Mulla on vielä potut maassa. Asun Oulun seudulla. Ja kun on ollut näin hyvät syys ilmat, niin ajattelin, että siellä mullassa ne perunat kai parhaiten säilyy.. paremmin kuin (huonossa) kellarissa... onko mitään haittaa, että antaa niiden pottujen olla siellä maassa vaikka niin kauan kuin tulee kovat yöpakkaset. naapuri tuossa on kuokkinu jo pottunsa pois parisen viikkoa sitten....
Milloin potut pois pellosta
pottaattiiiii
3
402
Vastaukset
- kuokkimisen iloa.
Eiköhän niillä korkeuksilla olisi jo hyvä ottaa potut ylös. Niin on tehty jo täällä etelässäkin. Pidät kylminä öinä kellarin ovea auki että se viilentyy, päiväksi taas ovi kiinni.
- lunta päälle
Jos sulla on huono kellari niin anna olla maassa (pois ennen kuin maa jäätyy)
- muatuska
ne parhaana säilyvät.Kaiva ylös pakkasöiden jälkeen joskus iltapäivällä, kun lämpötila on yli 10C.
Silloin tulee vähemmän kolhuvaurioita.Anna kuivahtaa pimeässä päivä tai pari ennenkuin viet varastoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615045- 794699
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?744637- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293442Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82948- 492530
- 392478
- 2122321