Voiko tuleva kummi liittyä kirkkoon vain hetkeksi ja irtisanoa itsensä kirkosta sen jälkeen??
Onko jotain kustannuksia?
Onko kenelläkään kokemuksia tästä?
Voiko kummiksi haluava liittyä kirkkoon vain hetkeksi??
4
456
Vastaukset
- tutuntutuntuttu
Ei ole kokemusta eikä tietoa kustannuksista, mutta vastaan kuitenkin. Tutun mies liittyi kirkkoon naimisiin menoa varten jotta saivat kirkkohäät, ja siihen liittyi joku "ehto" että heti ei saanut erota kirkosta uudestaan vaan oli ainakin joku tietty aika jonka verran piti kirkkoon kuulua.
- kirkko on vedätystä
Kirkosta voi erota koska vaan, mutta joudut maksamaan kuluvan vuoden loppun asti kirkollisveoa (ihan sairasta sekin..).
Eli "kannattaa" liittyä kirkkoon vuoden viimeistä edellisenä päivänä ja erota vuoden viimeisenä. Ei taida tulla maksuja ollenkaan..
- no joon
nyt ihmeessä kummiuden takia kirkkoon
liittyisi????????????? - kummius rasite
Kuka edes haluaa kummiksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059