Mistä johtuu, että usein ku sairastuu flunssaan, niin syljen määrä suussa lisääntyy? Onko kellään samanlaista?
Sylkeä tulee runsaasti ja todella nopeaan tahtiin. Ei voi yhtään avata suuta, tai kaikki on kuolassa. Ja kuitenkin tukkosena on vaikea nukkua suu kiinni. Raivostuttava oire!
Lisääntynyt syljen eritys
3
6353
Vastaukset
- tallero
Itse olen tässä reilu viikon potetun räkäisyyttä. Sekä suusta, että nenästä tulee keltaista limaa ja paljon. Tiistaina sain antiobiotto kuurin, mutta ei tutkinee kuin ultralla poskionetolt, joista ei mitään löytynyt. Mistäköhän todellakin tuo kaamea määrä keltaista limaa lähtee.
- mitä se on
En ole saanut nukuttua pariin yöhön koska koko ajan saa olla nielemässä. Mistä ihmeessä voisi johtua?? sitten flunssa ei ole kunnolla tullut vaan on muutaman päivän ollut sellaista pientä yskää ja älyttömän väsynyt olo. Mutta tuo syljen eritys mietityttää,mitä se oikein on...
- teemu41
minulta lääkärit hajoitti kurkun runnomalla jetkua keuhkoihjn ja sen jälkeen kurkussa okeva ns. kippari ei toimi . Tein asiasta kantelun potilas vahinkokeskukseen vastaus oli...ei ole syy ja seuraus että vika olisi johtunut siitä. Joudun syljeskelemään koko ajan. sain lääkkeen nimeltä scopoderm jonka pitäisi auttaa ja kyllä se vähän auttaakin. mutta ei niin paljon että limaneritys loppuisi. Todella uuvuttavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894