Elikkä vaimoni syntymäpäivä lähestyy joten kysyn mitähän ostaisin lahjaksi?? Tämä on eka syntymäpäivä kun ollaan naimissa ja asutaan yhdessä. Kaulakoruista hän ei oikein välitä. Kiitos vastauksista jo etukäteen :).
mitä vaimolle syntymäpäivälahjaksi??
4
4277
Vastaukset
- Jasseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kertokaaa nyt hyvät ihmiset et olisko tää aiva lapsellinen lahja?? http://www.kelloseppientyohuone.fi/kauppa/product_details.php?p=491
Kävin tänään kattomas paikallises kelloliikkees ja näytti hienolta kellolta. Vaimo tykkää muumeista niin eikös tuo olisi kuin nenäpäähän?? Kun minusta eka syntymäpäivälahja mieheltä pitää olla sellainen mikä muistetaan myös tulevaisuudessa... - pikkupöksyt sille
Osta sille oikein oikeasta naisten alusvaateliikkeestä uudet pikkukivat....
Ite ostin kerran, oli toki kalliit yli 100€, mutta kyllä voin sanoa et nainen tykkäs....ei sen takia et oli kalliit (en sanonu hintaa), vaan koska hän tajus et ne on laadukkaat.... - itku tuli
Täytin vähän aikaa sitten pyöreitä vuosia eikä kyseinen päivä eronnut mitenkään tavallisesta päivästä. Sain ruusuja, joista olen lähes 20 vuotta sanonut, että ne ovat mummojen kukkia. Lahjaa en saanut. Olen edelleen loukkaantunut ja minulla on todella paha mieli. Itse järjestin miehelle vastaavassa tilanteessa pienet yllätysjuhlat ja lahjankin annoin. Siis miehet, lahjakortti, mieleinen kukka ja edes valmista ruokaa/ravintola pyöreiden vuosien kunniksi on tarpeellinen ja osoittaa välittämistä ja sitä, että ajattelee toista. Älä tee samaa mokaa, sattuu vieläkin kovasti.
- Tanja32
Iso valikoima todella erikoisia ja ikimuistoisia lahjoja löytyy www.elamyslahjat.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t937567- 374027
- 473566
- 2412961
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402692- 452532
- 1322451
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212444Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292399Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252165