Ystävä tapaaminen pk-seutulaiset!

--karolin

täällä näyttää olevan paljon pk- seudulta parikymppisiä ihmisiä vailla ystäviä. eikö olis kiva jos järjestettäis joku tapaaminen vaikka helsingin keskuksessa ja sinne vois tulla sitten kaikki ystävää kaipailevat! Mitäs ootte mieltä? tuleeko kannatusta? -karolin

44

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miu....

      minä ehottomasti kannatan ajatustas. =) ainaki joku vois saada uusia kamuja.

      olen vaan aika hiljanen ja epävarma, joten en usko että soveltusin joukkoon:/

      • kivalta

        Tosi hyvä idea! Mihin ottaa yhteyttä?


      • -karolin
        kivalta kirjoitti:

        Tosi hyvä idea! Mihin ottaa yhteyttä?

        Katsotaan ensin että jos tänne sais sellasen suht hyvän kokoisen porukan, niin sitten vois sopia vaikka ens viikonlopulle tapaamisen keskustaan jollekkin paikalle, esim kaisaniemen puistoon jollekkin patsaalle,johonkin tiettyyn kellon aikaan. Sitten kun ihmiset olis siellä koolla niin siinä vois sitten rupatella ja katsoa jos löytäisi saman henkisiä tyyppejä kaverikseen.


      • Lispetti
        -karolin kirjoitti:

        Katsotaan ensin että jos tänne sais sellasen suht hyvän kokoisen porukan, niin sitten vois sopia vaikka ens viikonlopulle tapaamisen keskustaan jollekkin paikalle, esim kaisaniemen puistoon jollekkin patsaalle,johonkin tiettyyn kellon aikaan. Sitten kun ihmiset olis siellä koolla niin siinä vois sitten rupatella ja katsoa jos löytäisi saman henkisiä tyyppejä kaverikseen.

        Kuulostaa tosi hauskalta. Itse olen muuttanut toiselta paikkakunnalta Helsinkiin opiskelemaan ja olisi mukava tutustua muihinkin kuin koulukavereihin.


    • mai87

      täältä myös yksi reilu parikymppinen neito kavereita vailla :)

    • _Minttulii_

      Mäkin olisin vailla uusia ystäviä, joten kuulostaa hyvältä idealta:)

      • Lispetti

        Tässähän ois jo kuusi ihmistä kiinnostunu. Kyllähän tämmöisellä porukalla jo pienimuotoisen tapaamisen sais pystyyn. Vai mitä ootte mieltä?


      • _Minttulii_
        Lispetti kirjoitti:

        Tässähän ois jo kuusi ihmistä kiinnostunu. Kyllähän tämmöisellä porukalla jo pienimuotoisen tapaamisen sais pystyyn. Vai mitä ootte mieltä?

        sais hyvinkin tapaamisen pystyyn:)


      • kiinnostunut tapaamisesta
        _Minttulii_ kirjoitti:

        sais hyvinkin tapaamisen pystyyn:)

        Uskaltaako kukaan alkaa ehdottamaan päivää ja paikkaa...


      • Zahara_
        kiinnostunut tapaamisesta kirjoitti:

        Uskaltaako kukaan alkaa ehdottamaan päivää ja paikkaa...

        Täällläkin ois yksi kiinnostunut lisää


      • --n--
        kiinnostunut tapaamisesta kirjoitti:

        Uskaltaako kukaan alkaa ehdottamaan päivää ja paikkaa...

        No mitenkä olis vaikka ensviikonloppuna lauantaina?


      • L
        --n-- kirjoitti:

        No mitenkä olis vaikka ensviikonloppuna lauantaina?

        Sopii mulle ainaki.


    • Parikymppinen-M

      Täälläkin saattaisi olla yksi kiinnostunut. Onko tapaaminen siis ensi viikonloppuna? Silloin luultavasti kävisi myös itselleni.

      • maij

        Lauantai sopii oikein hyvin :)


      • Tylsistynyt, hohhoijaa
        maij kirjoitti:

        Lauantai sopii oikein hyvin :)

        Kuka lähtee tänään vaikka baariin istuskelemaan, tylsää. Heh ei varmaan kukaan kun tuli näin äkkiä.


      • Parikymppinen-M
        Tylsistynyt, hohhoijaa kirjoitti:

        Kuka lähtee tänään vaikka baariin istuskelemaan, tylsää. Heh ei varmaan kukaan kun tuli näin äkkiä.

        Oisin voinut melkein lähtäkin, jos oisin lukenut viestin vähän aikaisemmin :P


    • _Minttulii_

      Joo se lauantai kuulostaa hyvältä:)

    • je´w

      Pääseekö vielä mukaan? :) Lauantai sopis mullekin hienosti :)
      Minkä ikäisiä muuten olette, onko kaikki suuriinpiirtein parikymppisiä?

    • JustJ

      Taitaa olla mukavan kokoinen sakki jo tulossa tapaamiseen. Mutta sitten se tärkein kysymys: missä ja monelta me näemme? Varmaan riippuu millaisia aktiviteetteja kukakin haluaa tehdä... jos tämä on vain tapaaminen jossa vaan tutustutaan toisiimme niin varmaan päivällä on ihan hyvä. Jos taas porukka on enemmän kiinnostunut menemään yhdessä elokuviin tai baariin, niin sitten varmaan illalla on parempi. Ehdotuksia?

      • n*

        18v liian nuori teijän geimeihin?:D Ja onko kaikki siis naisia? (siis itselle ei sillä ole väliä)


    • jhihihihih

      Mä voisin ainaki johki baarii illal mennä =D Siis jos muita lähteee
      Ei toki ole 18-v liian nuori, onhan seki "melkeen parikymppinen" :D
      Ite täytän parin kk päästä 20 :)

      • _Minttulii_

        Mäkin voisin ainaki kyllä baariinkin lähteä :)


    • jepajjeje

      Tosiaan jos huomenna sitten näkis niin olis varmaan tän päivän aikana hyvä päättää että missä porukka näkee ja monelta :D Baariin jos menee nii sitte illemmalla varmaanki? =)

      • mffldk

        Ehdottakaas joku jotain paikkaa. Ite en oikein tunne täällä vielä paikkoja niin en osaa. Oisko joku klo 20 sopiva aika?


      • dfjfhd
        mffldk kirjoitti:

        Ehdottakaas joku jotain paikkaa. Ite en oikein tunne täällä vielä paikkoja niin en osaa. Oisko joku klo 20 sopiva aika?

        mulle kay kello 20.00 mutta missä?


      • _Minttulii_
        mffldk kirjoitti:

        Ehdottakaas joku jotain paikkaa. Ite en oikein tunne täällä vielä paikkoja niin en osaa. Oisko joku klo 20 sopiva aika?

        Mulle ainaki sopis toi kello 20. Pitäskö nähdä vaikka ateneumin portailla tai siinä edessä ja sit kattoa mihin päin suuntaa? :)


      • oihlk
        _Minttulii_ kirjoitti:

        Mulle ainaki sopis toi kello 20. Pitäskö nähdä vaikka ateneumin portailla tai siinä edessä ja sit kattoa mihin päin suuntaa? :)

        Mulle ainaki käy. Pitäiskö laittaa tänne onko tulossa ja vaikka sukupuoli, niin tietäis vähän paljonko on tulossa. Eli täällä yksi naispuolinen.


      • _Minttulii_
        oihlk kirjoitti:

        Mulle ainaki käy. Pitäiskö laittaa tänne onko tulossa ja vaikka sukupuoli, niin tietäis vähän paljonko on tulossa. Eli täällä yksi naispuolinen.

        Mäkin nainen siis :D


      • JustJ
        _Minttulii_ kirjoitti:

        Mulle ainaki sopis toi kello 20. Pitäskö nähdä vaikka ateneumin portailla tai siinä edessä ja sit kattoa mihin päin suuntaa? :)

        Täällä olisi ehkä tulossa yksi tätä rumempaa sukupuolta edustava :P vielä on mietintämyssyssä asia.


    • kooän

      Moi, huomasin tän vasta nyt. Missä olette tapaamassa, mahtuuko vielä mukaan??? =)

      • _Minttulii_

        Kyllä mahtuu :) Ateneumin edessä ainakin näillä näkymin.


      • kooän
        _Minttulii_ kirjoitti:

        Kyllä mahtuu :) Ateneumin edessä ainakin näillä näkymin.

        Ok, siis ateneuom klo 20, aika jänskää! =)


    • miiiii

      Hitto mua harmittaa, huomasin viestin vasta nytten enkä päässyt tulemaan, voitaisiinkohan järjestää uudestaan?

      • JustJ

        Jep, itsekään en päässyt tulemaan. Kuinka paljon sakkia ilmaantui tällä kertaa? Oliko hauskaa? :)


    • hippphey

      Tulin eilen puol kaheksan aikoihin tänne niin en kans mitenkään kerenny tähän tapaamiseen mukaan :(( Uus miittingi ens la?

      • miiiiii

        vois tosissaan ottaa uusiks ens lauantaiksi..


      • mimimiii

        Mäkin voisin tulla, jos vaikka ens lauantaina järjestäis kun huomasin kans liian myöhään ton :)


    • hyngry

      Jep ens lauantaina uusiks sitte!!
      Tulkaas nyt kertomaan te jotka eilen tapasitte et millasta oli =)

      • JustJ

        Pitäisiköhän olettaa, että kukaan ei mennyt paikalle viime lauantaina? :P tai sitten illasta on niin noloja muistoja, ettei halua muistella niitä... who knows


    • jepulisjeej

      Juu vähän erikoista munkin mielestä kun kukaan paikallaolijoista ei tänne oo tullut mitään raportoimaan :D 3-4 henkilöö kun vaan oli "ilmottanu" menevänsä nii ehkä niistä kukaa ei sit mennykää tai sit joku seiso siellä yksin tai sitten ne ei tunnistanu toisiaan tai jotain.. :D
      TAI ehkä ne innostu nii et on vieläki yhes radalla hehe ;D

      Mut nyt vois kyl jo keräillä hyvis ajois jotain listaa et tietäis kuinka moni oikeesti olis tulossa ja ne ketkä ei syystä tai toisesta tulekaan niin vois sitten hyvissä ajoin myöskin ilmottaa ettei turhaa odotella ketään ym.

      Ja ehkä jotain tuntomerkkejäkin olis hyvä laittaa itsestään, että tunnistaa sit =)

      Vai?

      • mimimiii

        joo ja sit sitä aikaa ja paikkaakin vois miettiä vai oiskohan toi sama aika ja paikka hyvä kun tossa edellisessä? :)


      • JustJ
        mimimiii kirjoitti:

        joo ja sit sitä aikaa ja paikkaakin vois miettiä vai oiskohan toi sama aika ja paikka hyvä kun tossa edellisessä? :)

        Mietin tässä että pitäisikö tästä melkein tehdä uusi ketju (Ystävä tapaaminen pk-seutulaiset! Part 2)? Se herättäisi ehkä enemmän huomiota ja jos ensimmäisessä viestissä mainitaan missä ja monelta tapaaminen on niin ei tulisi myöskään sekaannuksia.


      • mimimiii
        JustJ kirjoitti:

        Mietin tässä että pitäisikö tästä melkein tehdä uusi ketju (Ystävä tapaaminen pk-seutulaiset! Part 2)? Se herättäisi ehkä enemmän huomiota ja jos ensimmäisessä viestissä mainitaan missä ja monelta tapaaminen on niin ei tulisi myöskään sekaannuksia.

        joo vois olla ihan hyvä idea.


      • JustJ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe