Venetsiaan lähtijät 5.10 " NaturaMed"

ihk53

HEI !

Matkakuume valtaa, olisi mukava saada yhteyksiä Venetsia matkalle lähteviin .siis.5.10
Olen lähdössä yksin ,löytyykö porukkaa joka haluasi olla mukana omatoimi retkissä.
"paras A-ryhmä"

4

591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viksupiksu

      Sama kuvio, mutta viikkoa myöhemmin. Täällä jossain on kuulemma vilkastakin keskustelua aiheesta. Jatkan esintää.

      • M.Atkamies

        Veikkaanpa että et löydä mistään etsimääsi jos haluat löytää ketjun mihin tulee päivittäin uutta.

        Asia on nimittäin niin, että keskustelu alkoi silloin asia lanseerattiin Naturamedin taholta.

        Itse sain kutsun joskus vuodenvaihteen tienoilla, ja pistin muitta mutkitta varauksen sisään.
        Sekä kiinnostuin muiden kokemuksista ja löysin täältä useitakin aktiivisia keskusteluketjuja missä asiaa puitiin puolelta jos toiseltakin.

        Ja täytyypä sanoa, että löysinkin ihan tyydyttävän määrän relevanttia tietoa. Pitää osata tislata pois sellaiset höpötykset kuin että "mikään ei voi olla ilmaista" yms.

        Niin, tahdon sanoa vain että lue tämän palstan Veneziaa ja Naturamed-matkoja koskevat ketjut, niissä on sanottu kaikki mikä on sanomisen arvoista.

        Itse olen saanut sitovan vahvistuksen marraskuun 2. päivän matkalle, ja jos en sairastu sikainfluenssaan sitä ennen, aijon kuin aijonkin lähteä, enkä tiedä että siihen kannattaisi mitään konspiraatioita sommitella etukäteen muitten osallistujen kanssa. Muut ilmaantuvat sitten lentokentälle kun matka alkaa ja sillä siisti.

        Meinaan mennä bussilla Veronaan heti ensimmäisenä päivänä, ja seuraani saa liittyä jokainen jonka kaa
        henkilökemiat alkaa funkkaamaan, mutta miksi helkkarissa siitä pitäisi etukäteen huolehtia. Kyllä jokainen reissuni on jotenkin aina mennyt. Ulkomailla, olen huomannut, on tärkeintä pitää silmänsä auki, jokainen vaikutelma minkä saa itseensä imettyä on uusi, ja sellaisenaan yhtä arvokas kuin mikä hyvänsä opastettu kiertokäynti.


      • jonskuTRE
        M.Atkamies kirjoitti:

        Veikkaanpa että et löydä mistään etsimääsi jos haluat löytää ketjun mihin tulee päivittäin uutta.

        Asia on nimittäin niin, että keskustelu alkoi silloin asia lanseerattiin Naturamedin taholta.

        Itse sain kutsun joskus vuodenvaihteen tienoilla, ja pistin muitta mutkitta varauksen sisään.
        Sekä kiinnostuin muiden kokemuksista ja löysin täältä useitakin aktiivisia keskusteluketjuja missä asiaa puitiin puolelta jos toiseltakin.

        Ja täytyypä sanoa, että löysinkin ihan tyydyttävän määrän relevanttia tietoa. Pitää osata tislata pois sellaiset höpötykset kuin että "mikään ei voi olla ilmaista" yms.

        Niin, tahdon sanoa vain että lue tämän palstan Veneziaa ja Naturamed-matkoja koskevat ketjut, niissä on sanottu kaikki mikä on sanomisen arvoista.

        Itse olen saanut sitovan vahvistuksen marraskuun 2. päivän matkalle, ja jos en sairastu sikainfluenssaan sitä ennen, aijon kuin aijonkin lähteä, enkä tiedä että siihen kannattaisi mitään konspiraatioita sommitella etukäteen muitten osallistujen kanssa. Muut ilmaantuvat sitten lentokentälle kun matka alkaa ja sillä siisti.

        Meinaan mennä bussilla Veronaan heti ensimmäisenä päivänä, ja seuraani saa liittyä jokainen jonka kaa
        henkilökemiat alkaa funkkaamaan, mutta miksi helkkarissa siitä pitäisi etukäteen huolehtia. Kyllä jokainen reissuni on jotenkin aina mennyt. Ulkomailla, olen huomannut, on tärkeintä pitää silmänsä auki, jokainen vaikutelma minkä saa itseensä imettyä on uusi, ja sellaisenaan yhtä arvokas kuin mikä hyvänsä opastettu kiertokäynti.

        Ilahduin M.atkamiehen mielipiteestä! Totta joka sana, kohti seikkailuja ja kohtaamisia! Ja aina se on mennyt niin, jotta etukäteisturhailu/hermoilu on turhaa ja hermostuttavaa, itse laitoin tuon 29.10-matkan johdosta kyselyn kanssayksinmatkustajista lähinnä sen vuoksi, että kiinnostaisi tutustua kanssalähtijöiden ajatelmiin jo etukäteen, muttei se oikeasti ole niin tärkeää, oikeat matkakaverit löytyy ihan ilman palstoja joka tapauksessa. Ja joskus on ihan hyvä tutustua siihen ihan lähmpään reissukaveriin eli ihteensä!
        Vanha viidakon sanonta "Kaarra hieman kauemmas" pätee tässäkin. Turistirysät on mukava katsoa kokemuksen vuoksi nekin, mutta elämyksen saa kun suuntaa toisaalle, tuntemattomaan. Minullakin ajatus poistua reviiristä, ehkä Verona tai jokin muu kiinnostava paikka, aluksi ajattelin vuokra-autoa, mutta julkiset toimii ihan mainiosti. Tosin aion Venetsian katsastaa, mutta NIIN julkituristipaikka, jotta yksi päivä riittää mainiosti.
        Pieni sananen tuohon "ei kai nyt sentään kukaan hölmö tohon lankaan mene" -keskusteluun tästä Natura Medin mainos(matka)kampanjasta, samainen tunne tuli silloin kun ensimmäistä kertaa 20 vuotta sitten varasin Intian matkan Intia-keskuksesta Helsingistä: ensin ajattelin, että voi hyvä Luoja, miten tästä ikinä voi tulla yhtään mitään. Maksoin lennot ja tuumin, että sinne ne rahat sujahti, hukkaan, minä hölmöke. Matka onnistui loistavasti. Lennot kautta rantain (tai ilmain) oli hoidettu hienosti, ihan hukkaan heitettyä epäröintiä moinen. Sama tämän kampanjan kanssa. Ymmärrän kanssasisarieni/veljieni epäröinnin silti, "liian hyvää ollakseen totta" sekä monet muut suomalaiskansalliset liian positiivisia tulevaisuudenkuvia maalailevien väitteiden alasampuvat sanonnat muokkaavat vastahankaisemmankin mieltä: "Elä nyt hyvä mies ny mee lankaan!". Mutta ponnistelkaamme senkin puolesta, jotta ymmärtäisimme, että hyviäkin asoita tapahtuu ja monia ihan äkkiarvaamatta. Tosin niitä ei pääse kokemaan, jollei ole avoin ja sopivan sinisilmäinen.
        Ja hei, työ jotka tuutte samalle matkalle, niin heilutellaan ja kohtaillaan, ja mukavaa jos kemiat kohtaavatT


    • aurinkoon!

      Täällä myös A-ryhmäläinen lähdössä huomenna!
      Katsoin säätiedotusta ja näyttää olevan hellettä hellettä kokoviikolle!Ihanaa täältä syksysateista pois Venetsiaan!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe