Like a butterfly

Minanoita

sinun äänesi
kuin perhonen
sirosti korvilleni
laskeutui

ja nopeasti
kuin sanatkin
se tiehensä liihotteli

väistyvä tuulen
purjelento
joka ei ehdi jättää
jälkiä
ei edes hymyä

kuin runko runossa
hänen äänensä
rikkoo vieläkin minua

23

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rokulimies

      Alakuloosesti soi sinun runosi tännään:( Tässä sinulle vähän hymyä irrottavvaa:

      Rami oli ollut jänismetsällä, muttei ollut saanut yhtään jänistä. Kotiin palatessa kävi matkalla kaupasta ostamassa jänispaistin jonka nakkasi sitten kotona ylpeänä keittiön pöydälle. Vaimo huomasi jäniksen koivessa hintalapun ja virkkoi " mikset ampunut samalla paria maitopurkkia ja porkkanoita kun olit kerran vauhdissa".

      • Minanoita

        Hyvä oli vitsi sulla, kyllä se nauratti,
        melkein saatoin kuvitella sinut ko metsämieheksi=))))

        Sinua kovasti sanoistasi kiitän (kaskusta eritoten:)


    • Kauris-62

      Voi miten ihana..ihana runo
      kiitos lukuhetkestä!

      • Minanoita

        Sinä ilahdutit käynnilläsi,
        sinulle kiitokseni kauniina soikoon:)))


    • Mysteriet

      Mitä sää ny oot keitelly...?

      Tää runo jätti jälkeensä tunnemyrskyn... *lähtee soittamaan Benille*

      Huh huh hieno

      • Minanoita

        En mää mittään oo kokannut monneen päivään,
        mää oon syäny purkkieineksii kol päivää:)))

        Sa Benil terkui:)

        MIe laitan sinulle erikoiskiitokseni
        erikoisluuallani tulemaan=)))


    • *MURUKULTA*

      Piristäishän tuo...jooko! http://images.paraorkut.com/img/pics/glitters/b/butterfly-8205.jpg

      "sinun äänesi
      kuin perhonen
      sirosti korvilleni
      laskeutui"..

      Tuo kuulostaa juuri siltä ihanalta,,niiff..- hyvä alku - (tämä tuskailee mix minä en keksiny..) hyvälle runolle!
      Mutta kuule, nosta luuta ny ylös ja kahvipannunnokka kohti uusia tuulia! Juuh! ;)

      • Minanoita

        Ihastuttavia perhosia kuvassa, wau=)

        Sinulle tulloo kiitokseni uuen nokipannun
        muodossa ens viikon postipannu lähetykses=)))


    • latukasta löpö loppu

      Wau!

      • Minanoita

        Kantsiskohan siun ostaa uus mänöpeli,
        vaikka pappatunturi??
        Tänx:)


    • toistensa jälkeen
      uhtä sulavasti kuin
      sorsat metsälammelle.

      Tykkäsin tästä tekstistäsi.

      Hyviä syssyjä Sinulle.

      • Minanoita

        Miten kauniisti sanottua,(huoks)
        sulavin kiitokseni laskeutukoon
        olkapäällesi=))

        Samoin sinulle ruskarikasta syksyä..
        toivottaa noitiz


    • ... Ne lentelee sanattomana joskus...
      Ei jälkiä, ei hymyä,
      kenties tarkoituksen mukaista .
      Kyllä mä taas tykkäsin =)

      • Minanoita

        Joskus ne pyrähtelee
        pysähtelee
        äänettöminä

        katoavat vieden
        hymyn mukanaan...

        Sinulle Krisse kiitoksein=)


    • kaaru

      hienon kevyt kuin kesäillan valssi
      on tämä runosi
      kesän tuuli vei hymyn mennessään
      mutta jos syksyn ruska kauneudessaan
      sen perhosen sienimetsässä lähellesi tuo

      ja ääni kuiskaa korvaasi
      rakastan sinua

      runoistasi aina pidän
      vaikken niitä nyt ehdi aina kommentoimaankaan...
      joskus ei ole sanoja
      joskus on sosiaalinen elämä vilkasta
      jne...

      • Minanoita

        Ei aina ehdi kommentoida tiedän sen.
        Mutta olipa mukavaa kun nyt
        runossani pyrähdit sinua siitä kiitän mie..

        (Palaahan sosiaalisen seuraelämän
        pyörteisiin, törmäillään taas:)


    • Tämä runo on hyvä, upea, en tiedä mitä
      suurempia sanoja voisi käyttää, ainutlaatuinen!

      • Minanoita

        Minä ilahduin kovasti sanoistasi
        ja käynnistäsi! Kiitos Diinaliin=)))


    • *laudi*

      ~~~
      kuin untuvaa


      hitsi :( loppu sanat

      ~

      • Minanoita

        Ystäväiseni ihanaa kun kävit, aina
        ei tarvita paljon sanoja, pieni pyrähdys
        riittää=))

        Kiitos Laudi=)


    • Zakuskat

      Saanks mä olla ihan streittisuora? Musta toi alku oli semikökkölää, mutta tuo loppu on selittämättömän hyvä, se on niin sisäisesti imuroiva että mä oikein tunnen miten mulle karjutaan ja kädet viuhtoo, ja kaikki vain väärinymmärrystä tyynni.

      cuul

      (jokinhymiö)

      • Minanoita

        Suoruus on hyvä asia, arvostan sitä. Kieltämättä tuo semikökkölää sai minut aavistuksen verran hymyilemään, ajattelin että jopas siinä on soma sana. Hyvä että pidit runoni lopusta, pidän siitä nimittäin itsekkin, halusin luoda siihen jotenkin dramaattisen tunnelman, sanojesi myötä koen nyt hekumallista onnistumisen iloa:)
        (hyppii iloisna katolla taas hymiö)

        Zakuskalle kiitosta noidalta:)


    • KuuQ

      On varsin miellyttävää luettavaa,
      huipentuu loppua kohden kivasti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe