Miten toimii kyseinen yhdistelmä
JousimiesM ja VaakaN
10
1175
Vastaukset
- Reissaile yksin.
Vaaka-nainen ei luultavasti jaksa jousta levottoman elämäsi perässä. Minä en jaksanut.
- Sanco
Vaakamiehenä von sanoa että jouskareista (miehistä) oon aina löytänyt ystävän. Jotenkin klikkaa...ja aina...
- tähtisiina
Meillä toisinpäin, eli VaakaM ja JousiN.
Jotenkin oudolla tasolla klikkaa, olemme seurustelleet reilut pari vuotta. Vaaka on ainakin rauhoittanut Jousimiestä ja ehkä pahimpia käytösmokia tasoittanut (tosin niitäkin on edelleen luvattoman paljon xD). Saanut Jousimiehen viihtymään kotona, viettämässä paljon kahdenkeskeistä aikaa. Itse Jousimiehenä olen taas huomannut, että Vaaka on muuttunut huomattavasti suoremmaksi ja uskaltaa sanoa paljon enemmän mielipiteitään suoraan (me Jouskarit rakastamme rehellisyyttä ja avoimuutta - vaikka se totuus välillä kirpaiseekin) ja ehkä myös enempi lennokkaaksi ja leikkisäksi, oikein hassuttelevaksi (oli alussa aika ujo, hillitty ja hallittu). Onko se sitten mun vaikutusta, jaa-a, en osaa sanoa... :)
Ainakin meillä synkkaa. Ja jostain katsoin, että Vaaka-Jousimies olisi yksi parhaimmista yhdistelmistä. Tosin Jousimiehen ajoittain ruokoton, kömpelö käytös (vaikka Jouskarit harvemmin mitään pahaa tarkoittavat) voi tietysti olla tyylitietoiselle, kauniisti käyttäytyvälle Vaa'alle liikaa... - Life without..
Varmaan hyvin voi toimia, jos vaan jousimies muistaa olla uskollinen vaa*alle....Sitten myös, että jousimies ei saa salailla asioita, vaan olla avoin ja kertoa päivän kuulumiset heti, kun tulee ovesta.
Eikä se mitään haittaa vaikka jousimies joskus möläytteleekin suoraan asioita, koska voi samalla tavalla möläytellä takaisin ja siitähän tulee sopiva kompensoiva tekijä..
Itsellä ei ole kiikarissa jousimiestä. Mutta on joskus ollut näkökentässä. Mutta tuskin tulee enää vastaan on välimatkaa sentään kertynyt liian paljon.. Mutta se siitä..:) - gggggggggggggggggggg
minä olen vaakanainen ja eräs jousimies kiihoittaa minua kovin
- J (m)
Olen Jousi(mies) ja eräs vaakanainen kiinnostaa ja kiihottaa kovasti. Näimme tänään taas ja katseemme kohtasivat...
Vaakanainen, meilaa [email protected] jos haluat jutella aiheesta tai meilaa oikeaan osoitteeseeni jos arvaat kuka olen. Nimesi alkaa P:llä.
- klippö
juu mulla on kokemusta seurustelusta jousimihen kans itse olen vaaka nainen
jousimies on aikan rasittava luonteeltaan minun miehessä on tullut esiin näitä merkkejä:
jatkuva salailu, ei puhu tunteistaan eikä sille kestä sanoa asioista koska se on aina hänen mielestä kitinää,
hän on aina oikeaassa eikä ole ikinä kohellut ketään väärin . ei kestä kuulla itsestään totuutta
ikinä ei osaa anteeksi tai kiittää ei ole yhden naisen mies kaikki kelpaa jolla on vain naisen alapää- kokemusta 1 vuosi
Mulla on samanlaisia kokemuksia jousimiehestä: salailua, ei puhu, aina oikeassa, ei kestä kuulla totuutta itsestään, mielessä aina uusi "alapää"...en jaksanut!
- jo 1 vuosi liikaa
Siis tää on niin totta !!!! Jousimiehissä on narsistista luonnetta, se on tosi
- .......
Itse olen jousimies-nainen ja juuri päättyi lyhyt suhde vaaka-miehen kanssa.
Jousimiehenä olin kuulemma liian menevä ja flirttailin liikaa muille... enkä myöskään puhunut tunteista kun ei niitä loppupeleissä paljoa vielä ollutkaan.
Olisin kyllä halunnut katsoa vähän pidemmälle tämän miehen kanssa, mutta jos ei kestänyt mun luonnetta niin ei voi mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982