Eli mulla on kaveri, joka oli tosi mahtava ja mukava, mutta sitten hän tuli uskoon ja nyt hän huomauttelee kaikesta ja suuttuu jos kiroilen ja hössöttää kokoajan jeesuksesta ja neuvoo minua kaikessa mitä teen.
On tosi rasittavaa kun hän kokoajan hösää uskontojutuista ja selittää muille kuinka jeesus rakastaa kaikkia. En voi sanoa hänelle ettei kaikkea tarvitse aina sanoa ääneen koska hän on sen tyypin ihminen että suuttuisi siitä ja olisi vihainen ja allapäin pitkän aikaa.
Mitä teen?
Vitun ärsyttävää
6
354
Vastaukset
- 8 + 16
Lyö raamatulla päähän niin eiköhän tokene.
- Ldye_95
Sun täytyy sanoa suoraan, muttei kuiteskaa töykeesti
Kerro että kunnioitat hänen päätöstään, mutta et kuitenkaan itse halua aina puhua asiasta.
Hänen on myös kunnioitettava sinun päätöstäs, jos kerran kunnon uskovainen on, eikai raamatun mukaan saa syrjiä ketään uskonnon perusteella :DD Yksi mun ystävistä on kans uskovainen, muttei koskaan puhu asiasta, koska tietää ihan hyvin etten itse usko. - uskonto on aivopesua
huomaa ettei kaverillasi ole omaa tahtoa eikä ajattelukykyä kun moiseen hömppään lankesi. tyypillistä heikoille ihmisille jotka tykkää kulkea massan mukana. kannattaa etsiä laadukkaampaa seuraa.
että kirkosta eroaminen on enemmän massanmukana kulkemista kuin uskoon tulemista nuorten seassa.
- ghjklghjklölkhgfhjklkhgfghjlölhgf
wer-wet kirjoitti:
että kirkosta eroaminen on enemmän massanmukana kulkemista kuin uskoon tulemista nuorten seassa.
noin sanoo katkerat uskovaiset.
Meidän koulusta kaikki massateinit tulis uskoon riparilla, kun taas kaikki erikoiset joita kiusataan ja syrjitään erosi kirkosta (ja niitä noin 3 kpl) ghjklghjklölkhgfhjklkhgfghjlölhgf kirjoitti:
noin sanoo katkerat uskovaiset.
Meidän koulusta kaikki massateinit tulis uskoon riparilla, kun taas kaikki erikoiset joita kiusataan ja syrjitään erosi kirkosta (ja niitä noin 3 kpl)olen agnostikko. En tiedä onko Jumalaa olemassa ja sitä mieltä ettei Jumalan olemassa oloa voi todistaa tieteen avulla. Okei, voihan olla noinkin jossain päin mutta täällä asia on toisinpäin. Täällä massateinit dissaavat uskovaisia ja uskontoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683