Tämä on trendikästä ja kunnalle tuotava bisnes.
http://www.kymensanomat.fi/Uutiset---Uutiset-maakunnasta/2009/09/16/Maahanmuuton kustannukset valtion piikkiin/200937696252/5
Tämä ei ole trendikästä ja kunnalle rasite.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/71526-”jarjestelma-pettaa-suomessa”
Priorisointi?
14
294
Vastaukset
- yksi ääni monista
Nyt olet fryddy oikealla asialla. Tämä keskustelua on sitä mitä kymen persujen pitää nostaa esiin, ja lopettaa naurettava yhden henkilön asioiden vatvominen ja oikeustoimet (jotka hävitään) kunnan kanssa, menee uskottavuus koko hommaan muuten.
- One Van
Frey ja Eerola hallitsevat muutkin asiat eivätkä täällä jauha kervistä
- Asiakirjat Napolissa
One Van kirjoitti:
Frey ja Eerola hallitsevat muutkin asiat eivätkä täällä jauha kervistä
Vastaus tähän.
- mihin meitä viedään
Erittäin hyvä esimerkki FW:ltä, oman maan väestö kohta toissijainen.
- abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö1234567891011121314151617181920
Asiakirjat Napolissa kirjoitti:
Vastaus tähän.
tottakai. olis menny muualle töihin, niin ei tartteis menettää terveyttään mokomien potkujen takia.
- One Van
Asiakirjat Napolissa kirjoitti:
Vastaus tähän.
Ei saa ketään kiusata tuolla tavoin ja töiden laiminlyöntiluettelot kuuluvat Kerviselle. Mutta Taipale ja Hirvonen eivät näytä tajuavan sitä että tuotte asiaa esille ihan liikaa. Menee överiksi ja menetätte sen tähden potentiaalisia kannattajia.
Jokaiselle on ne tärkeät jutut tietty. Huomatkaa silti että fredy ei koko ajan jauha samaa asiaa. Ei myöskään Eerola. - näin se vaan on
One Van kirjoitti:
Ei saa ketään kiusata tuolla tavoin ja töiden laiminlyöntiluettelot kuuluvat Kerviselle. Mutta Taipale ja Hirvonen eivät näytä tajuavan sitä että tuotte asiaa esille ihan liikaa. Menee överiksi ja menetätte sen tähden potentiaalisia kannattajia.
Jokaiselle on ne tärkeät jutut tietty. Huomatkaa silti että fredy ei koko ajan jauha samaa asiaa. Ei myöskään Eerola.Olen täysin toista mieltä. Persujen on vietävä asia korkeammalle tasolle ja pidettävä meteliä enemmä, ei tule asia muuten ratkaisuun. Tottakai kaikki Askon lynkkaajat haluaa asian vaieta!
- voi sinua pientä
Voi jumalauta äijä kopioi lehti juttuja tänne ei omaa mielipidette ollenkaa. Jopas on osaamista onneton valtuutettu
- lapsiperheitä vastaan?
wonterghem kirjoitti:
http://wonterghem.blogit.uusisuomi.fi/2009/09/15/overiksi-meni-taas/
Freddyn blogista: "Elämän alkupuoleen satsataan kyllä sumeilematta yhteiskunnan voimavaroja,"
Eli hänen mielestään, lapsilisät, neuvolakäynnit, äitiyspakkaukset ja muut voitaisiin lopettaa? Hienoa! - Sumeilematta !!
lapsiperheitä vastaan? kirjoitti:
Freddyn blogista: "Elämän alkupuoleen satsataan kyllä sumeilematta yhteiskunnan voimavaroja,"
Eli hänen mielestään, lapsilisät, neuvolakäynnit, äitiyspakkaukset ja muut voitaisiin lopettaa? Hienoa!isukki katsoo, että on saanut liikaa varoja lastensa alkutaipaleelle, niin hänhän voi palauttaa ne rahat johonkin konkurssipesään.Sillälailla nykyään toimitaan.
- Hyvä blogi sinulla
lapsiperheitä vastaan? kirjoitti:
Eli hänen mielestään, lapsilisät, neuvolakäynnit, äitiyspakkaukset ja muut voitaisiin lopettaa? Hienoa!Freddy antoi ainakin minulle sen kuvan että ihmiselämä on arvokas myös ikäihmisenä. Hänhän toivoo samanlaista panostusta vanhuksiin kuin nuoriin ja lapsiin. Mutta jos nyt välttämättä haluat olla noin tyhmä niin ole vaan ihan rauhassa.
- Paras_Fiilari
Otin tässä joku aika sitten sekä puhelimitse että sähköpostitse yhteyttä sisäasiainministeriön maahanmuutto-osatoon koskien lähinnä Laajakoskea kokonaisuutena. Nyt sitten asia näyttää olevan tässä vaiheessa, joten jotakin tapahtuu!
Vaikka olenkin kanssasi täsysin samaa mieltä asiasta, niin on parempi asian tässä vaiheessa, että siellä edes jotakin tapahtuu, varsinkin kun Seppo Eerola aikaisemmista keskusteluistamme poiketen asettui vastustamaan maaseutualueiden kehittämistä.
KYLLÄ TÄMÄ TÄSTÄ!- Jankkaa, jankkaa!!
Eerolat sinun hampaissasi??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2541824Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131282Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2091229Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851105Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60903TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18884- 64883
- 51826
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126790Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61783