FOR-CANOA Marraskuu 2009

Kaikki kommentit otetaan ilolla vastaan! Etenkin retket kiinnostavat vaikka pidemmällekkin. Onko tietoa Brasilian Airpassista, hinnat, yms.? Ideaalista olisi päästä käymään paikallisessa luonnossa parhaimmillaan, eli Amatson tai Pantanal -kukaan käynyt?
Lähdössä siis 30 pariskunta, hotellit Ponta/ Aruana.

4

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hate

Olin tuolla yhdistelmä matkalla 3/2008 ,olihan tuo Fortalezakin kokemus mutta olisin viihtynyt koko reissun mieluusti Canoan rannoilla.Sanoisin että kaksi viikkoa on liian lyhyt aika noihin reissuihin, kaikki aika menisi matkustamiseen (minun mielipiteeni ja lomastanne tulisi suorittamista mikä ei ole lomaa).Sen vuoksi lähden tänä vuonna marras/joulukuussa Cumbucoon neljäksi viikoksi,missä poikkesinkin viime reissulla.Nyt olisi hyvää aikaa tehdä pitempiäkin tutustumisia ympäristöön ja välillä tekemättä yhtään MITÄÄN

• 2+18

minulle riitti ihan vain yksi päivä Cumbucon "hiekan " tutustumiseen.
        Muutenkin toi Cearan alue on niin köyhää, niin maisemien kuin muunkin vuoksi.
        Ainut paikka tuolla suunnalla on Jericoaraca mihihnkä voi panostaa!

• Mies Riosta
      • Mies Riosta

Ilmeisesti tuon airpassin voi ostaa vain jos tulee Brasiliaan TAMin tai jonkin heidan yhteistyokumppaninsa lennolla. Siten perinteinen charter ei kay.

Sen lisaksi luin etta yli 4 tunnin koneenvaihto lasketaan yhdeksi matkakohteeksi. Taalla on perin normaalia moinen ja jos kay huono tuuri, nuo minimimaaraiset lipput loppuvat tosi nopeasti.

Samoin taalla on PALJON eri hintaisia lippuja ja siten nuo halvimman luokan liput ovat yleensa loppuunmyyty kuukausia ennen lentoa, siksi mielestani koko airpass systeemi on pelkkaa kusetusta.

Jos valttamatta haluaa Fortalezasta jonnekin lentaa, kannattaa harkita paikallisia lentoyhtioita:

www.tam.com.br
        www.voegol.com.br

Huomatkaa etta on mahdollista etteivat hyvaksy ulkomaisia luottokortteja, eli pitaa menna lipputoimistoon ja maksaa kateisella.

Ei ole helppoa ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7545
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4163
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40