Mulla olis pari kysymystä myös tuosta laser pelaamisesta tiedän ettei se välttämättä tälle sivulle kuulu mutta kun en löytänyt muutakaan paikkaa jossa siitä olisi keskusteltu.
1) Voiko tätä lajia harrastaa muuten kuin ohjattuna toimintana.
2) Mistä näitä aseita voi ostaa.
3) Tiedättekö ketään joka tätä harrastaisi.
4) Mitä nämä aseet maksavat (ovat varmaan aika tyyriitä)
Pari kysymystä lasepelaamisesta
1
553
Vastaukset
- peinttaaja90
Kauhean hyvää tietoa ei ole, joten joku varmaan korjaa jos menee väärin :)
1) Ei käsittääkseni voi harrastaa omillaan samaan malliin kuin paintballia tai airsoftia, systeemi vaatii keskusyksiköt yms. systeemit, eli pitää hommata koko setti jotta toimii, eli keskusyksiköt läjä aseita.
2) Joku valmista ainakin tuolla http://www.lasermaxx.com/
Australiassa taitaa olla kanssa valmistusta, olisivatko ne siellä tehdyt itse asiassa niitä ns. "virallisia" tai ensimäisiä laservehkeitä.
3) Pari kaveria on käynyt koittamassa, mutta en kyllä tiedä ketään joka vakituisesti harrastaisi.
4) Veikkaisin että kokonainen systeemi on viisinumeroinen summa, eli keskusyksiköt, läjä aseita plus muuta tilpehööriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412382Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781087
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921