Hiiri sairaana?

-avuton

Kesyhiiri narttuni on jo muutaman päivän kävellyt hassusti. Näyttää että se laahaisi takamustaan koko ajan ja pitää selkää vähän kyttyrällä. Ei ole paljoa näkynyt liikkuvankaan. välillä käy syömässä ja juomassa.
Yritin eilen vähän kävelyttää sitä vapaana ja katsoa mikä vaivaa, mutta ei se paljoa liikkunut. Ei ainakan jaloissa näyttänyt mitään vikaa olevan.
Onko kellään tietoa mikä vaivaa?

5

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiiret

      Minkä ikäinen? Voisiko jossain olla kasvain, joka haittaa liikkumista? Papanoiko/virtsaako normaalisti?

      Kannattaa mennä lääkäriin näyttämään.

      • -avuton

        Heinäkuussa syntynyt. Ei kai sen ikäisellä kasvainta voi olla? En ole nähnyt sen tekevän tarpeitaan paitsi kun otin sen käteen ja kakkas sitten siihen. :(


      • hiirityttö
        -avuton kirjoitti:

        Heinäkuussa syntynyt. Ei kai sen ikäisellä kasvainta voi olla? En ole nähnyt sen tekevän tarpeitaan paitsi kun otin sen käteen ja kakkas sitten siihen. :(

        Mene käymään äkkiä sen kanssa lääkärissä ei ole normaalia jos hiiri ei liiku ja se juo ja syö, koska muuten ei pärjäisi tuskin muuten jaksaisi niin tehdä. Toivotaan, että hiiruli tulee takaisin kuntoon.


      • -avuton
        hiirityttö kirjoitti:

        Mene käymään äkkiä sen kanssa lääkärissä ei ole normaalia jos hiiri ei liiku ja se juo ja syö, koska muuten ei pärjäisi tuskin muuten jaksaisi niin tehdä. Toivotaan, että hiiruli tulee takaisin kuntoon.

        Pääsen vasta ensi viikolla käymään eläinlääkärissä hiireni kanssa. Toivottavasti ei mahottomia maksa ._. Huomasin tänään että sillä on maha sekasin. En tiedä mistä voisi johtua, kun hiirien ruokaa olen antanut ja toinen hiiru on ihan kunnossa. Voiko olla mahdollista että se voisi olla allerginen jollekkin? Voisiko tämä olla syy tähän hassuun kävelyyn?


      • hiirityttö
        -avuton kirjoitti:

        Pääsen vasta ensi viikolla käymään eläinlääkärissä hiireni kanssa. Toivottavasti ei mahottomia maksa ._. Huomasin tänään että sillä on maha sekasin. En tiedä mistä voisi johtua, kun hiirien ruokaa olen antanut ja toinen hiiru on ihan kunnossa. Voiko olla mahdollista että se voisi olla allerginen jollekkin? Voisiko tämä olla syy tähän hassuun kävelyyn?

        Voi hyvin olla allergiakin, Mutta ei ole hyvä jos hiiri syö allergisoivaa ruokaa koko ajan jos ei itse osaa sitä välttää. Yritä tarkkailla misä maha menee sekaisin ja jos löydät sen ruoasta niin poista se ruoka kupista. Tai vältä tuore ruokaa voihan olla, että hiirellä on loisiakin jos on saannut ne vaikka pilaantuneesta ruoasta sillonkin voi maha mennä sekaisin. Käy kuitenkin lääkärillä niin asia varmistuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe