tehari kysymys

ffftytfy

semmosta kyselisin että mikä on paras näistä Kundo, MetraKit vai TurboKit?

8

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TurboKit

      • srahhdsfhfdhf

        Metrakit on nuista eniten mun mieleen.


      • dfsdff
        srahhdsfhfdhf kirjoitti:

        Metrakit on nuista eniten mun mieleen.

        kysyinkin mikä on OIKEASTI paras ei se mikä sulla on vaan oikeesti paras :D


      • asfasfasda
        dfsdff kirjoitti:

        kysyinkin mikä on OIKEASTI paras ei se mikä sulla on vaan oikeesti paras :D

        Nokun se vähän RIIPPUU että mihin paras? Metralla on isompi tehoalue(n6500rpm - n11000rpm) ja alkaa piikki aikasemmin ja parempi keulimisputki. Turbokit taas ottaa piikin(8000rpm - 12000rpm) myöhemmin ja piikki on myös voimakkaampi kuin metrassa ja näin ollen pitäsisi kulkea enemmän kuin metralla. Metrassa vähän hiljaisemmat äänet. Kundosta en tiedä mitään.

        Ei tuosta noi vaa voi sanoa että mikä nuista on vaan paras. Kerro, mitä vaadit tehoputkelta ni ehkä löytyy sopiva malli sulle itelles.


      • srtewrew
        asfasfasda kirjoitti:

        Nokun se vähän RIIPPUU että mihin paras? Metralla on isompi tehoalue(n6500rpm - n11000rpm) ja alkaa piikki aikasemmin ja parempi keulimisputki. Turbokit taas ottaa piikin(8000rpm - 12000rpm) myöhemmin ja piikki on myös voimakkaampi kuin metrassa ja näin ollen pitäsisi kulkea enemmän kuin metralla. Metrassa vähän hiljaisemmat äänet. Kundosta en tiedä mitään.

        Ei tuosta noi vaa voi sanoa että mikä nuista on vaan paras. Kerro, mitä vaadit tehoputkelta ni ehkä löytyy sopiva malli sulle itelles.

        no mulla on kundo ja kaverilla turbokit ja toisella kaverilla metrakit. vaikee sanoo mikä on paras kun sillä turbokit tyypillä mopo menee 110 siinä on airsalin 73cc ja turbokit ja tietenkin 21mm kaasari ja tämmösta ja sillä metrakit tyypillä on vaan kurit pois ja metrakit ja sit mulla on metrakitin 72cc pytty ja kundo niin on vahan vaikee sanoo että mikä on paras kundossa on kuulemma isoin tehoalue ja se on alavääntöputki mutta piikki on olematon...


      • kulfipjfmaskojr
        srtewrew kirjoitti:

        no mulla on kundo ja kaverilla turbokit ja toisella kaverilla metrakit. vaikee sanoo mikä on paras kun sillä turbokit tyypillä mopo menee 110 siinä on airsalin 73cc ja turbokit ja tietenkin 21mm kaasari ja tämmösta ja sillä metrakit tyypillä on vaan kurit pois ja metrakit ja sit mulla on metrakitin 72cc pytty ja kundo niin on vahan vaikee sanoo että mikä on paras kundossa on kuulemma isoin tehoalue ja se on alavääntöputki mutta piikki on olematon...

        mk tai tk, jos haluaa oikeesti hyvän putken ja rahaa riittää, niin suosittelisin Leo Vince v6 tai jotain technigas putkea. (Leo vince = 195e, storm-motor)


      • vpsfdg
        kulfipjfmaskojr kirjoitti:

        mk tai tk, jos haluaa oikeesti hyvän putken ja rahaa riittää, niin suosittelisin Leo Vince v6 tai jotain technigas putkea. (Leo vince = 195e, storm-motor)

        tk jos haluat et mopos kulkee. kaikista paras olis arrow/gianelli.


      • kewlmaster96
        vpsfdg kirjoitti:

        tk jos haluat et mopos kulkee. kaikista paras olis arrow/gianelli.

        mulla derbissä turbokit ilma villoi ja vie kaikki mopot viivois
        kerra meni tasoihi hussepiikin kaa viivois. Kannattaa ostaa turbokit tai sit arrowi ja ottaa villat pois. cbr jää iha pystyy ainaki ku se on semmone lussuu mut kotarille jää vaa vähä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe