Olen vähän aikaa sitten imatralle muuttanut parikymppinen tyttö. ja etsisin kaveria lenkille ja vaikka kahville. seurusten, joten miehet älkää vaivautuko..
Löytyiskö lenkki kaveria??
11
1284
Vastaukset
- jaa.a
seuraa,edes lenkkiseuraa et naisista saa!Etenkin jos oot yhtään nätti,imatran kantturat on kateita ja sitäpaitsi rumia.Erotut varmasti edukses imatralla kulkiessas.
- aslak
Kylläpä olet ilkeä ihminen.Mihin luulet tuollaisella pääseväsi - vai tuliko sinulle jotenkin parempi olo? Hakeudu kiireesti hoitoon.
- nooo
aslak kirjoitti:
Kylläpä olet ilkeä ihminen.Mihin luulet tuollaisella pääseväsi - vai tuliko sinulle jotenkin parempi olo? Hakeudu kiireesti hoitoon.
imatralla ei ole kauniita naisia,vain kantturoita.Kauniit on muualta tulleita.Näin se vaan on.
- Viivi 2 :)
Olen muuttamassa Imatralle alkukesästä enkä tunne yhtään liikaa ihmisiä sieltä.. Silloin lähtisin mielelläni lenkkikaveriksi :) Eli jos maltat odotella niin palataan asiaan silloin?
Olen itse myös parikymppinen tyttö, enkä mielestäni kade kanttura niin kuin noissa edeltävissä viesteissä kauniisti sanottiin.. - viivi myös ;)
Olen itse muuttamassa Imatralle alkukesästä enkä tunne sieltä yhtään liikaa ihmisiä.. Eli enemmän kuin mielelläni lähtisin lenkkiseuraksi jos maltat siihen asti odotella :)
Niin, itse olen aavistuksen yli 20. Mutta en kuitenkaan kateellinen kanttura (vaikka imatran läheltä olenkin kotoisin) niinkuin edellisissä viesteissä kauniisti oli arveltu..- viivi
laitatko sähköposti osoitteen niin voin ottaa sitä kautta yhteyttä..
- eriasia
viivi kirjoitti:
Niin pointti onkin se että,ette ole alkuperäisiä imatralaisia naisia, jotka on ulkopuolisille myrkkyä.
Eli sehän nähtiin,ei imatralainen(alkup)vastasi toiselle muuttaneelle/muuttajalle,eli hyvin kävi!
Missä me nähdään ladyt lenkillä?
T:silmäniloa lenkipolulla odottava. - viivi2
viivi kirjoitti:
noniin, tässäpä sähköpostiossu:
[email protected]
pohditaan niitä lenkkireittejä sitten ;) - Memmu
viivi2 kirjoitti:
noniin, tässäpä sähköpostiossu:
[email protected]
pohditaan niitä lenkkireittejä sitten ;)Mä muutin imatralle 1.3. ja uusia kavereita olis kiva löytää täältäpäin :) ..mun sähköpostiosote on [email protected] ..että ilmottele sinne jotai ni sovitaa lisää ?
- maria
mikset voisi vaikka kumppanisi kanssa lenkkeillä?? siis jos haluat "lenkki" seuraa...
- alkup.imatralainen
Moi!
Tässä olis halukas lenkille seuraksi! Lähetä maili niin katotaan..
siis.. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2422081- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 41806
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637