onko pojat oikeasti näin TYHMIÄ!?!?

boomboombooomboomm

mun serkku (tyttö) on ihastunu yhteen poikaan jo jonkun aikaa ja se poikaki näytti olevan ihastunu siihen. noh sitten kun tää mun serkku sai sanottua tälle pojalle et se tykkää siitä niin se poikaki sano, että sekin tykkää tästä mun serkusta. no sitten tuleekin kamalin kohta!! tää poika oli ilmeisesti sanonu tälle mun serkulle, et sen pitäis antaa p*llua et just joo... ja mun serkku oli varmaan huudahtanu jtn et mitä sä luulet ittestäs tai jotain :D ja sitte tää poika ei yhtäkkiä ollukaan muka enää kiinnostuun ja siihen se juttu loppuki.

luuleeko tällaset 15-16 vuotiaat pojat, että tän ikäset tytöt hyppää suoraan sänkyyn eikä millään muulla oo mtn väliä!!?? mitä ne luulee ittestään!! ootte ihan väärässä, jos noin luulette, ette tuu koskaan saamaan keneltäkään, jos sekstailu on teillä vaan ekana mielessä ja kysytte suoraan, että annatko.

sori........ meni järki

28

3350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eddie the head

      tytöt on liian vaikeita.Pitäis kuunnella niiden agstaamista,ostaa lahjoja,puhua mukavia,mielistellä ja muuta paskaa jota ne kutsuu "romantiikaksi"..
      Meille pojille ei tarvitsisi muutakun antaa sitä pillua ja kaikki olisi hyvin.Minä itse seurustelen ja tyttö haluaa tilittää kaikkea ja puhua,puhua ja PUHUA.Pakkohan sitä on kuunnella ja yrittää olla mieliksi jos sen pöksyihin haluaa päästä ;>>

      • boomboombooomboomm

        oletkin ääliö :) toivottavasti kaikki ei ole ;)


      • 16v
        boomboombooomboomm kirjoitti:

        oletkin ääliö :) toivottavasti kaikki ei ole ;)

        olet ääliö, toivottavasti muijas tajuu sen ja löytää paremman jätkän. Mut tosiaan, kaikki jätkät ei onneks oo samanlaisii, itekki tunnen sellasia, joille pillu ei oo kaikki kaikes :)


      • dcdc...,,
        boomboombooomboomm kirjoitti:

        oletkin ääliö :) toivottavasti kaikki ei ole ;)

        Ääliö. Mulla mulla sama juttu kun tuolla eddielläkin. Likkakaveri puhuu,puhuu ja pälpätää asioita jotka ei pätkääkään kiinnosta, yleensä ajattelen muita asioita ja murahtelen aina välilla niinkuin seuraisin. Pakko olla olevinaan kiinnostunut että pääsis pöksyihin.


      • Anonyymi
        16v kirjoitti:

        olet ääliö, toivottavasti muijas tajuu sen ja löytää paremman jätkän. Mut tosiaan, kaikki jätkät ei onneks oo samanlaisii, itekki tunnen sellasia, joille pillu ei oo kaikki kaikes :)

        Mun mielestä se oli tyttö...


      • Anonyymi

        No mulle kävi silleen, et yx tyttö meidän koulusta oli jotenkin ihastunu niinku minuun se aina katseli minua ja ulkonakin tyttöporukoissa ain piti silmällä missä oon ja mitä teen.
        En vaan jotenkin saanut tilaisuutta tutustua siihen.
        Sitten yhessä jonossa järjestin itseni sen taakse ja nipistin pyllystä ja sain korvilleni.
        Siihenpä se sitten kuihtuikin orastava romanssi, se jälkeen olin pelkkää ilmaa, ei enää seurannut missä kuljin eikä mitään muutakaan.
        Enkä ole tähän päivään mennessä oppinut ymmärtämään tyttöjä, ne on niin vaikeita niin vaikeita.


      • Anonyymi

        Kuka agstaa??? Et taida olla ihan teini...


    • ......

      Itse en ollut tuollainen 15-16-vuotiaana (en ole koskaan ollut, enkä tule olemaan). Muista pojista en tiedä.

      • poikaaaaa92

        Itsekään en ole tommoinen joka haluaa heti sänkyyn päästä. Itse asiassa haluaisin eka tutustua kunnolla tyttöön ja muutenkaan se sekstailu ei olisi välttämätöntä. Mut itsekkin olen sen verran ujo että tyttöystävää ei ole :S


      • Anonyymi
        poikaaaaa92 kirjoitti:

        Itsekään en ole tommoinen joka haluaa heti sänkyyn päästä. Itse asiassa haluaisin eka tutustua kunnolla tyttöön ja muutenkaan se sekstailu ei olisi välttämätöntä. Mut itsekkin olen sen verran ujo että tyttöystävää ei ole :S

        Lälläri Lauri!


    • Joku vaan

      ...ovat perinteisesti epäkypsempiä koska murrosikä koittaa heillä myöhemmin. Ei niistä tampioista jotka tuollaista vaativat kannata välittää.

      "ootte ihan väärässä, jos noin luulette, ette tuu koskaan saamaan keneltäkään, jos sekstailu on teillä vaan ekana mielessä ja kysytte suoraan, että annatko."

      Kaikilla se ei ole ensimmäisenä mielessä, mutta useimmilla kylläkin tuossa iässä. Mutta tässä syyllistyt kyllä yleistämiseen. Ei koko vastakkaista sukupuolta tarvitse yhden juntin perusteella tuomita.

    • Sanni__95+?1+

      Mitä välii jos poikii ei kiinnosta :) Kunhan ne ees esittää et on kiinnostuneita : DD
      Kyl meitsilt ainaki liikenee pilluu jos jätkät on tarpeeks kilttei ;D
      Ite menetin neitsyyden tossa kesällä jollekki randomille ku olinn vähä juonu : )

      • sanniiiiiii

        ps. meitsi on 14
        t.sanni


      • dcdc,,,..
        sanniiiiiii kirjoitti:

        ps. meitsi on 14
        t.sanni

        Kyllä mä koitan kiltti olla ja kuunnella kärsivällisesti että saisin pilluu. MUTTA oon vakaasti sitämieltä että tytöillä on omat juttunsa ja harrastukset ja pojilla omansa, eikä ne harrastukset yhdisty muuta kun sängyssä ja peittojen alla.


      • ää***********
        dcdc,,,.. kirjoitti:

        Kyllä mä koitan kiltti olla ja kuunnella kärsivällisesti että saisin pilluu. MUTTA oon vakaasti sitämieltä että tytöillä on omat juttunsa ja harrastukset ja pojilla omansa, eikä ne harrastukset yhdisty muuta kun sängyssä ja peittojen alla.

        että jos vaan on seksikäs tyttö niin mitä muuta siltä pitäs haluta kuin pillua ??????

        Sit sellaset söpöt ja nätit ja ihanat tytöt on erikseen niiden kanssa voisi vaikka seurustella ja tehä kaikkea muutakin kivaa ei pelkästään nussia niitä =)=)


    • korsto_

      ei sillä tytöllä mitään tee jos ei se anna pilluu...

    • asdfgh123456

      Miksi nykyään tommoset 15-16 vuotiaat pojat on tommosia seksiholisteja! Oon aina törmännyt joskus 12 vuotiaana netillä semmosiin poikiin, ja ne pojat aina käski mua riisuu ja tehdä jtn ja ne oli helevetin ärsyttäviä!

    • Tonde12345

      Vittu et jotku voi olla tyhmii niitten mielestä pillu on kaikki kaikessa ite haluan ainakin tutustuu ja puhuu ei mitään et parin päivän päästä sänkyy.

    • Poijaaa

      Pojat ei ole tyhmiä tytöt on!

    • Anonyymi

      On ne! Aimakin meidän luokan pojat:/

    • Anonyymi

      Siis oikeasti voisi kuvitella ettei teinipojille vain yksinkertaisesti kehity aivoja tai älyä.
      Istutaan pelaamassa yöt ja koulut jää sikseen, valehdellaan, varastellaan, myöhemmin inttiin meno on hirveä asia, kutsunnoista luistetaan, ei edes haeta sivariksi vaan pelataan ja nukutaan ja odotellaan viranomaisten yhteydenottoa.
      Ihan kuin asiat menisivät vain ohi kun pelaa yöt ja nukkuu päivät.
      Se mikä merkitsee on "äätee, laita ruakaa" "laita lautasellee" ja yöllä keittiössä
      "mä teen ruakaa". Huone on likaisia astioita ja vaatteita täynnä ja kaiken seassa
      hiilaripöhö nuori tuijottaa WoWia paskanhajussa.
      Miten helvetissä koiraspuolet on päässeet noin surkeaan tilaan?
      Elinkelvottomia yksilöitä.

    • Anonyymi

      No jotkut ovat tuollaisia anna pillua jos piittaat-henkisiä idiotteja, mutta ei kaikki.
      Fiksuja, asiallisia ja kilttejäkin jätkiä on, jotka eivät kuitenkaan ole mitään nörttinysväköitä tm "sekunda-jannuja".
      Seksi tulee sitten jossain vaiheessa seukkaamista kuvioihin mukaan.
      Vaikka pelaamista nyt ei varmaan kukaan siedä, ei jätkät sen enempää kuin tytötkään.
      Se kannattaa muistaa kummankin sukupuolen, että toisella ei kuitenkaan leikitä.

    • Anonyymi

      Mä ainakin halusin aikanaan ihan koko paketin seksiä myöden.
      Ja sainkin. Mulla on ihana ja rakas tyttöystävä, jonka kanssa meillä on myös aikas hyvä ja aktiivinen seksielämä.
      Sänkyyn mentiin siinä vaiheessa seukkaamista, kun mentiin ja se oli siinä. Ei siinä mietitty, että tapahtuiko liian nopeasti vai hitaasti vai miten...?
      Kumpikin kuitenkin halusi ja oli kiinnostunut seksistä, niin miksi sitä ekaa kertaa ja sen tapahtumista olisi pitänyt pitkittää?
      Ei ollut mistään muusta pois millään tavoin. Jutellaankin asioista, harrastetaan yhdessä asioita, ollaan välillä omien kavereiden kanssa omissa menoissa tai kotona omissa oloissaan ja mitä kaikkea nyt tässä onkin.

    • Anonyymi

      Kyllä tyttöjen ja naisten pitää antaa pojille ja miehille seksiä aina kun nämä sitä haluavat. Ei siinä ole mitään pahaa, koska se on rakastelua.

      • Anonyymi

        ei tytöt/naiset niin tyhmiä oo et antaa tyhmille pojille sitä jos ne on yksii ärsyttävii läskejä


    • Anonyymi

      moi

    • Anonyymi

      Kikkeli haluu pilluun

    • Anonyymi

      Kyllä. Pojat ovat aivan kamalia!!😂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe