kaksonen ja rapu

rapurapu

kuinka aloittaa keskustelu kaksosmiehen kanssa seurustelusta jos ei halua ahdistaa ja tuntee toisen ahdistuneeksi????ja kuinka vakuuttaa tämä että on tosissaan???
jotenkin aistin minun ja kaksosen välillä jotain syvää...kaksonen on osoittanut kiinnostusta ja hiukan mustasukkainen minulle muista miehistä,jotka tosin ovat vaan kavereita.olen myös ollut hermostunut kaksosen ujouteen ja päättämättömyyteen.itse olen aika tempperamenttinen ja toiminnallinen.mutta vaikka tässä ollaan välillä oltu hiljaiselossa ottamatta yhteyttä ja minä rapunainen olen ollut se joka pistänyt stoppia.siltikin kaksonen ei luovuta.antaa minun kiukutella ja antaa anteeksi minulle.mutta miksi kaksonen on epävarma SUHTEESTA MINUUN???olen ehdottanut suhdetta ohimennen..pelkääkö hän jätetyksi tulemista ja johtuuko epävarmuus siittä kun on nähnyt minulla miehiä seurana bilettämässä.??? meinaan on hän siittä vihjaillut minulle kun miehiä riittää.
haluan tämän miehen(kaksosen siis).minulle hän merkitsee paljon.

3

1367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elohopeaa...

      Kuin naiseen, jolla on rahaa tuhlata mieheen.

    • rapu ja rakkaus

      Ite olen rapu ja suhteessa kaksosmieheen. Kaksosmies on sellanen tuuliviiri, että ei sitä voi ymmärtää. Mielialat vaihtuu ja välissä haluaa miettiä suhdettaan minuun ja ehdotti et oltais vain ystäviä...meni viikko ja olikin jo taas toista mieltä. Jos minä juoksen perässä, etääntyy ja kun en enää ota yhteyttä niin sit hätääntyy ja taas haluaakin olla yhdessä. Nyt ollaan tilanteessa, että tapaillaan, mutta ei seurustella, ettei kaksosmiestä ala ahdistaa. Tällasta ihme kissa-hiiri -leikkiä ei ole aikaisemmin tarvinnut pelata. Suhteet olleet härkämieheen ja skorpionimieheen. Jokin tässä kaksosmiehessä kuitenkin kiehtoo...osaa olla ihana! Osaa puhua asiosta ja on mitä mahtavinta seuraa ja vauhtia ei suhteesta puutu. Yhteisiä harrastuksia löytyy! Osaan antaa myös tilaa, koska kaksosherra tarvii sitä runsaasti. Minua ärsyttää tuo päättämättömyys ja tuuliviirimäisyys. Itsellänikin toki on näitä alavireisiä päiviä ja ailahtelevainen luonne...mut kaksosmies ymmärtää sen niin hyvin ja osaa lohduttaa. Mies on aika flirtti toisille naisille ja olen tehnyt selväksi, että jos pettää niin se on kerrasta poikki. Mies on pettänyt edellisessä suhteessaan ja tyttöystävä myös...ex hänellä myös kaksonen merkiltään. Mies kyllä vakuuttelee olevansa sen vaiheen elämässään jo ohittanut ja haluaa olla yhden naisen mies.

    • G-mini

      Kyl mie kaksosmiehenä tuossa vaiheessa epäröisin suhdetta, oon täl hetkel kiinnostunu erääst raputytöst, josta en oo löytäny mitää epäilyttävää vaikka tiiänki häne miespuoleisista kavereistaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe