FOR-CANOA Marraskuu 2009

Kaikki kommentit otetaan ilolla vastaan! Etenkin retket kiinnostavat vaikka pidemmällekkin. Onko tietoa Brasilian Airpassista, hinnat, yms.? Ideaalista olisi päästä käymään paikallisessa luonnossa parhaimmillaan, eli Amatson tai Pantanal -kukaan käynyt?
Lähdössä siis 30 pariskunta, hotellit Ponta/ Aruana.

4

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hate

      Olin tuolla yhdistelmä matkalla 3/2008 ,olihan tuo Fortalezakin kokemus mutta olisin viihtynyt koko reissun mieluusti Canoan rannoilla.Sanoisin että kaksi viikkoa on liian lyhyt aika noihin reissuihin, kaikki aika menisi matkustamiseen (minun mielipiteeni ja lomastanne tulisi suorittamista mikä ei ole lomaa).Sen vuoksi lähden tänä vuonna marras/joulukuussa Cumbucoon neljäksi viikoksi,missä poikkesinkin viime reissulla.Nyt olisi hyvää aikaa tehdä pitempiäkin tutustumisia ympäristöön ja välillä tekemättä yhtään MITÄÄN

      • 2+18

        minulle riitti ihan vain yksi päivä Cumbucon "hiekan " tutustumiseen.
        Muutenkin toi Cearan alue on niin köyhää, niin maisemien kuin muunkin vuoksi.
        Ainut paikka tuolla suunnalla on Jericoaraca mihihnkä voi panostaa!


    • Mies Riosta
      • Mies Riosta

        Ilmeisesti tuon airpassin voi ostaa vain jos tulee Brasiliaan TAMin tai jonkin heidan yhteistyokumppaninsa lennolla. Siten perinteinen charter ei kay.

        Sen lisaksi luin etta yli 4 tunnin koneenvaihto lasketaan yhdeksi matkakohteeksi. Taalla on perin normaalia moinen ja jos kay huono tuuri, nuo minimimaaraiset lipput loppuvat tosi nopeasti.

        Samoin taalla on PALJON eri hintaisia lippuja ja siten nuo halvimman luokan liput ovat yleensa loppuunmyyty kuukausia ennen lentoa, siksi mielestani koko airpass systeemi on pelkkaa kusetusta.

        Jos valttamatta haluaa Fortalezasta jonnekin lentaa, kannattaa harkita paikallisia lentoyhtioita:

        www.tam.com.br
        www.voegol.com.br

        Huomatkaa etta on mahdollista etteivat hyvaksy ulkomaisia luottokortteja, eli pitaa menna lipputoimistoon ja maksaa kateisella.

        Ei ole helppoa ei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1706
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1317
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1275
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      880
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      871
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      856
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      108
      821
    Aihe