Lisääntynyt syljen eritys

Rasittava_vaiva

Mistä johtuu, että usein ku sairastuu flunssaan, niin syljen määrä suussa lisääntyy? Onko kellään samanlaista?
Sylkeä tulee runsaasti ja todella nopeaan tahtiin. Ei voi yhtään avata suuta, tai kaikki on kuolassa. Ja kuitenkin tukkosena on vaikea nukkua suu kiinni. Raivostuttava oire!

3

6267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tallero

Itse olen tässä reilu viikon potetun räkäisyyttä. Sekä suusta, että nenästä tulee keltaista limaa ja paljon. Tiistaina sain antiobiotto kuurin, mutta ei tutkinee kuin ultralla poskionetolt, joista ei mitään löytynyt. Mistäköhän todellakin tuo kaamea määrä keltaista limaa lähtee.

• mitä se on

En ole saanut nukuttua pariin yöhön koska koko ajan saa olla nielemässä. Mistä ihmeessä voisi johtua?? sitten flunssa ei ole kunnolla tullut vaan on muutaman päivän ollut sellaista pientä yskää ja älyttömän väsynyt olo. Mutta tuo syljen eritys mietityttää,mitä se oikein on...

• teemu41

minulta lääkärit hajoitti kurkun runnomalla jetkua keuhkoihjn ja sen jälkeen kurkussa okeva ns. kippari ei toimi . Tein asiasta kantelun potilas vahinkokeskukseen vastaus oli...ei ole syy ja seuraus että vika olisi johtunut siitä. Joudun syljeskelemään koko ajan. sain lääkkeen nimeltä scopoderm jonka pitäisi auttaa ja kyllä se vähän auttaakin. mutta ei niin paljon että limaneritys loppuisi. Todella uuvuttavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe