mulla ois marraskuus 40:set,mutta pää tyhjä ideoista ym.rahaa on minimaalinen määrä käytettävissä,(jollen voita lotossa),eli mitä ideoita teillä olisi antaa ? nyyttärit? 30:siä en juhlinut,eli olisi kiva viettää edes nämä juhlat....IDEOITA,kiitos=D
naisen 40v juhlaideoita!?
4
1392
Vastaukset
- juhlija:**
sinkku? silloin vois koota poikaporukan panemaan sua, toisivat varmaan mielellään ranskanlepiää, ja kaljaa tullessaan:)
- p.nussuttaja
mukaan nussimaan nussimaan nussimaan, kaikki joukolla bonaria nussimaan... jee, voi laittaa vaikka vitosen kolehtiinki:)
- mummonmustikka
Täälläpä on asiallista porukkaa. Juhlien järjestämisessä auttaa toki raha mutta halvallakin voi tehdä, eka pitää päättää, että minkälaiset synttärit ja missä pitää. Luulen, että olet ajatellut pitää ihan kotosalla jos sinulla ei ole rahaa paljon käytössä. Nyyttärit ovat hieno idea, mutta nekin voivat mennä helposti pieleen ellei heti kutsussa ilmoita, että ne ovat ja sovi mitä jokainen tuo.
Nyyttärit onnistuvat parhaiten silleen, että itse teet vähän ruokaisempia juttuja ja pyydät muita tuomaan pienenpemiä. Esimerkiksi salaatit, piirakat, pizzat ovat suht halpoja. Itse viime vuonna pidin noin 15 ihmisellä synttärini, tein kolme ruokaisempaa salaattia (pastaa, eri salaatteja, tonnikalaa, paprikaa yms), kolmea eri pizzaa (ostin kaupasta valmiita pizzapohjia sellanen jossa on levy ja kastike) ja tein niitä 4, ja kakun, ja mokkapaloja, sipsiä ja karkkia naposteltavaksi. juomiksi kaksi boolia ja kuoharilasin- hinnaksi tuli vain vähän reilu 100 euroa, joten ei ollut niin paljoon. Kutsuun olin laittanut ilmoituksen jossa sanoin että tarjoan pientä purtavaa ja omat pullot mukaan eli tarkottaen tarjoavani alkujuomat ja boolin.
Jos haluaa sitten panostaa enemmän niin kannattaa kysyä catering firmoilta tarjouksia, esimerkiksi googlaamalla voi löytää eri gatering firmoja ja juhlapaikkoja. - ...
Kymmenelle vieraalle tekee tarjottavat helposti edullisesti: kasvissosekeitto ranskankermalla pyöristettynä alkuun (porkkanaa, perunaa, purjoa, lanttua, kasvisliemikuutio ja hiukan valkoviiniä).
Pääruoaksi vaikka broilerinsuikaleita tai -pihvejä, tai vastaavaa, voi kypsentää uunipannulla, lisäkkeeksi
pilahviriisiä (paprikaa, sipulia).
Jälkiruoka valkosuklaa-mangomousse.
Tai pikkusuolaisten periaatteella vaikka vuohenjuustopatonkeja:
-paistovalmiit patongin halkaistaan, päälle kunnolla oliiviöljyä, rosmariinia ja 0.5 cm viipaleet chevré-juustoa. Uuniin n. 15 minuuttia 200 astetta, juusto alkaa selvästi sulaa päälle. Ota uunista ja valuta päälle juoksevaa hunajaa.
Tarjoa ei-kaikkein-halvimman-ja-mehumaisimman laatikkoviinin kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982