Boikotoisiko uutta levyä This Is Us

Ei iske

Boigotoisinko koko bändin uutta tuotantoa vastalauseena sille joka on saanut pään käännettyä ja tehnyt levystä kokonaisuutena tällaisen onnettoman. Aikaisemmat Backstreet Boys levyt omistan, mutta uusinta saatan boigotoida.

Straight Through My Heart on toki hyvä biisi, mutta siihen ne hyvät biisit jäävtkin no Masquerade biisissä on ihan ok kertosä ei muuta ja Bigger on ihan ok. Toki muitakin hyviä hetkiä on, mutta ne on pilattu täyteenahtamisilla ja onnettomilla elktronisilla biiteillä.

8

896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei iske

Syynä ei ole niinkään tyylin muutos vaan se yksinkertainen, että levyn biisit eivät ole lähellekkään sitä tasoa mitä kokonaisuudessaa esim aikaisemmilla levyillä on ollut. Eli levylle mahtuu niin paljon huteja Bigger ja Straight Through My Heart biisien sekaan.

• Nick is best!

All of your love (you need love) on tosi hyvä biisi uudella levyllä hittisinkun lisäksi! Kannattaa kuunnella. Ostin levyn tänään heti, kun se tuli myyntiin. Myös This is us kuulostaa paremmalta, kun sitä kuuntelee usean kerran. Toisaalta kaipaan sitä vanhaa ja tyylikästä Bäkkäri-meininkiä (Millenium-albumin aikoja), mutta toisaalta on ihan virkistävää kuunnella tätä uuden tyylistä linjaa.

• Kevin=best

Minusta jo se, että kutsuvat itseään backstreet boysiksi vaikka bändistä puuttuu yksi jäsen, ihana Kevin, antaa täyden syyn levyn boikotoimiseen.. Ei ole bändi enää sama, mutta kai se oli ihan odotettavissa.. Tietääkö muuten joku, tuleeko Kevin kuitenkin Suomeen 2.12. konserttiin? Sitten ehkä voisin harkita uuden levyn hankintaa, jos Kevin kuitenkin matkaisi kiertueella mukana..

• Lady_Me

halusi keskittyä perhe-elämään joka on mun mielestä oikein ihailtavaa ton ikäseltä mieheltä :) Vois vaikka sanoa että oli jo aikakin..hehe. Ei siis millään pahalla!
        Mun mielestä BSB kuullostaa edelleen hyvältä, en oo huomannu Kevinin lähtöä ollenkaan.
        En usko että Kevin matkaa kiertueella, ei siitä oo ollu mitän puhetta. Jos ne vaikka yllättäis meidät tällä kertaa, mutta tuskinpa :)

• never gone

Mun on oltava eri mieltä. Hankin just levyn ja yllätyin positiivisesti. Tietenkin kismittää, että nettiin vuotaneista demoista Hologram on jäänyt pois. Ja pari lällympää biisiä levyllä on ihan turhia. Mutta loput on sitten ihan hyviä. Pidän enemmän näistä uudemmista soundeista, joten PDA:sta lähtien levy on mainio. Pidän elektronisista biiteistä! Jos jotain pitäis protestoida, niin olisin nämä perinteisemmät soundit jättänyt kokonaan pois. Bigger on hyvä biisi, mutta se lallatus ottaa päähän - miksi pitää tehdä pikkusöpöä, kun kundit alkaa olla jo kaikki aikamiehiä ja kykeneviä haastamaan itsensä?

• Lady_Me

Mun täytyy kans olla eri mieltä sun kanssa. Kuuntelin levyn ensi kerran ja mulle tuli todella hämmentyny olo; "Enkö mä oikeesti pidä tästä???" Siten kuuntelin sen uudestaan ja uudestaan ja nyt jo rakastan sitä.
      Se on uutta ja semmosta mitä ei aikasemmilla levyillä oo, mut sitähän ne halus. Ei toistaa itseään kuitenkaan kuullostamatta ihan erilaiselta ja kun sitä tarpeeksi kauan kuuntelee niin sitähän se nimenomaan on =) Kyllä siellä BSB on näkyvissä joka kappaleessa, mutta vedetty hieman eri linjoilla. Mä tykkään levystä, Bigger ja If I Knew Then ja Masquerade on ehdottomia lemppareita.
      Ymmärrän toki miksi ajattelet noin, koska mulla oli samanlinjaisia ajatuksia kun olin ekan kerran kuunnellu levyn. Koita kuunnella vielä levyä ja mieti sanoituksiakin. Se antaa ihan uuden ulotuvuuden kappaleille kun oikein syventyy mitä ne yrittä sanoa=) Toivottavasti tykästyt eikä sun tarvis boikotoida hienoa julkaisua :)

• Ei iske

Ei iske edelleenkään tämä albumi ja se on kiteytetty aika osuvasti Plazan levyarviossa, joskaan ei kyseessä kuitenkaan aivan näin huono albumi ole kuin arvostelu antaa ymmärtää, mutta ei se ostamisenkaan arvoinen ole, jos vertaa edellinsiin Unbrekable ja Never Gone albumeihin.

Arvio Backstreet Boys - This Is Us (kertoo lähes koko totuuden albumista)
        http://plaza.fi/kaista/musiikki/levyarvostelut/levyarvostelu-backstreet-boys-this-is-us

En edellenkään omista ja olen lopettanut myös jo ajat sitten äänestämästä Backstreet Boysin This Is us albumin kappaleita radioiden soittolistoille, vaikka eka single mielestäni oli ihan hyvä (äänestin aluksi en enää) ja pari muuta.

• EI iske
        Ei iske kirjoitti:

Ei iske edelleenkään tämä albumi ja se on kiteytetty aika osuvasti Plazan levyarviossa, joskaan ei kyseessä kuitenkaan aivan näin huono albumi ole kuin arvostelu antaa ymmärtää, mutta ei se ostamisenkaan arvoinen ole, jos vertaa edellinsiin Unbrekable ja Never Gone albumeihin.

Arvio Backstreet Boys - This Is Us (kertoo lähes koko totuuden albumista)
        http://plaza.fi/kaista/musiikki/levyarvostelut/levyarvostelu-backstreet-boys-this-is-us

En edellenkään omista ja olen lopettanut myös jo ajat sitten äänestämästä Backstreet Boysin This Is us albumin kappaleita radioiden soittolistoille, vaikka eka single mielestäni oli ihan hyvä (äänestin aluksi en enää) ja pari muuta.

Edelleen se pitää en ole sen jälkeen kun valmiin levyn kappaleita kuuntelin Youtubesta edes äänestänyt Backstreet Boyssia radion listoille. Muutama ihan hyvä kappale siellä levyllä on, mutta sitäkin enemmän turhaa ja jotkun levyn biiseistä oli kuin suoraan Akonille tehtyjä.

Vanha Backstreet Boys toimii edelleen, mutta ei tämä uusin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      134
      4159
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      323
      2116
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      1844
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1841
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1760
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      441
      1709
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      463
      1568
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1335
    9. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1286
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      461
      1280
    Aihe