Karhuvuori

muuttamassa

Millaista aluetta yleensäkin on Karhuvuori? Minulle tarjottiin 390€ 52m2 kaksiota Keijunpolulta, joten erityisesti millaista aluetta on keijunpolun lähistö?

14

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keikypolku

      maku asia sano koira ku persettään nuoli..

      • fire ass

        Mukava paikka, talotkin sytytetään palamaan vain noin kerran kuukaudessa! Suosittelen!


      • ikuna ei

        no jos muuta paikkaa ei ole saatavilla niin pakko olisi muutoin en muuttaisi missään nimessä karkkariin


    • Ei hullumpi paikkana

      on tyypillinen Kotkan asuinalue. Työväenluokkaa, paljon puistomaisemaa ja hyvät bussiyhteydet: Kirjasto, kauppa ja terveyspalvelut.

      • .......

        juttua että siellä ois ammuttu porukkaa paljonkin.


      • Ovi on olemassa.
        ....... kirjoitti:

        juttua että siellä ois ammuttu porukkaa paljonkin.

        Asuinalue siinä missä muutkin betonilähiöt.


      • Korelasta kajahtaa
        Ovi on olemassa. kirjoitti:

        Asuinalue siinä missä muutkin betonilähiöt.

        Kotkan Karhuvuoren kaupunginosa on tavallinen lähiö, kuin missä muualla tahansa.
        Paikkakunnalla vaan kasvatetaan sen mainetta syyttä suotta, heti, kun jotain negatiivistä sattuu.
        Vanha, huono maine johtui siitä, että 70-luvulla, siellä oli ja on tänäänkin, paljon vuokraasuntoja, mutta silloin asukkaat olivat lapsiperheitä suurine lapsikatraineen. No, tietäähän sen, kun omat lapset ja muitten kakarat keksi tekemistä omaksi ilokseen ja muitten harmiksi. Pojat oli poikia.
        Tänään se lapsisukupolvi on kasvanut aikuisuuteen ja monella on omia lapsia, joita kielletään ja kasvatetaan, niinkuin muuallakin.
        Tälläisiä lapsikatraslähiöitä oli Kotkassa joka puolella, esim, Metsola, Kotolan kovikset vanhassa kaupungissa ja Karhulan Rauhala, sekä isot kolossitalot Siperia ja Rauhala Sunilassa. Joitain vain mainitakseni. Meno oli samanlaista kuin Karhuvuoressa.
        Kävi vaan niin, että näissä paikoissa muksut aikuistui ja muutti pois tai tuli aikuisjärki vallalle ja tilanne rauhoittui.
        Uusi lähiö, Karhuvuori oli kaikkien huulilla ja siellä sattui ja tapahtui. Maine kasvoi.
        Sittemmin Karhuvuori uinuu ja ehkä jossain muualla on nousemassa taas uusi asuinalue, jossa nuoriso ottaa vallan.
        Yksi pyromaani vaan, jonka kaikki tuntee, mutta näyttöä ei ole saatu, sai pakan sekasin Karhuvuoressa.


      • u.u.utelias
        Korelasta kajahtaa kirjoitti:

        Kotkan Karhuvuoren kaupunginosa on tavallinen lähiö, kuin missä muualla tahansa.
        Paikkakunnalla vaan kasvatetaan sen mainetta syyttä suotta, heti, kun jotain negatiivistä sattuu.
        Vanha, huono maine johtui siitä, että 70-luvulla, siellä oli ja on tänäänkin, paljon vuokraasuntoja, mutta silloin asukkaat olivat lapsiperheitä suurine lapsikatraineen. No, tietäähän sen, kun omat lapset ja muitten kakarat keksi tekemistä omaksi ilokseen ja muitten harmiksi. Pojat oli poikia.
        Tänään se lapsisukupolvi on kasvanut aikuisuuteen ja monella on omia lapsia, joita kielletään ja kasvatetaan, niinkuin muuallakin.
        Tälläisiä lapsikatraslähiöitä oli Kotkassa joka puolella, esim, Metsola, Kotolan kovikset vanhassa kaupungissa ja Karhulan Rauhala, sekä isot kolossitalot Siperia ja Rauhala Sunilassa. Joitain vain mainitakseni. Meno oli samanlaista kuin Karhuvuoressa.
        Kävi vaan niin, että näissä paikoissa muksut aikuistui ja muutti pois tai tuli aikuisjärki vallalle ja tilanne rauhoittui.
        Uusi lähiö, Karhuvuori oli kaikkien huulilla ja siellä sattui ja tapahtui. Maine kasvoi.
        Sittemmin Karhuvuori uinuu ja ehkä jossain muualla on nousemassa taas uusi asuinalue, jossa nuoriso ottaa vallan.
        Yksi pyromaani vaan, jonka kaikki tuntee, mutta näyttöä ei ole saatu, sai pakan sekasin Karhuvuoressa.

        No kerro nyt hyvä ihminen kuka se on jos niin hyvin sen tunnet!


    • ajat kovenee

      tuhopolttoja, pahoinpitelyjä ja ties mitä muuta, turvaton alue.

    • Juhan Vuorinen

      Valitettavan huono maine Karhuvuorella

      • Luuletko olevasi kovinkin hauska? Mieluummin he kuin kaltaisesi rasisti.


      • Pikkumussukka
        saittari kirjoitti:

        Luuletko olevasi kovinkin hauska? Mieluummin he kuin kaltaisesi rasisti.

        .. mutta meitä on moneen junaan. Onneksi omalla asuinalueella ei ole omituisia sukunimiä postilaatikoissa.


    • Karhuvuori on ihan ok

      Todellakin ihan normaali paikka. Olen nyt asunut 3 vuotta karhuvuoressa ja kertaakaan en ole nähnyt ketään hakattavan tai ryöstettävät yms.. Pari kertaa on joku kostean yön jälkeen rikkonut lasisen alaoven, mutta muuten mitään draamaa ei ole kyllä näkynyt ja toivottavasti ei näykkään.

      Ihan tyytyväinen olen täällä olemiseen. Kaikkialla joku riehuu, mutta niinkun joku jo mainitsi, karhuvuoren vanha maine jyllää edelleen ja suurentelee asioita.

      • Hiljaiset sillat

        Olen asunut vuoden Karhuvuoressa. Mitään erikoista ei ole sillä aikaa tapahtunut,rauhassa on saanut liikkua ja nauttia länsi-keskuksen palveluista. Posti,kirjasto,tori,kauppa,apteekki kaksi kahvilaa, kioski,linja-auto menee 15min välein lammassaarelle. MINÄ NAUTIN.Tervetuloa Karhuvuoren rauhaan!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2531
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      413
      2182
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2064
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      119
      1344
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1179
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1133
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1064
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe