semmosta kyselisin että mikä on paras näistä Kundo, MetraKit vai TurboKit?
tehari kysymys
8
263
Vastaukset
TurboKit
- srahhdsfhfdhf
Metrakit on nuista eniten mun mieleen.
- dfsdff
srahhdsfhfdhf kirjoitti:
Metrakit on nuista eniten mun mieleen.
kysyinkin mikä on OIKEASTI paras ei se mikä sulla on vaan oikeesti paras :D
- asfasfasda
dfsdff kirjoitti:
kysyinkin mikä on OIKEASTI paras ei se mikä sulla on vaan oikeesti paras :D
Nokun se vähän RIIPPUU että mihin paras? Metralla on isompi tehoalue(n6500rpm - n11000rpm) ja alkaa piikki aikasemmin ja parempi keulimisputki. Turbokit taas ottaa piikin(8000rpm - 12000rpm) myöhemmin ja piikki on myös voimakkaampi kuin metrassa ja näin ollen pitäsisi kulkea enemmän kuin metralla. Metrassa vähän hiljaisemmat äänet. Kundosta en tiedä mitään.
Ei tuosta noi vaa voi sanoa että mikä nuista on vaan paras. Kerro, mitä vaadit tehoputkelta ni ehkä löytyy sopiva malli sulle itelles. - srtewrew
asfasfasda kirjoitti:
Nokun se vähän RIIPPUU että mihin paras? Metralla on isompi tehoalue(n6500rpm - n11000rpm) ja alkaa piikki aikasemmin ja parempi keulimisputki. Turbokit taas ottaa piikin(8000rpm - 12000rpm) myöhemmin ja piikki on myös voimakkaampi kuin metrassa ja näin ollen pitäsisi kulkea enemmän kuin metralla. Metrassa vähän hiljaisemmat äänet. Kundosta en tiedä mitään.
Ei tuosta noi vaa voi sanoa että mikä nuista on vaan paras. Kerro, mitä vaadit tehoputkelta ni ehkä löytyy sopiva malli sulle itelles.no mulla on kundo ja kaverilla turbokit ja toisella kaverilla metrakit. vaikee sanoo mikä on paras kun sillä turbokit tyypillä mopo menee 110 siinä on airsalin 73cc ja turbokit ja tietenkin 21mm kaasari ja tämmösta ja sillä metrakit tyypillä on vaan kurit pois ja metrakit ja sit mulla on metrakitin 72cc pytty ja kundo niin on vahan vaikee sanoo että mikä on paras kundossa on kuulemma isoin tehoalue ja se on alavääntöputki mutta piikki on olematon...
- kulfipjfmaskojr
srtewrew kirjoitti:
no mulla on kundo ja kaverilla turbokit ja toisella kaverilla metrakit. vaikee sanoo mikä on paras kun sillä turbokit tyypillä mopo menee 110 siinä on airsalin 73cc ja turbokit ja tietenkin 21mm kaasari ja tämmösta ja sillä metrakit tyypillä on vaan kurit pois ja metrakit ja sit mulla on metrakitin 72cc pytty ja kundo niin on vahan vaikee sanoo että mikä on paras kundossa on kuulemma isoin tehoalue ja se on alavääntöputki mutta piikki on olematon...
mk tai tk, jos haluaa oikeesti hyvän putken ja rahaa riittää, niin suosittelisin Leo Vince v6 tai jotain technigas putkea. (Leo vince = 195e, storm-motor)
- vpsfdg
kulfipjfmaskojr kirjoitti:
mk tai tk, jos haluaa oikeesti hyvän putken ja rahaa riittää, niin suosittelisin Leo Vince v6 tai jotain technigas putkea. (Leo vince = 195e, storm-motor)
tk jos haluat et mopos kulkee. kaikista paras olis arrow/gianelli.
- kewlmaster96
vpsfdg kirjoitti:
tk jos haluat et mopos kulkee. kaikista paras olis arrow/gianelli.
mulla derbissä turbokit ilma villoi ja vie kaikki mopot viivois
kerra meni tasoihi hussepiikin kaa viivois. Kannattaa ostaa turbokit tai sit arrowi ja ottaa villat pois. cbr jää iha pystyy ainaki ku se on semmone lussuu mut kotarille jää vaa vähä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1606586Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064205PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4872891- 322794
- 2012385
- 1862209
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1491528- 611400
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371334Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961151