Hei, ostimme rivitaloasunnon helmikuussa 2008, maksoimme myyntihinnan silloin. Maksoimme yhtiölainaosuuden kokonaan pois vuotta myöhemmin. Kumpi on oikea pvm, jolloin meidät olisi pitänyt merkitä osakeluetteloon: tuo helmikuinen päivä 2008 vai maaliskuu 2009, jolloin maksoimme velkaosuuden pois?
Moni vastaa varmasti, että kysykää isännöitsijältä.. Meillä ei sellaista ole ollut, ainoastaan rakennuttaja yhtiön edustajana ja hänellä ei asiasta tietoa.
Osakeluetteloon merkitsemisestä
Osakeluetteloon
1
477
Vastaukset
- MInä vaan
Yhtiövelan maksamisella ei ole mitään merkitystä osakasluettelon kanssa. Te ostitte osakkeen, yhtiövelka kohdistuu huoneistoon ja te vastaatte siitä. Onko se maksamatta vai ei, ei vaikuta osakkuuteen. Osakasluetteloon merkintä edellyttää varainsiirtoveron maksua tai sitten ilmoitusta ensiasunnon ostosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651443Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650