VAROITUS VAROITUS! 0333911068 ÄLKÄÄ VASTAKO!

MENOSSA TEKEMÄÄN RIKOSILMOITUSTA

ÄLKÄÄ VASTATKO NUMEROON 0333911068 ON HUIJAUSNUMERO JOHON VASTAAMINEN MAKSAA KYMMENIÄ EUROJA! MUITAKIN SAMANALKUISIA NUMEROITA JOISTA TEILLE SOITETAAN JA KUN VASTAATTE SE MAKSAA KYMMENIÄ EUROJA. SONERAN verkossa tapahtuvaa huijausta SONERA sallii verkossaan rikollisen toiminnan vaikka voisi sen helposti myös estää. SONERA saa tuloa noista huijauspuheluista SONERAN asiakaspalvelu ei vastaa kysymyksiin jotka koskee tuota huijausta, MIKSI?

IHMISET! LÄHETTÄKÄÄ SONERAN ASIAKASPALVELUUN PALJON PALJON VIESTEJÄ SOITTAKAA SONERAN ASIAKASPALVELUUN JONKA NUMERO ON 0200 17000 PALJON PALJON PUHELUJA JA KYSYMYKSIÄ.

JOS SAATTE NOITA PUHELUJA ÄLKÄÄ MAKSAKO SONERAN LÄHETTÄMÄÄ PUHELULASKUA, ILMOITTAKAA POLIISILLE TUOSTA HUIJAUKSESTA. SONERA ON MUKANA TUOSSA HUIJAUKSESSA.

31

6832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihdoin liittymää

      heti lyötiin puhelin kiinni kun vastasin, Muistan että aikaisemminkin SONERAN verkossa oli vastaavaa huijausta, eikä ne silloinkaan mitään alkaneet tekemään vaikka sinne valitettiin. Taitaa olla SONERALLE hyvä bisnes?

      • Juba58

        EI SONERA SITÄ NUMEROA KÄYTÄ !!
        SE ON VAAN MYYNYT LIITTYMÄN !!! - purkanee sopimuksen sen kanssa,
        kun tarpeeksi monta rikosilmoitusta teette !


    • lämmittäjä

      DNA liittymään
      Soneralta soitettiin monta kertaa ja puhelu katkesi, kun vastasin

      Numeroa en muista, (lopussa oli ...........100

      En sortunut vastasoittoon se jolla on asiaa soittaa uudelleen jos tärkeää ?
      Lukuisien soittojen jälkeen suvaisivat puhua !
      Tekivät vastatarjouksen olisi ollut ehkä kilpailukykyinen ja MÄÄRÄAIKAINEN ?

      Miksi vanhaa kulta asiakasta RAHASTETTIIN korkeimman jälkeen
      Kännyköitä en siirrä soneralle jollei tahtipuikon heilutus muutu SONERALLA

      • Rikollisuus pitää estää

        Operaattorisi saa noista huijausnumeroista? Tuollainen puhelimella tapahtuva huijaus jossa sinua houkutellaan soittamaan ulkomaiseen numeroon on maailmalla ihan jokapäiväistä. Kun kerran olet sinne soittanut, olet aina "listoilla" ellet vaihda numeroasi toiseen.
        Huijauksen mahdollistaa operaattorisi, esim SONERA joka antaa rikollisille mahdollisuuden toimia verkossaan, se olisi teknisesti mahdollista estää mutta samalla operaattori estäisi tuloa itselleen.

        Huijarit ovat suojassa koska he tietävät ettei ykksittäiset ihmiset lähde oikeuteen menetettyään muutaman kympin. Rikollisille noita huijattuja ihmisiä on ehkä miljoonia! mutta kaikki erillään ja hajallaan ympäri maailmaa, jolloin niinsanottua joukkovoimaa ei voi käyttää rikollista vastaan. Suomesta puuttuu mahdollisuus joukkokanteeseen.

        Pelastus voisi löytyä ns pyramiidihuijauksesta ja laista joka tekee siitä rikollista ja tuomittavaa toimintaa. Väitän että suomalaiset teleoperaattorit jotka sallii rikollisen toiminnan verkossaan ovat osa tuota pyramidihuijausta.


      • en vastaa
        Rikollisuus pitää estää kirjoitti:

        Operaattorisi saa noista huijausnumeroista? Tuollainen puhelimella tapahtuva huijaus jossa sinua houkutellaan soittamaan ulkomaiseen numeroon on maailmalla ihan jokapäiväistä. Kun kerran olet sinne soittanut, olet aina "listoilla" ellet vaihda numeroasi toiseen.
        Huijauksen mahdollistaa operaattorisi, esim SONERA joka antaa rikollisille mahdollisuuden toimia verkossaan, se olisi teknisesti mahdollista estää mutta samalla operaattori estäisi tuloa itselleen.

        Huijarit ovat suojassa koska he tietävät ettei ykksittäiset ihmiset lähde oikeuteen menetettyään muutaman kympin. Rikollisille noita huijattuja ihmisiä on ehkä miljoonia! mutta kaikki erillään ja hajallaan ympäri maailmaa, jolloin niinsanottua joukkovoimaa ei voi käyttää rikollista vastaan. Suomesta puuttuu mahdollisuus joukkokanteeseen.

        Pelastus voisi löytyä ns pyramiidihuijauksesta ja laista joka tekee siitä rikollista ja tuomittavaa toimintaa. Väitän että suomalaiset teleoperaattorit jotka sallii rikollisen toiminnan verkossaan ovat osa tuota pyramidihuijausta.

        mulle kans alkanu tulla puheluita 0333911068 ja 0333911064 numeroista vastaamatta on jäänyt mutta ihmetyttää vain mistä ovat saanet numeron kun se on salainen


      • saassssasasa
        en vastaa kirjoitti:

        mulle kans alkanu tulla puheluita 0333911068 ja 0333911064 numeroista vastaamatta on jäänyt mutta ihmetyttää vain mistä ovat saanet numeron kun se on salainen

        358333911059 - 3.6 klo18.19 ja 358333911068 - 4.6. klo18.19


        Säännöllistä?? O.Ö


    • Maksamaton

      Puheluun vastaaminen ei kotimaassa maksa mitään. Eri asia jos sitten on niin tyhmä, että soittaa numeroon, josta puhelu tuli.

    • raivostuttaa

      Tänään tullut soitto numerosta 0333911068 klo 12.26, onneks en vastannut, voi helv... tämmösiä kans.

      • päätöntä

        Sain myös puhelun työnumerooni vaasan alueelle tästä kyseisestä numerosta. Koska omistan oman yrityksen ja saan lukuisia puheluja samankaltaisista numeroista soitin luonnollisesti takaisin tähän numeroon. Puhelu meni vastaajaan josta en ensi soittamalla saanut mitään selvää joten fiksuna ihmisenä tietenkin soitin uudestaan. Naisääni sanoi että virastot oy on yrittänyt tavoittaa teitä , otamme teihin uudelleen yhteyttä. Tarkistin kyseisen yhtiön tiedot ja huijausta koko homma. Soitin poliisille ja he sanoivat että tämä samainen yritys on toiminut jo jonkun aikaa. Poliisi toivookin että heidän yhteys yrityksensä ilmoitettaisiin poliisin tietoon. He huijaavat varsinkin vanhuksia soitoillaan, olkaahan varovaisia. Puhelinlaskuuni oli lisätty 20 euroa koska soitin vastaajaan kaksi kertaa. -Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis


      • soittorunkkarit
        päätöntä kirjoitti:

        Sain myös puhelun työnumerooni vaasan alueelle tästä kyseisestä numerosta. Koska omistan oman yrityksen ja saan lukuisia puheluja samankaltaisista numeroista soitin luonnollisesti takaisin tähän numeroon. Puhelu meni vastaajaan josta en ensi soittamalla saanut mitään selvää joten fiksuna ihmisenä tietenkin soitin uudestaan. Naisääni sanoi että virastot oy on yrittänyt tavoittaa teitä , otamme teihin uudelleen yhteyttä. Tarkistin kyseisen yhtiön tiedot ja huijausta koko homma. Soitin poliisille ja he sanoivat että tämä samainen yritys on toiminut jo jonkun aikaa. Poliisi toivookin että heidän yhteys yrityksensä ilmoitettaisiin poliisin tietoon. He huijaavat varsinkin vanhuksia soitoillaan, olkaahan varovaisia. Puhelinlaskuuni oli lisätty 20 euroa koska soitin vastaajaan kaksi kertaa. -Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

        Nyt tänne on monta kertaa jo soitellut tämä runkkari paska.
        en kyllä vastaa, jos näin sitten asia on.
        Tyttökaverillekkin on sama soitellut.
        aikamoista paskaaa..


    • iiikkk

      MInullekkin on soitettu nyt ainakin 5 kertaa eri päivinä ja numerot ovat olleet seuraavat:

      358333911066
      358333911059
      358333911060
      358333911056

      En ole vastannut, vaikka mieli tekis.

    • ----

      Vanhaan TF numeroon on tullut päivittäin jo viikkojen ajan puheluita numeroista

      358333911056
      358333911058
      358333911059
      358333911060
      358333911061

      En ole vastannut, kun ei tiedä mistä ne tulee Jos ne kotimaisia myyjiä...otan takuulla yhteyttä.
      Miten ton firman voi jäljittää? Mun mittari on täyttynyt NYT.

    • R

      Mulle tullu Saunalahden liittymään PÄIVITTÄIN soittoja nyt toukokuun 2011 ajan numeroista:

      358 333 911 068
      358 333 911 059
      358 333 911 065
      358 333 911 069
      358 333 911 057

      Mikä tämä homma on ja miten tämän saa loppumaan? Yhteyttä poliisinko?
      Saunalahdelta eivät pysty kuulema tekemään mitään tai estämään ko. numeroita. Alkaa mennä jo hermot...

    • huh huh

      Mullakin Saunalahden liittymä, nyt nouta puheluita tulee jo muutaman kerran päivässa, varmaan tietokone ohjattua toimintaa.

      numeroista
      0333911064
      0333911068
      0333911060

      ovat puhelut tulleet, laitoin viestin ja varoituksen naamakirjaan jotta useampi osaisi varoa, en ole onneksi vastannut.

    • s

      Itselle tuli DNA:n liittymään tänään soitto numerosta 358333911061. Onnekseni en ehtinyt vastaamaan! Enirosta ei löytynyt numeron tietoja mutta onneksi löytyi tämä ketju tiedoksi. Itsellä tilanne sellainen että odottelen mahdollisia työtarjouksia, joten pyrin vastaamaan kaikkiin numeroihin, mutta onpa juu tosi kiva sitten vastailla tällaisiin viritelmiin..

    • ..

      Itselleni soitti tuo numero 0333911068 tänään, menin tietämättömänä vastaamaan kun odotan tärkeää puhelua aivan muualta. Eilen oli soittanut numero 0333911062.
      Tämän päivän soittaja esitteli itsensä, kylläkin hyvin nopeasti, ihan kuin nimi olisi ollut Kristian joku, ja jotain puhu Tampereesta. Kysyi mielipidettä plussa vai miinus Kodin Kuvalehdelle. Kysyin itse että mistä soitto oikeen tulee, hän toisti kysymyksen että ihan vaan mielipidekysymys: Kodin Kuvalehti plussa vai miinus. Löin siinä vaiheessa luurin korvaan.

      Itseäni kiinnostaisi tietää mistä nämä hankkivat numerot mihin soittavat, itselläni salainen numero Tampereen alueella, itselleni jäi mielikuva että tiesi puhelinnumeron olevan tampereelta... Numeroani olen suojellut, yksikään puhelinmyyjä siihen ei ole soitellut!

    • Yllättynyt

      Minulle tuli kahdesta eri numerosta puhelu. Toiseen en vastannut kun en kuullut ja toiseen vastasin mutta löivät luurin korvaan.

      Onpa kiva kuulla että tämmöistä peliä ja jatkuu vaan.
      Enpä vastaa enää..

      Minulla on saunalahden liittymä.

    • J

      onko mahdollista että soittavat myös lasten numeroihn, kuka lapsi nyt älyää jättää vastaamatta..?

    • CCCCCCC

      Mulle soitettiin eilen ja tänään tollasesta numerosta. Tänään vastasin, kun en tiennyt vielä tästä ketjusta. Siellä joku nuorehkon olonen poika selitti Me Naiset -lehdestä ja rupes vänkäämään vastaan kun sanoin, että mulla on suoramarkkinointikielto. Lopetin puhelun äkäiseen sävyyn sanomalla, etten tilaa mitään. Ei kai tuosta puhelusta nyt oikeesti voi MULLE tulla laskua?

      Niin ja mulla on DNA:n liittymä.

    • uggulli

      Huoh.. Puhelinmyyjät ja gallup kyselijät ne teille vain soittelee, ei mitään sen vaarallisempaa.. Ja siihen kun vastaat niin siitä ei todellakaan tule mitään laskua..

    • levyseppo.

      tänään yritettiin soittaa numerosts 358 333 911 056. en onneks kuullu että puhelin soi ja yritin soittaa takas monta kertaa niin aina tyyttäs varattua, , , onneksi.

    • ahistus!

      mulle soitti eilen joku nuori nainen numerosta 0333911066 ja kyseli mielipidettä Kodin kuvalehdestä. Puhelu särisi ja kiersi jotenkin oudosti, ja heti kun tajusin, että kyseessä on joko a)puhelinmyyjä b)gallupintekijä c)huijari, niin löin heti luurin korvaan. Eihän puhelimeen vastaamisesta voi tulla mitään laskua, vaan vasta silloin, jos soittaa itse/takaisin?

    • hölmö?

      Vastaaminen ei maksa ääliöt mitään,paras mitä voit tehdä että avaat linjan ja jätät puhelimen pöydälle.

    • Soneran liittymä

      Viikon sisällä soittoja tullut numeroista 03 33911068
      03 33911058
      03 33911056

      Vihastuttaa

    • ihmettelijä_

      Itselleni on tullut puheluita numerosta 0333911910. Pari päivää sitten tuli yksi soitto. Eilen tuli kaksi soittoa. Tänään kävi sitten niin, että aamulla soitettiin ja noin puolitoista tuntia sitten uudestaan. Löin luurin korvaan ja sama numero alkoi saman tien hälyyttää uudestaan. Numerohauista olen koittanut löytää, kuka on soittaja. Kuitenkaan esimerkiksi Googlekaan ei löydä vastausta. Numeron ollessa samanlainen kuin tässä ketjussa olevat muut mainitut numerot on ilmeisesti jättää jatkossakin vastaamatta. Yleensä kyllä myyjät sun muut uskovat helpommalla, mutta tiedä sitten mikä tekee tästä soittajasta sitkeämmän. Katsotaan, kuinka kauan jaksaa soitella ja tarvitseeko joskus sitten vastata. Saunalahden liittymä itsellänikin.

    • kieltäkää

      PISTÄKÄÄ NYT IHMEESSÄ JO TRAFILLE MARKKINOINTIKIELTO JA TIETOJEN LUOVUTUS KIELLLOT VOIMAAN. ON AIVAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ, ETTÄ TUO VALTIOLLINEN PASKA LAFKA SAA ENSIN VEROTTAA (KUSETTAA) KANSALTA AJONEUVOVEROA, JA VIELÄ TÄMÄN PÄÄLLE TEHDÄ LAINVASTAISESTI BISNESTÄ IHMISTEN OSOITTEILLA JA PUHELINNUMEROILLA, JOITA MYYDÄÄN MARKKINOINNILLE. SIIS PÄIVÄN SELVÄ RIKOS KYSEESSÄ, YHTEYSTIETOJEN JAKOON ON OLTAVA ASIANOMAISEN HENKILÖKOHTAINEN SUOSTUMUS, JA TUSKINPA TRAFIN PASKAT ON KENELTÄKÄÄN SUOSTUMUKSIA KYSYNYT, KUTEN LAKI VAATII.

    • ihmettelijä_

      Numerosta 0333911910 tuli esimerkiksi tänään taas soitto. Vaikka annoin vähän aikaa soida, vastasin. Puhelimeen tuli vain teksti: "Puhelu epäonnistui". Tämän jälkeen puhelu jäi vastaamattomaksi puheluksi. Piilotettuani numeroni soitin jonkin ajan kuluttua takaisin numeroon. Siihen vastattiin sanomalla: "Canal Digital on yrittänyt saada teihin yhteyttä. Soittakaa asiakaspalveluumme." Annettin numerokin, mutten painanut sitä kunnolla mieleeni. Sama toistui ruotsiksi, mutta lopetin sen puhelun siihen. Nyt sitten pistin eston numerolle siinä toivossa, että sama numero ei enää soittelisi. Saapi sitten nähdä, onnistuuko vai ei. Toivotaan nyt kuitenkin parasta.

    • CDasiakas

      Minä olen Canal Digital asiakas ja ihmettelen kuinka se on yrittänyt soittaa minulle silloinkin, kun en ollut heidän asiakas.

      Kaikki 033 alkuiset menee torjunta listaan.

    • CDasiakas

      Minä olen Canal Digital asiakas ja ihmettelen kuinka se on yrittänyt soittaa minulle silloinkin, kun en ollut heidän asiakas.

      Kaikki 033 alkuiset menee torjunta listaan.

    • tööttic

      Vedä ny välillä vähä henkeä!

      • Allakan.tuntija

        Sinä "tööttic"-höhlä vedit henkeä vajaa pari vuotta.
        Kannattaa opetella päivämäärät ja etenkin vuosiluvut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe