Keltaiset ?sienikö?läntit??

Runtsi

Onko muille ilmestynyt epämääräisiä kirkkaan keltaisia länttejä nurmikolle. Ne ei näytä miltään sieniltä sinänsä, eikä kukilta...
Aluksi luulin että jokin irto koira on oksentanut (niinkuin eläimet oksentavat keltaista vaahtoa) mutta ne eivä imeydy maahan vaan ovat siinä... kuin pieniä keltaisia palleroita olisi tiiviisti yhdessä.

Itseä pelottaa kun siinä kohdin menee maassa maalämpöpumpun putki ja liitos, että voisiko sen vuoto tehdä tämmöstä jälkeä... toisaalta.. harvemmin kai?? vuoto lähtee ylöspäin??

2

1719

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onttomukulakiurunkannus

Äkkiseltään veikkaisin paranvoita. Se on sellainen hiljalleen vaeltava sieni, joka muuttaa muotoaan ja tulee ja menee mielensä mukaan. Voi olla joku samansukuinenkin, enpä heitä niin tarkkaan tunne, häpeä todeta.

Täysin harmiton ja haitaton, mutta mielenkiintoinen. Sen sukulainen on esimerkiksi sudenmaito.

• Ukkeli..

on, muuttuu tummemmaksi piakkoin ja häipyy, mulla oli aikoinaan nurmikolla myös, erään männyn juurella, taisi kolmena vuotena tulla peräkkäin, ja sitten katosi. Merkillisen näköinen kasvusto:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      110
      1765
    2. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      99
      1311
    3. 72
      1284
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1067
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      48
      1004
    6. 95
      939
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      83
      845
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      50
      812
    9. 51
      798
    10. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      773
    Aihe