Priorisointi?

14

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi ääni monista

      Nyt olet fryddy oikealla asialla. Tämä keskustelua on sitä mitä kymen persujen pitää nostaa esiin, ja lopettaa naurettava yhden henkilön asioiden vatvominen ja oikeustoimet (jotka hävitään) kunnan kanssa, menee uskottavuus koko hommaan muuten.

      • One Van

        Frey ja Eerola hallitsevat muutkin asiat eivätkä täällä jauha kervistä


      • Asiakirjat Napolissa
        One Van kirjoitti:

        Frey ja Eerola hallitsevat muutkin asiat eivätkä täällä jauha kervistä

        Vastaus tähän.


      • mihin meitä viedään

        Erittäin hyvä esimerkki FW:ltä, oman maan väestö kohta toissijainen.


      • abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö1234567891011121314151617181920
        Asiakirjat Napolissa kirjoitti:

        Vastaus tähän.

        tottakai. olis menny muualle töihin, niin ei tartteis menettää terveyttään mokomien potkujen takia.


      • One Van
        Asiakirjat Napolissa kirjoitti:

        Vastaus tähän.

        Ei saa ketään kiusata tuolla tavoin ja töiden laiminlyöntiluettelot kuuluvat Kerviselle. Mutta Taipale ja Hirvonen eivät näytä tajuavan sitä että tuotte asiaa esille ihan liikaa. Menee överiksi ja menetätte sen tähden potentiaalisia kannattajia.
        Jokaiselle on ne tärkeät jutut tietty. Huomatkaa silti että fredy ei koko ajan jauha samaa asiaa. Ei myöskään Eerola.


      • näin se vaan on
        One Van kirjoitti:

        Ei saa ketään kiusata tuolla tavoin ja töiden laiminlyöntiluettelot kuuluvat Kerviselle. Mutta Taipale ja Hirvonen eivät näytä tajuavan sitä että tuotte asiaa esille ihan liikaa. Menee överiksi ja menetätte sen tähden potentiaalisia kannattajia.
        Jokaiselle on ne tärkeät jutut tietty. Huomatkaa silti että fredy ei koko ajan jauha samaa asiaa. Ei myöskään Eerola.

        Olen täysin toista mieltä. Persujen on vietävä asia korkeammalle tasolle ja pidettävä meteliä enemmä, ei tule asia muuten ratkaisuun. Tottakai kaikki Askon lynkkaajat haluaa asian vaieta!


    • voi sinua pientä

      Voi jumalauta äijä kopioi lehti juttuja tänne ei omaa mielipidette ollenkaa. Jopas on osaamista onneton valtuutettu

      • lapsiperheitä vastaan?

      • Sumeilematta !!
        lapsiperheitä vastaan? kirjoitti:

        Freddyn blogista: "Elämän alkupuoleen satsataan kyllä sumeilematta yhteiskunnan voimavaroja,"

        Eli hänen mielestään, lapsilisät, neuvolakäynnit, äitiyspakkaukset ja muut voitaisiin lopettaa? Hienoa!

        isukki katsoo, että on saanut liikaa varoja lastensa alkutaipaleelle, niin hänhän voi palauttaa ne rahat johonkin konkurssipesään.Sillälailla nykyään toimitaan.


      • Hyvä blogi sinulla
        lapsiperheitä vastaan? kirjoitti:

        Freddyn blogista: "Elämän alkupuoleen satsataan kyllä sumeilematta yhteiskunnan voimavaroja,"

        Eli hänen mielestään, lapsilisät, neuvolakäynnit, äitiyspakkaukset ja muut voitaisiin lopettaa? Hienoa!

        Freddy antoi ainakin minulle sen kuvan että ihmiselämä on arvokas myös ikäihmisenä. Hänhän toivoo samanlaista panostusta vanhuksiin kuin nuoriin ja lapsiin. Mutta jos nyt välttämättä haluat olla noin tyhmä niin ole vaan ihan rauhassa.


    • Paras_Fiilari

      Otin tässä joku aika sitten sekä puhelimitse että sähköpostitse yhteyttä sisäasiainministeriön maahanmuutto-osatoon koskien lähinnä Laajakoskea kokonaisuutena. Nyt sitten asia näyttää olevan tässä vaiheessa, joten jotakin tapahtuu!

      Vaikka olenkin kanssasi täsysin samaa mieltä asiasta, niin on parempi asian tässä vaiheessa, että siellä edes jotakin tapahtuu, varsinkin kun Seppo Eerola aikaisemmista keskusteluistamme poiketen asettui vastustamaan maaseutualueiden kehittämistä.

      KYLLÄ TÄMÄ TÄSTÄ!

      • Jankkaa, jankkaa!!

        Eerolat sinun hampaissasi??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      186
      1508
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1090
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      894
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      875
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      85
      788
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      597
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      558
    Aihe