Kumpi on mielestänne riippuvuuden merkki, laittaa esim. pitkävetoon joka päivä euron, eli pelaa päivittäin pienellä panoksella. Vai se että pelaa kerran viikossa 100 euroa kerralla? Anteeksi tyhmästä kysymyksestä, mutta kysyn teidän mielipidettänne. Itse pelailen n. kolme kertaa viikossa max. 5 euron panoksella per kerta.
Kysymys peliriippuvuudesta...
2
298
Vastaukset
Kumpi on mielestänne riippuvuuden merkki, laittaa esim. pitkävetoon joka päivä euron, eli pelaa päivittäin pienellä panoksella
tätä ei voi sanoa riippuvuudeksi vaikka pelasikin tappiollisa oikein laskettuja kertoimia.
Vai se että pelaa kerran viikossa 100 euroa kerralla?
Tämä rippuu kertoimesta. Mikäli osaa käytää hydykseen veikkauksen virheellisiä ylikertoimia ei ole riippuvainen, mutta jos pelaa tappiollisa oikein laskettuja kertoimia voi kysessä olla riipvuus varskin jos pelaaja on pienituloinen.- ja henkilöstä...
Sehän riippuu täysin siitä onko varaa hävitä se summa jonka laittaa peleihin. Eli peliriippuvuudeksi voidaan laskea pelaajat jotka laittavat rahaa peleihin enemmän kuin heillä on varaakaan.
Kuitenkin valtaosalla pelaajista 100€/viikko on "liian iso summa", joten parempi konsti on tuo "pieni panos". Toisaalta se on vähän että millä tavalla pelaakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604783
- 653868
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2193350- 1143091
- 482924
- 232588
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2542087- 381923
- 1081892