Rakkauden sylilapsi suven kehdossaan
kukkaseppelein eri värein loihti
syksyä loistamaan
kuulaalle aamulle
virkistävän suudelman antamaan
olkapäille jokeltamaan
sylin hehkullaan
kirkkain valoin varjoa poistamaan
herkin soinnuin
hellin sormin
syysunelmiin koskettamaan
seppelöityi
Luojaansa
vuodenaikaansa syntymään
-syyslapseksi elämään
toivottuna ilon kuin
surun maailmaamme-
kedoille kukkimaan
uudeksi suveksi
lehdon lapseksi
ilakoimaan.
Syyslapsi
6
205
Vastaukset
- Kauris-62
tässä voi vain huokaista kuinka kaunista runoa olet taas aikaansaanut ,upeaa!
Ensiksi - tämän runon tarkoitus oli korvata edellinen,
jonka poistin kun ei oikein miellyttänyt minua nukutun
yön jälkeen ja ajattelin luoda valoisampaa syystekstiä,
hivenen kevyemmin vedoin.
Tähän olen erityisen tyytyväinen itsekin etenkin tuohon
"deletysrunooni"verrattuna,joka ei istunut tunnevirtaani.
Kiitos Sinulle kuin myös toivotan hyvää viikonvaihdetta.
- Minanoita
Dolan, sinun syksyinen runosi
lumosi..
Minulla on vielä lehdet
tallella pihavaahterassa,
odotan jo niiden punastumista
tehdäkseni oveen värikkään syysseppeleen..
=)))Lumoa - kaunis sana kuin kokea tuon sanan
todellinen tunnelma itsessään,sillä syksy voi
loihtia monenkaltaisia elämyksiä monin eri
vivahtein.
Pidän kovasti vaahterapuista,sillä kun syksy
sopivasti värittää oksistojen lehtiä Auringon
valossa,niin näkymä on upea - myös sisäisesti
nautittuna - tunnelmana ;
Tunteiden
syysseppeleenä.
Kiitos Sinulle upeudestasi.
Kaunis on runosi sointu
rakkaan lapsen syntymä
kauniiseen, lämpimään syysaikaan
antamaan elämälle voimaa
ilon aihetta ihmiselle
jokeltelun ääni
pienet varpaat
viaton katse
uusi elämä
kaikki tuo
vastaanottavalla mielellä
antaa uutta potkua ja virikettä
elämämme kukkaniitylle!
Kaunis on runosi, kiitos!Sanonta että runot runoina kuin elämä elämänä mutta
mikä erottanee nuo toisistaan,vai kulkevatko kuin samaa
matkaa - kuin värittäen runoa ja elämää yleensä - juhlaksi
arkeen ! ?
Jokainen arkinenkin pv.on tavallaan juhlaa kun herää
uuteen aamuun,eikä mikään ole itsestään selvää ja
osaammeko antaa arvoa,silloin kuin kaikkein kipeimmin
koskee kun olemme kadottamassa ilon omasta arjestamme.
Arjessakin on se pikku kultahippu,jonka pitää itsekunkin
löytää ja varjella - mistä voimansa ammentaa.
Kiitos Sinulle - tunnelmaa päivääsi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
