Mulla on särkenyt päätä noin parin vuoden verran ja välillä on ollut taukoja säryssä mutta aina vaan palaa takaisin ja kestää kuukausia yhteen putkeen, että päivittäin särkee. Särky on aina pään etu osassa. Tällä hetkellä särky on lähes sietämätöntä ja todella kovaa särkyä, mikä luultavasti aiheuttaa sen, että on alkanut päivittäin huimata ja tulemaan pahaa oloa. Käyn noin kerran kahdessa viikossa hioronnassa, että ei pitäisi olla lihas jännitteistä ainakaan. Minulla on noin vuosi sitten löydetty aivojen etuosasta kalkkeumaa mikä kuvattiin mangneetti tutkimuksella, mutta ei havaittu mitään muuta. Voikohan tommoinen kalkkeuma aihettaa jatkuvan säryn? minulla on myös aika korkea verenpaine.. olen nainen, ikä 24, paine noin 98 / 145.
Päänsärkyä, huimausta, väsymystä ja pahaa oloa
5
4117
Vastaukset
- Madame_Migreeni
Sinulla on pitkäkestoista, nyt todella kovaa päänsärkyä, huimausta, korkea verenpaine ja kalkkeuma aivoissa. Tuollaisen yhdistelmän kanssa on hyvä hakeutua neurologin hoitoon. Neurologin vastaanotolle pääset joko perusterveydenhuollon (terveyskeskuksen tai työterveyshuollon) lähetteellä tai jos se ei onnistu, yksityisneurologin vastaanotolle, johon et tarvitse lähetettä.
- geiatara
Oletko kokeillut lainkaan ravintolisiä? Useimmat vaivamme johtuvat puutteellisesta ravinnosta. Ihan ekana ottaisin käyttöön aloe-vera-hunaja juoman sekä kehon PH-tasapainon palauttamiseen tarkoitettuja tabletteja.
Laita minulle yv. mikäli haluat että laitan sinulle sähköpostia aiheesta. Lääkkeet ovat aina viimeinen vaihtoehto. email: [email protected]- Tarkastaja !
Tämä ei ole mikään markkinointi-palsta !
- hellllllllli
Tarkastaja ! kirjoitti:
Tämä ei ole mikään markkinointi-palsta !
tuskin kukaan lukee sanon vaan että sturge weberissä nuita oireita mutta sulla tuskin tota koska todetaan jo varsin pienenä.
- ihmismuhennos
Samoja oireita. Jonkun verran on myös hartioissa lihaksissa kireyttä ja osa myös varmastikin psykosomaattisia oireita. Tämä röntgenlausunnosta:
"Falxin yhteyteen kuvaantuu rasvoittuma frontaalilohkojen väliin kraniaalisesti sekä etmoidilokeroston päälle etuokopan alueelle. [...] Falxissa hieman kalkkeumaa myöskin."
Harmi kun lausunnon sain hoitajalta vasta lääkärikäynnin jälkeen. Täytyy kontrollikäynnillä pyytää noihin suomennosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774