Elikkä vaimoni syntymäpäivä lähestyy joten kysyn mitähän ostaisin lahjaksi?? Tämä on eka syntymäpäivä kun ollaan naimissa ja asutaan yhdessä. Kaulakoruista hän ei oikein välitä. Kiitos vastauksista jo etukäteen :).
mitä vaimolle syntymäpäivälahjaksi??
4
4349
Vastaukset
- Jasseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kertokaaa nyt hyvät ihmiset et olisko tää aiva lapsellinen lahja?? http://www.kelloseppientyohuone.fi/kauppa/product_details.php?p=491
Kävin tänään kattomas paikallises kelloliikkees ja näytti hienolta kellolta. Vaimo tykkää muumeista niin eikös tuo olisi kuin nenäpäähän?? Kun minusta eka syntymäpäivälahja mieheltä pitää olla sellainen mikä muistetaan myös tulevaisuudessa... - pikkupöksyt sille
Osta sille oikein oikeasta naisten alusvaateliikkeestä uudet pikkukivat....
Ite ostin kerran, oli toki kalliit yli 100€, mutta kyllä voin sanoa et nainen tykkäs....ei sen takia et oli kalliit (en sanonu hintaa), vaan koska hän tajus et ne on laadukkaat.... - itku tuli
Täytin vähän aikaa sitten pyöreitä vuosia eikä kyseinen päivä eronnut mitenkään tavallisesta päivästä. Sain ruusuja, joista olen lähes 20 vuotta sanonut, että ne ovat mummojen kukkia. Lahjaa en saanut. Olen edelleen loukkaantunut ja minulla on todella paha mieli. Itse järjestin miehelle vastaavassa tilanteessa pienet yllätysjuhlat ja lahjankin annoin. Siis miehet, lahjakortti, mieleinen kukka ja edes valmista ruokaa/ravintola pyöreiden vuosien kunniksi on tarpeellinen ja osoittaa välittämistä ja sitä, että ajattelee toista. Älä tee samaa mokaa, sattuu vieläkin kovasti.
- Tanja32
Iso valikoima todella erikoisia ja ikimuistoisia lahjoja löytyy www.elamyslahjat.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583713Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723085Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin532281Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141510Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651289- 861146
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23981Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55955- 47942