Onko muille ilmestynyt epämääräisiä kirkkaan keltaisia länttejä nurmikolle. Ne ei näytä miltään sieniltä sinänsä, eikä kukilta...
Aluksi luulin että jokin irto koira on oksentanut (niinkuin eläimet oksentavat keltaista vaahtoa) mutta ne eivä imeydy maahan vaan ovat siinä... kuin pieniä keltaisia palleroita olisi tiiviisti yhdessä.
Itseä pelottaa kun siinä kohdin menee maassa maalämpöpumpun putki ja liitos, että voisiko sen vuoto tehdä tämmöstä jälkeä... toisaalta.. harvemmin kai?? vuoto lähtee ylöspäin??
Keltaiset ?sienikö?läntit??
Runtsi
2
1637
Vastaukset
- Onttomukulakiurunkannus
Äkkiseltään veikkaisin paranvoita. Se on sellainen hiljalleen vaeltava sieni, joka muuttaa muotoaan ja tulee ja menee mielensä mukaan. Voi olla joku samansukuinenkin, enpä heitä niin tarkkaan tunne, häpeä todeta.
Täysin harmiton ja haitaton, mutta mielenkiintoinen. Sen sukulainen on esimerkiksi sudenmaito. - Ukkeli..
on, muuttuu tummemmaksi piakkoin ja häipyy, mulla oli aikoinaan nurmikolla myös, erään männyn juurella, taisi kolmena vuotena tulla peräkkäin, ja sitten katosi. Merkillisen näköinen kasvusto:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747