valtava voima
niin kuin mangneetti
vetää ja vetää puoleensa
siinä on jotain selittämätöntä
herkkää kauneutta ja tahdon voimaa samaan aikaan
se hiipii jännityksen väreinä vatsaan
kutkuttelee iholla
sydämen seutuvilla jo hypähtelee
ihan kunnolla
väkevästi mutta ihanasti
se tekee hyvää
mutta myös saa aikaan kyyneleet
-joko onnesta tai surusta suuresta
Rakkaus
Se tekee niin
7
187
Vastaukset
- lindalinda1
ompas ihana runo.
Juur nuo elementit, jotka olet ripotellut runoosi
ne joilla on se kutkuttava, hypähtelevä ja etenkin
selittämättömyys - ne tekee tästä valoisan rakkaus-
runon. Ei myllerretä missään surujen suossa vaan
nähdään ne parhaimmat puolet vaikka ei rakkaus
sinänsä aina olekaan niin vaaleanpunaista.
( kuten lopussa toteatkin )
Pidin mie.- Kauris-62
niin...kyllä sitä vielä jotenkin muistaa,mitä se ihmiselle tekee ..
kiitos paljon linda,mukava kun tykkäsit:)
joskin myös petollisin.
Olet hyvin tuonnut runossasi esiin
nämä kummatkin puolet.
Rakkaus rakastaa
rakkautta haluaa,
ei voi omistaa
tunteilla vain koskettaa.
Kiitos Sinulle !- Kauris-62
rakkaus satuttaa,rakkaus rakentaa uutta ja haavatkin parantaa
jos vain antaa mahdollisuuden..
kaikkea se tekee,hyvää ja haitallista vaikutustakin on toisinaan havaittu :)
kiitos!
Voimat niin otolliset kuin petollisetkin kuin
pankkikortin dredit ja credit vai mitä ne nyt
sitten ovatkaan,säätelevät elämäämme taloudessa
kuin hyvät että pahat magneetin tavoin tunne-elämän
puolella...ottaako vaiko antaako - mikä on tase ?
Ottaa tästä kaikesta aina selkoa kuin tunne ja talous
syleilevät toisiaan,vaiko hyljeksien.
Nyt tälläinen kommentti minulta runoosi - tälläisin miettein.- Kauris-62
kiitos erikoisesta kommentista dolan ja rauhallista iltaa :)
Kauris-62 kirjoitti:
kiitos erikoisesta kommentista dolan ja rauhallista iltaa :)
Hyvä tietää että omituiset kuin erikoiset kommenttini
eivät ole Sinua säikyttäneet ja minä tarkoituksella yritän
veistää välillä näitä - ihmeotuksiani - eri muodoin/tavalla
luettavaksi...ettei sammaloituisi...lukijalle
"pähkäiltäväksi" - hyvällä tietenkin !
Hyvää pyhäpv.Sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381