Hei, osaako joku neuvoa , miten pääsemme ns. Tunisialaiseen iltaan , jossa vatsatanssia , paikallista ruokaa , käärmeenlumoaja ja päätteeks hevos-show?!!
Olemme menossa Finnmatkojen matkalle Hammametiin ja ko. matkanjärjestäjä ei tee ohjelmaa/retkeä , olimme joskus ja Ilta oli ihana , haluamme uudelleen , jos joku tietää kuka järjestää , niin voisitko ystävällisesti neuvoa :)
Kiitos jo etukäteen!!!
RETKISTÄ JA OHJELMISTA???
BEDUIINIKO
2
451
Vastaukset
- 20 kertaa Tunisiassa
jonkun muun matkanjärjestäjän retkille esim. Detur järjestää ko. retkiä.Ja kaikki Finnmatkojen retket ei näy ennakko oppaissa, hotellikirjasta voi kylläkin löytyä.
- SARA 38
Heidän ohjelmassaan on myös ns. Beduiini-ilta ja ko. iltaan varataan paikka oppaalta lentoasemalla,siis Monastirissa,jos iltaan on tarpeeksi tulijoita :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.731232- 661163
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180948Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 47799
- 60799
- 40701
- 45682
- 39678