Kaikki kommentit otetaan ilolla vastaan! Etenkin retket kiinnostavat vaikka pidemmällekkin. Onko tietoa Brasilian Airpassista, hinnat, yms.? Ideaalista olisi päästä käymään paikallisessa luonnossa parhaimmillaan, eli Amatson tai Pantanal -kukaan käynyt?
Lähdössä siis 30 pariskunta, hotellit Ponta/ Aruana.
FOR-CANOA Marraskuu 2009
4
299
Vastaukset
- hate
Olin tuolla yhdistelmä matkalla 3/2008 ,olihan tuo Fortalezakin kokemus mutta olisin viihtynyt koko reissun mieluusti Canoan rannoilla.Sanoisin että kaksi viikkoa on liian lyhyt aika noihin reissuihin, kaikki aika menisi matkustamiseen (minun mielipiteeni ja lomastanne tulisi suorittamista mikä ei ole lomaa).Sen vuoksi lähden tänä vuonna marras/joulukuussa Cumbucoon neljäksi viikoksi,missä poikkesinkin viime reissulla.Nyt olisi hyvää aikaa tehdä pitempiäkin tutustumisia ympäristöön ja välillä tekemättä yhtään MITÄÄN
- 2+18
minulle riitti ihan vain yksi päivä Cumbucon "hiekan " tutustumiseen.
Muutenkin toi Cearan alue on niin köyhää, niin maisemien kuin muunkin vuoksi.
Ainut paikka tuolla suunnalla on Jericoaraca mihihnkä voi panostaa!
- Mies Riosta
Airpass:
http://www.tam.com.br/b2c/vgn/v/index.jsp?vgnextoid=ef41105ac2e7b110VgnVCM1000005f05a8c0RCRD
Parissa viikossa tosin ei kauhean kauas Fortaezasta ehdi.
Lentoja voi sitten katsoa Tamin sivuilta:
www.tam.com.br- Mies Riosta
Ilmeisesti tuon airpassin voi ostaa vain jos tulee Brasiliaan TAMin tai jonkin heidan yhteistyokumppaninsa lennolla. Siten perinteinen charter ei kay.
Sen lisaksi luin etta yli 4 tunnin koneenvaihto lasketaan yhdeksi matkakohteeksi. Taalla on perin normaalia moinen ja jos kay huono tuuri, nuo minimimaaraiset lipput loppuvat tosi nopeasti.
Samoin taalla on PALJON eri hintaisia lippuja ja siten nuo halvimman luokan liput ovat yleensa loppuunmyyty kuukausia ennen lentoa, siksi mielestani koko airpass systeemi on pelkkaa kusetusta.
Jos valttamatta haluaa Fortalezasta jonnekin lentaa, kannattaa harkita paikallisia lentoyhtioita:
www.tam.com.br
www.voegol.com.br
Huomatkaa etta on mahdollista etteivat hyvaksy ulkomaisia luottokortteja, eli pitaa menna lipputoimistoon ja maksaa kateisella.
Ei ole helppoa ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384