ei ole mitenkään vanhan liiton vaan henkilökohtainen.

Sitten Tiilikainen. Miksi et laittanut galleriaan mikä sua naurattaa? Aloituksesi vain lisää vettä häiritsijän myllyyn. Nyt kipin kapin näyttämään tämä niile hörhöille, jospa taas tulisi päivän naurut. Olethan sinä periaatteen mies.

Huomaan sinun uskoneen kaikki fionittaren puheet. En ole koskaan tehnyt rikosilmoitusta, enkä tarvinnut poliisin apua. En tarvitse nytkään. Tuo palstalla oleva kirjoitus oli uhkaus, että naikkonen lopettaisi paskan kirjoittamisen. Mutta eikö sinunkin olisi hyvä ensin tutkia ja sitten vasta hutkia? Suomennan. Kysyä toiseltakin onko kaikissa asioissa nyt ihan perää. Sitä minä en jaksa ymmärtää, kun toinen linnan mies alkaa toista vastaan palstalla? Miksi et ensin edes laittanut minun galleriaan viestiä?

Sekö sinua surettaa kun et saa nauraa minun virheelle? Tiesin jo ennestään sinut juoruiluun taipuvaiseksi, mutta mitä palstalle kirjoitit on pohjanoteeraus.
      Tuommosia viestejä mopopojat ja pamput nauravat minkä kirjotit. Olisit onnellinen, että asiaton aloitus on poissa. On minultakin tänään poistettu kirjoitusta, että se siitä. Onko sulla unohtunut: Lusi oma kakkusi -sanonta? Hyvää juhannusta ja loppuelämää Tv; Sulo.S

• KANKKULAN KAIVO

#Olet pelisi pelannut. sinulle ei tarjota kahvia, munkista ja maidosta puhumattakaan. Sinun on nyt aika mennä sinne psykiatrian sivuille häiriköimään. Pellen teit itsestäsi ja nauti nyt pellenä olemisesta. hyvää joulua!

• Veksi-Manse

Joulua Sulolle! Kuten huomaat kieroilusi tuli ilmi! Äläkä poistattele viestejäni, niinkuin ex sefun kanssa teit.
        En vaan ymmärrä miksi halusit ennemmin olla pamppujen puolella kuin vankien ja ex vankien.
        Olis ihan hyvä kun vastaisit ihan itse, ilman välikäsiä.

• Kun aloit tapasi mukaan juoruamaan, miksi et voinut kirjoittaa koko totuutta? Sinulle osoitetussa viestissä oli kohta, jota ei näkynyt siteeramassasi. Siinä luki:

Ja nyt kipi kapi juoruamaan muille asia. Kuten tapasi on.

Noin kirjoitit aloituksessasi.
      minulle lähettämässäsi viestissä ei kylläkään lue tuota kohtaa jonka nyt mainitset, mutta voin kyllä halutessasi julkaista täällä kaikki kirjoituksesi, niin muutkin saavat tietää mitä olet kirjoittanut.

ilmoita vain jos haluat että julkaisen.

Ps. olin jo unohtaa että silloin kun aikanaan otit Fionaan yhteyttä niin olin jo silloin häneen yhteydessä ja onhan tuota materiaalia säilynyt niiltä ajoilta.

Pss. Kävihän siellä työpaikalla 2 palstalle kirjoittavaa henkilöä juomassa kupposet kahvia.
      Maitoa ja munkkia olisi seuraavan kerran tarjolla 1.10 joten tervetuloa kahvittelemaan.

Hyvää työpäivää sullekkin sinne seurakuntaan.

Päivän sana:::
      1.Korinttolaiskirje:
      6:1 Kuinka rohkenee kukaan teistä, jolla on riita-asia toisen kanssa, käydä oikeutta vääräin edessä? Miksei pyhien edessä?
      6:2 Vai ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan? Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita?
      6:3 Ettekö tiedä, että me tulemme tuomitsemaan enkeleitä, emmekö sitten maallisia asioita?
      6:4 Jos teillä siis on maallisia asioita ratkaistavina, nekö te asetatte tuomareiksi, jotka ovat halveksittuja seurakunnassa?
      6:5 Teidän häpeäksenne minä tämän sanon. Eikö teidän joukossanne sitten ole yhtäkään viisasta, joka voisi ratkaista veljien välin?
      6:6 Vaan veli käy oikeutta veljen kanssa, vieläpä uskottomain edessä!
      6:7 Teille on jo yleensä vaurioksi, että käräjöitte keskenänne. Miksi ette ennemmin salli tehdä vääryyttä itsellenne? Miksi ette ennemmin anna riistää omaanne?
      6:8 Sen sijaan te itse teette vääryyttä ja riistätte toisen omaa, vieläpä veljien.

• KAIKU.

/siinäpä Tiilikainen suoraselkäisenä miehenä vastaa Sulo S kysymykseen. SE on sulo.s, sellainen juttu, jotta jätä nyt tämä palsta. äläkä enää puskista ruikuta, kun et saa enää mistään vastakaikua. keskity nyt vaan niihen uskon asioihin ja toivottavasti olet siellä piireissä edes luottamuksen arvoinen.Täällä sinun kommenttejasi ei kaivata, edes puskista heitettynä.)

• Kirjoittaja EI OLE Sulo.s

..putositko sinäkin nyt tänne harhojen maailmaan? Jos olet fionan tuntenut niin kauan kuin mainitsit, niin ei voi sinuakaan kovin fiksuna pitää. Sillä jo tyhmemmän pitäisi tajuta, että tämä koko soppa johtuu kahden ihmisen vainoharhoista, ja nämä ihmiset ovat Veijo53 ja Fionatar34! Olisi kiva jos joku valaisisi mitä Sulo.s on todella tehnyt? Omasta mielestäni tuskin mitään, joutui vaan veksin ja fionan harhojen kohteeksi, on minun mielipiteeni. Sitä paitsi Veksi ei ole savustanut palstalta ketään, mutta annetaan hänen uskoa harhoihinsa.

• Sulo.S

Sinä et ole ainakaan periaatteen mies Tiilikainen. Olet juoruisa sekä valehtelija. Jos muistat kun olit istumassa pohjia jne. Kysyin linnan miehiltä kuinka se noin on miten asian kerroit. Lahdenmies sanoi heti:
      Ei pidä paikkaansa.
      Jäin vain miettimään mikä on motiivi valehdella noin pienessä asiassa?

No, nyt en sinun motiiveista enään ihmettele mitään.

Otan kutsun tulla kahville milloin minulle sopii, kyllä se joskus järjestyy, käyn aika usein Helsingissä.

• SELI SELI.)

kas kummaa, onpa nyt sulolla kova kiire yrittää puhdistaa mainettaan. sattumoisin tunnen Rovaniemeltä yhden kaverin joka sanoo, että että olet noita seli, seli miehiä! enhän se minä olut, vaan se toinen.
        ei auta mitään. et saa uskottavuutta tällä palstalla, mutta yritä olla siellä helluntalais piireissä uskottava vai pelaatko sielläkin likaista peliä?? kuuntele nyt musiikkia ja äläkä selittele!

http://www.youtube.com/watch?v=lrZRs69YvhA

• EI Sulo.s
        SELI SELI.) kirjoitti:

kas kummaa, onpa nyt sulolla kova kiire yrittää puhdistaa mainettaan. sattumoisin tunnen Rovaniemeltä yhden kaverin joka sanoo, että että olet noita seli, seli miehiä! enhän se minä olut, vaan se toinen.
        ei auta mitään. et saa uskottavuutta tällä palstalla, mutta yritä olla siellä helluntalais piireissä uskottava vai pelaatko sielläkin likaista peliä?? kuuntele nyt musiikkia ja äläkä selittele!

http://www.youtube.com/watch?v=lrZRs69YvhA

Opettele sinä pelle kirjoittamaan!

• EN OLE MINÄ VAAN SE TOINEN:)
        EI Sulo.s kirjoitti:

Opettele sinä pelle kirjoittamaan!

KUKAS TÄÄLLÄ PALSTALLA AINA KIINNITTÄÄ HUOMION NOIHIN PILKKU VIRHEISIIN?
        KYSYMYS SULOLLE?---------------------------OLETKOS ENNEN JOUTUNUT TÄLLÄ PALSTALLA SELITTELEMÄÄN KIRJOITUKSIAS?-----------OLETKO HAUKKUNUT VANKEJA YM. VASTAAVAA??--------KUN SIELLÄ KONEEN TAKANA PÄIVYSTÄT-------------NIIN, VASTAAPPA NIKILLÄS KYSYMYKSEENI????

• EI Sulo.s
        EN OLE MINÄ VAAN SE TOINEN:) kirjoitti:

KUKAS TÄÄLLÄ PALSTALLA AINA KIINNITTÄÄ HUOMION NOIHIN PILKKU VIRHEISIIN?
        KYSYMYS SULOLLE?---------------------------OLETKOS ENNEN JOUTUNUT TÄLLÄ PALSTALLA SELITTELEMÄÄN KIRJOITUKSIAS?-----------OLETKO HAUKKUNUT VANKEJA YM. VASTAAVAA??--------KUN SIELLÄ KONEEN TAKANA PÄIVYSTÄT-------------NIIN, VASTAAPPA NIKILLÄS KYSYMYKSEENI????

Jos kauniisti ensin kysyt omalla nikilläsi!

• maija mehiläinen.
        EI Sulo.s kirjoitti:

Jos kauniisti ensin kysyt omalla nikilläsi!

mitä hemmettiä tähän mitään nikkiä tarvitaan? ole mies ja vastaa kun siellä nyt toilotat. mutta maineesi on ikuisesti mennyttä ja sitä et voi millään selityksilläs korvata.)

• LAMPPU.

VARTIJATKIN JO HÄLYTETTIIN SULOA PUOLUSTAMAAN. EIPÄ VOI ENÄÄ HAUSKEMMAS JUTTU MENNÄ! NO EIHÄN SE NYT EKA KERTA OLE JA ONKO VIIMEINENKÄÄN

• Nyt heti alkuun on mainittava että on se niin hienoo kun minuu kutsutaan HERRAKSI jopa sulon puolelta.

Sulo: vedit tuon jutun esille kun olin Ojoisilla niin varmaankin tiedät sen miten jouduin lusimaan vain ja ainoastaan pelkät pohjat jota ei yleesä joudu suorittamaan ilman erillistä vankeustuomiota.

Selvennän sitä pikkasen sulle.

Aikoinaan tampereen käo tuomitsi mulle 50 pv vankeutta ratista ja vahingon teosta.
        lisäksi "poltettiin" pohjat.

Ennen käo käsittelyä olin ollut helsingin kriminaalihuollossa yhdyskuntapalvelu selvityksessä, ja sain puoltavat lausunnot.
        Krimi lähetti ko. paperit oikeudenkäynti päivänä vahingossa helsingin käo. Jonka johdosta Tampereen käo ei huomioinnut ko. lausuntoa koska heillä ei sitä ollut ja minun vakuuttelusta huolimatta pitäityivät vain saatavilla olevissa asiakirjoissa.

No hoviinhan tuo mitätön juttu sitten joutui ja hovi muutti 50 pv vankeuden 50 tuntia ykp mutta unohtivat poistaa pohjien polton ja saatuani aikoinaan siitä tiedon oli valitusaika jo umpeutunut.

Pohjia ei voi suorittaa yhdyskunta palveluna. Tämän asian voit halutessasi tarkistaa krimistä.

Sitten ne lahtelaiset kaverisi: Ettei vaan olisi paikallisen helluntai seurakunnan veljiä??
        Jos todella tunnet lahdesta ns. konnia niin kysyppä minkä tuomion lusin riksussa 1985-1988, voit vapaasti sen tänne kirjoittaa.
        Lahti on niin pieni paikka kunta jotta tossa -80 luvulla tiedettiin kaikki konnat ja heidän tuomionsa.

KOITA NYT SULO SITTEN ITSE VASTATA NÄIHIN ASIOIHIN OMALLA nikilläs jotta ei tule lisää väärin käsityksiä.

Muille lukijoille hyvää alkanutta syksyn jatkoa ja onneliisia tapaamisia kelan luukulla. :D:D:D:D:D::D:DD

• KATISKAN TEKIJÄ.
        LAMPPU. kirjoitti:

VARTIJATKIN JO HÄLYTETTIIN SULOA PUOLUSTAMAAN. EIPÄ VOI ENÄÄ HAUSKEMMAS JUTTU MENNÄ! NO EIHÄN SE NYT EKA KERTA OLE JA ONKO VIIMEINENKÄÄN

//Löytyykös vielä vaaehtoisia sulon töppäyksiä paikkailemaan?
        VARTIJAKUNNASTA EHKÄ, MUTTA EPÄILEN, LÖYTYYKÖ MUUALTA:d)

• Sulo.S
        tiilikainen kirjoitti:

Nyt heti alkuun on mainittava että on se niin hienoo kun minuu kutsutaan HERRAKSI jopa sulon puolelta.

Sulo: vedit tuon jutun esille kun olin Ojoisilla niin varmaankin tiedät sen miten jouduin lusimaan vain ja ainoastaan pelkät pohjat jota ei yleesä joudu suorittamaan ilman erillistä vankeustuomiota.

Selvennän sitä pikkasen sulle.

Aikoinaan tampereen käo tuomitsi mulle 50 pv vankeutta ratista ja vahingon teosta.
        lisäksi "poltettiin" pohjat.

Ennen käo käsittelyä olin ollut helsingin kriminaalihuollossa yhdyskuntapalvelu selvityksessä, ja sain puoltavat lausunnot.
        Krimi lähetti ko. paperit oikeudenkäynti päivänä vahingossa helsingin käo. Jonka johdosta Tampereen käo ei huomioinnut ko. lausuntoa koska heillä ei sitä ollut ja minun vakuuttelusta huolimatta pitäityivät vain saatavilla olevissa asiakirjoissa.

No hoviinhan tuo mitätön juttu sitten joutui ja hovi muutti 50 pv vankeuden 50 tuntia ykp mutta unohtivat poistaa pohjien polton ja saatuani aikoinaan siitä tiedon oli valitusaika jo umpeutunut.

Pohjia ei voi suorittaa yhdyskunta palveluna. Tämän asian voit halutessasi tarkistaa krimistä.

Sitten ne lahtelaiset kaverisi: Ettei vaan olisi paikallisen helluntai seurakunnan veljiä??
        Jos todella tunnet lahdesta ns. konnia niin kysyppä minkä tuomion lusin riksussa 1985-1988, voit vapaasti sen tänne kirjoittaa.
        Lahti on niin pieni paikka kunta jotta tossa -80 luvulla tiedettiin kaikki konnat ja heidän tuomionsa.

KOITA NYT SULO SITTEN ITSE VASTATA NÄIHIN ASIOIHIN OMALLA nikilläs jotta ei tule lisää väärin käsityksiä.

Muille lukijoille hyvää alkanutta syksyn jatkoa ja onneliisia tapaamisia kelan luukulla. :D:D:D:D:D::D:DD

Sinun puheesi on sanottu valeeksi. Vastaaja ei ollut uskovainen, vaan joka elä kuten elää. Kysyin asiasta sellaisella paikalla, missä oli ihmisiä koolla.

Sinä olet todistettu valehtelija ja kielikello.

Ps. Kun näen tarvetta kirjoittaa, teen sen omalla rekisteröidyllä nimimerkillä.

• HERRA ON MINUN PAIMENENI.
        Sulo.S kirjoitti:

Sinun puheesi on sanottu valeeksi. Vastaaja ei ollut uskovainen, vaan joka elä kuten elää. Kysyin asiasta sellaisella paikalla, missä oli ihmisiä koolla.

Sinä olet todistettu valehtelija ja kielikello.

Ps. Kun näen tarvetta kirjoittaa, teen sen omalla rekisteröidyllä nimimerkillä.

//SULO.S----------------Lopeta jo toi pelleily. ON parempi että häivyt TÄÄLTÄ PALSTALTA kokonaan.
        SINÄ-----------------JUURI_--------------sinä----olet----menettänyt täysin kasvosi. PYSY siellä USKON piirin joukoissasi-------MUTTA ÄLÄ HEITÄ PETÄ!----HUOMAATKO KUN YSTÄVÄ PIIRISI KATOAA? SINÄ ET OLE MIES!
        NYTKIN TULIT NIKILLÄSI--------------------YRITTÄÄ HAUKKUA IHMISIÄ!!!--------NIINKÖ SIELLÄ HELLUNTAI PIIRISSÄ OPETETAAN??_______ARVAAPPAS MONI PALSTALAINEN uskoo enää__________SUN SELITYKSIISI????
        RUKOILE-------------nyt________SYNTISI----------------ANTEEKSI------------JA TOIVO----------ETTEI KUKAAN ALAN MIES KÄVELE VASTAAN.OLET TÄYSIN PELLE___________JA-----------JOS--ET__________USKO--------NIIN, sut_______OPETETAAN________USKOMAAN!!

• EI KOKEMUSTA
        HERRA ON MINUN PAIMENENI. kirjoitti:

//SULO.S----------------Lopeta jo toi pelleily. ON parempi että häivyt TÄÄLTÄ PALSTALTA kokonaan.
        SINÄ-----------------JUURI_--------------sinä----olet----menettänyt täysin kasvosi. PYSY siellä USKON piirin joukoissasi-------MUTTA ÄLÄ HEITÄ PETÄ!----HUOMAATKO KUN YSTÄVÄ PIIRISI KATOAA? SINÄ ET OLE MIES!
        NYTKIN TULIT NIKILLÄSI--------------------YRITTÄÄ HAUKKUA IHMISIÄ!!!--------NIINKÖ SIELLÄ HELLUNTAI PIIRISSÄ OPETETAAN??_______ARVAAPPAS MONI PALSTALAINEN uskoo enää__________SUN SELITYKSIISI????
        RUKOILE-------------nyt________SYNTISI----------------ANTEEKSI------------JA TOIVO----------ETTEI KUKAAN ALAN MIES KÄVELE VASTAAN.OLET TÄYSIN PELLE___________JA-----------JOS--ET__________USKO--------NIIN, sut_______OPETETAAN________USKOMAAN!!

Niin ihan vaan sellaista, että miltä pellenä olo tuntuu???????D:

• 15 + 15 = 29
        EI KOKEMUSTA kirjoitti:

Niin ihan vaan sellaista, että miltä pellenä olo tuntuu???????D:

Suurin PELLE täällä on Veijo53

• Anita.B

Hmmmm, tuli tuossa ajatus pieni, olen elämäni aikana jonkin verran nähnyt uskovaisten toimintaa yms.
      Nyt kun tuo palstan Sulo.S hakee tuota lähestymiskieltoa ja on mitä luultavammin sen saava, vedoten Veijo53:n menneisyyteen joka ei ole tahraton kun on vankilahistoriakin takana.
      Mitäpä jos Veijo53 tulee uskoon tässä ja eksyy vaikka samaan seurakuntaan, kuin tuo Sulo.S
      Kieltääkö paimen Veijolta seurakunnan tulon? Vai kumpi poistuu sieltä?
      Hehän olisivat yhtä seurakunnannassa ns, "veljiä herrassa"
      Nyt tuo Sulo.S estää Veijo53:n sielunpelastuksen mahdollisesti vai onko seurakunta vapaa herrassa kaikille?
      Vastaa Sulo.s olen helluntailainen.
      Teetkö nyt jumalan tahdon mukaisesti ratkaisusi... miksi et luota herraan hän varjelee kaikilta vaaroilta, muutenkin näin kulkutautien aikana psalmi91.
      Tahdon ojentaa sinua sisarena herrassa koska et nyt tee oikein, käytöksesi ei osoita sellaista mitä sen odotetaan kastetulta kristityltä.

http://www.youtube.com/watch?v=IJ_1hHXiHjE

• Sulo.S

Juutalainen tietää aina mihin sukukuntaan kuuluu. Tietää Vanhaa Testamenttiä lukemalla Aabrahamista.
        Tietämätön vääntää nuo pilkaksi, sekä valehtelija kuten yksi.

Sinä et ole missään muodossa minun sisar.

• ○○○○○
        Sulo.S kirjoitti:

Juutalainen tietää aina mihin sukukuntaan kuuluu. Tietää Vanhaa Testamenttiä lukemalla Aabrahamista.

taitaa olla fio joka esittää uskossa olevaa mustalaisnaista hmm esittäköön

• LAUPIAS SAMARIALAINEN.D:
        ○○○○○ kirjoitti:

taitaa olla fio joka esittää uskossa olevaa mustalaisnaista hmm esittäköön

/MIKSI SINÄ SULO SYYTÄT AINA TOISIA! VAI ON VEIJO53 VALEHTELIJA. SANONPA SUORAAN ETTEI OLE.ONKO HÄN EI TÄÄLLÄ ITSE ALOITTANUT KOSKAAN TOISTEN SOLVAAMISTA, NIINKUIN SINÄ TEET. ASIA VAAN ON NYT NIIN, ETTÄ VEIJO53 NÄKI SINUT JA TAJUSI PIKKUHILJAA MITEN KAKSINAAMAINEN IHMINEN SINÄ OLET. SINUN EI AUTA KUIN NIELLÄ TAPPIOSI JA ENÄÄ ET VOI ITSEÄSI MIKSIKÄÄN MUUKSI KUTSUA, KUIN PELLEKSI. NO SE TUO MEILLE LUKIJOILLE PIRISTETTÄ, KUN JOUKOSSA ON YKSI PELLE.

• jdlsiao
        LAUPIAS SAMARIALAINEN.D: kirjoitti:

/MIKSI SINÄ SULO SYYTÄT AINA TOISIA! VAI ON VEIJO53 VALEHTELIJA. SANONPA SUORAAN ETTEI OLE.ONKO HÄN EI TÄÄLLÄ ITSE ALOITTANUT KOSKAAN TOISTEN SOLVAAMISTA, NIINKUIN SINÄ TEET. ASIA VAAN ON NYT NIIN, ETTÄ VEIJO53 NÄKI SINUT JA TAJUSI PIKKUHILJAA MITEN KAKSINAAMAINEN IHMINEN SINÄ OLET. SINUN EI AUTA KUIN NIELLÄ TAPPIOSI JA ENÄÄ ET VOI ITSEÄSI MIKSIKÄÄN MUUKSI KUTSUA, KUIN PELLEKSI. NO SE TUO MEILLE LUKIJOILLE PIRISTETTÄ, KUN JOUKOSSA ON YKSI PELLE.

Meitä lukijoita???? Sinä olet vain yksi et kaikki. Aika moni on kanssasi erimieltä.

• Sulo.S kirjoitti:

Mooseksen kirjoja:)
        Abram sai Jumalalta uuden nimen:Abraham!
        Sen mytologian mukaan, se tarkoittaisi juutalaisheimojen kantaisää.
        Joku teologi tai Raamatun arkeologian asiantuntija saa selventää asiaa jos, olen ymmärtänyt asian väärin.

• LAUPIAS SAMARIALAINEN.D: kirjoitti:

Kun olen veijon tavannut ja keskustellut hänen kanssaan ja kuullut hänen elämänkaarestaan...
        Ehkei hän olekaan edes voinut opiskella Einsteinin ylittäväksi neroksi niin kyllä hän on oikeassa maailmassa erilainen kuin, nettipersoonansa.
        Veijo omaa hyvän moraalin ja uskaltaa ilmaista mielipiteensä oikeallakin nimellään ja omalta osaltaan haluaa neuvoa pois linnavenkulakierteestä.

Nimetkää ne harvat muut, jotka uskaltavat samaan.........TÄH????

• oman osuutesi.
        Tuolla tyylillä saat monen lukijan luottamuksen takaisin.

• jdlsiao kirjoitti:

Meitä lukijoita???? Sinä olet vain yksi et kaikki. Aika moni on kanssasi erimieltä.

Joku viisas sanoi jossain:"Jos kaikki istuvat veneen samalla laidalla niin...........VENE KAATUU.

Ei kannata huomioida puskien kliseeitä: "Mene hoitoon" ...." Ota lääkkesi"
        Ne ovat vain sanaköyhien häirikköjen hälyääniä----annetaan niidenkin puskien tuntea olevansa älykkäitä siinä sivussa trollaamassa.......voihan niitäkin vähän huomioida lohduksi, kunhan ei päästä asiakeskustelua rönsyilemään ketjua liian pitkiksi.

• Kunnioitan muiden vakaumuksia, kunhan ei pakkosyötä omaa ideologiaansa tunkeutumalla traktojen kanssa ihmisten koteihin ja pummaamaan testamentteja vanhuksilta, lupaamalla ikuisen nuoruuden Paratiisissa, joka sijaitsee Irakissa, kaksoisvirran maassa ,Eufrat ja Tigrisjokien välissä
        En minäkään vaadi ketään uskomaan minun omia käsityksiäni "Kaiken totuudesta", jota jopa itse Einstein vanhuuden päivillään yritti etsiä--uskoen Jumalan olemassa oloon.
        Herra Viikatemies tyssäsi Albertin kunnioitettavan yrityksen.

• KYÖSTIN TUTTAVA.
        anzzy kirjoitti:

Kunnioitan muiden vakaumuksia, kunhan ei pakkosyötä omaa ideologiaansa tunkeutumalla traktojen kanssa ihmisten koteihin ja pummaamaan testamentteja vanhuksilta, lupaamalla ikuisen nuoruuden Paratiisissa, joka sijaitsee Irakissa, kaksoisvirran maassa ,Eufrat ja Tigrisjokien välissä
        En minäkään vaadi ketään uskomaan minun omia käsityksiäni "Kaiken totuudesta", jota jopa itse Einstein vanhuuden päivillään yritti etsiä--uskoen Jumalan olemassa oloon.
        Herra Viikatemies tyssäsi Albertin kunnioitettavan yrityksen.

//Tunnetko vankila lähetin Kyösti S. Tuli uskoon 80 luvun tietämillä ja kiertää edelleenkin vankiloissa julistamassa sitä saman seurakunnan sanomaa, mihin sinäkin kuulut, tai luulet kuuluvasi. Tunnen hänet henkilö kohtaisesti ja keskusteltuani hänen kanssaan, kukaan tosi uskovainen ei käyttäydy noin mitä sinä teet.Ei kukaan uskovainen hauku ja leiki tollaista leikkiä mitä sä teet. Vastaappa mistä johtuu toi moraalisi, jos sinusta on enää miestä vastaamaan. Sinusta paljastuu kaiken näköistä, mitä en edes viitsi täällä tuoda esille? ONKO KYÖSTI S. TUTTU MIES SINULLE?

• Pikku-hiiri.
        KYÖSTIN TUTTAVA. kirjoitti:

//Tunnetko vankila lähetin Kyösti S. Tuli uskoon 80 luvun tietämillä ja kiertää edelleenkin vankiloissa julistamassa sitä saman seurakunnan sanomaa, mihin sinäkin kuulut, tai luulet kuuluvasi. Tunnen hänet henkilö kohtaisesti ja keskusteltuani hänen kanssaan, kukaan tosi uskovainen ei käyttäydy noin mitä sinä teet.Ei kukaan uskovainen hauku ja leiki tollaista leikkiä mitä sä teet. Vastaappa mistä johtuu toi moraalisi, jos sinusta on enää miestä vastaamaan. Sinusta paljastuu kaiken näköistä, mitä en edes viitsi täällä tuoda esille? ONKO KYÖSTI S. TUTTU MIES SINULLE?

Oletko sinä uskovainen ja ehkä ollut joskus vankilassa?
        Sen tähden kyselen koska tunnet vankilalähetin.

• KIPPIS JA KULAUS.
        Pikku-hiiri. kirjoitti:

Oletko sinä uskovainen ja ehkä ollut joskus vankilassa?
        Sen tähden kyselen koska tunnet vankilalähetin.

/SULO.S on menettänyt luottamuksen joka puolelle. Sä et voi koskaan enää saada luottamusta mihinkään suuntaan. Eli, on turha selitellä enää mitään. Löytyi sentään muutama palstalainen, joka toi sen nimellään esille ja kiitos heidän, SINUN häiriköintisi palstalla loppuu vihdoinkin.

• ,,,
        anzzy kirjoitti:

oman osuutesi.
        Tuolla tyylillä saat monen lukijan luottamuksen takaisin.

...

• ex monte
        ,,, kirjoitti:

...

.

• simpanzzy
        anzzy kirjoitti:

Joku viisas sanoi jossain:"Jos kaikki istuvat veneen samalla laidalla niin...........VENE KAATUU.

Ei kannata huomioida puskien kliseeitä: "Mene hoitoon" ...." Ota lääkkesi"
        Ne ovat vain sanaköyhien häirikköjen hälyääniä----annetaan niidenkin puskien tuntea olevansa älykkäitä siinä sivussa trollaamassa.......voihan niitäkin vähän huomioida lohduksi, kunhan ei päästä asiakeskustelua rönsyilemään ketjua liian pitkiksi.

tiedät kyllä mitä.

• Veksi-Manse

Munkit ja kahvit on juotu? Oliko hyvät kahveet tarjolla?

• SeERÄS...

Kyllä oli. Mutta kutsut ei ole enää voimassa sulle. En halua nähdä sua koskaan.. en koskaan.. en vaan halua

• Ei ole suloa näkynyt mutta muita on käynnyt kahvilla.

• Veijo500
        tiilikainen kirjoitti:

Ei ole suloa näkynyt mutta muita on käynnyt kahvilla.

tiilikainen käy välillä kirjoittelemassa. hänellä on muuta puuhaa, niin ei ehdi usein kirjoitella..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      74
      3860
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      93
      3251
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      116
      2547
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      19
      1720
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      75
      1516
    6. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      126
      1441
    7. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      99
      1393
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      67
      1387
    9. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      55
      1103
    10. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      58
      1083
    Aihe