Moi.
eli mulla on DNA:n kotimokkula ja se pätkii jatkuvasti. asiakaspalvelusta on sanottu että minulla on koneessa väärät asetukset kun yhteys pätkii. asentaja on käynyt katsomassa koneen läpi ja kaikki ovat hänen mukaan olleet oikein. jos joku tietää että mikä asetusta sieltä pitäisi muuttaa niin olisi mukavaa jos voisi sen minulle kertoa.
tietokoneen asetukset
mahorka
3
552
Vastaukset
- palus roiha
tarkista ettei tietokoneessasi ole palomuuria päällä ja että ISP asetukset ovat oikein.
- tsädää
että se DNA:n asentaja on sen verran tyhmä, ettei se osaisi laittaa asetuksia kuntoon, kun täältä pitää vielä kysyä? Ja sanoithan, että asentajan mukaan kaikki OK. Tuskin tämä porukka täällä, ainakaan parempaa neuvoa pystyy antamaan.. :-)
- tuumasta toimeen
todellakin täältä löytyy useasti viisaampia ja tietävämpiä ihmisiä kuin moni asentaja. monella asentajalla on vaan se oma tieto ja taito, mutta täällä on vähän jokasortin tietäjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3201421Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
- 11955
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898