JousimiesM ja VaakaN

kuhankyselen

Miten toimii kyseinen yhdistelmä

10

1164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reissaile yksin.

      Vaaka-nainen ei luultavasti jaksa jousta levottoman elämäsi perässä. Minä en jaksanut.

      • Sanco

        Vaakamiehenä von sanoa että jouskareista (miehistä) oon aina löytänyt ystävän. Jotenkin klikkaa...ja aina...


    • tähtisiina

      Meillä toisinpäin, eli VaakaM ja JousiN.

      Jotenkin oudolla tasolla klikkaa, olemme seurustelleet reilut pari vuotta. Vaaka on ainakin rauhoittanut Jousimiestä ja ehkä pahimpia käytösmokia tasoittanut (tosin niitäkin on edelleen luvattoman paljon xD). Saanut Jousimiehen viihtymään kotona, viettämässä paljon kahdenkeskeistä aikaa. Itse Jousimiehenä olen taas huomannut, että Vaaka on muuttunut huomattavasti suoremmaksi ja uskaltaa sanoa paljon enemmän mielipiteitään suoraan (me Jouskarit rakastamme rehellisyyttä ja avoimuutta - vaikka se totuus välillä kirpaiseekin) ja ehkä myös enempi lennokkaaksi ja leikkisäksi, oikein hassuttelevaksi (oli alussa aika ujo, hillitty ja hallittu). Onko se sitten mun vaikutusta, jaa-a, en osaa sanoa... :)

      Ainakin meillä synkkaa. Ja jostain katsoin, että Vaaka-Jousimies olisi yksi parhaimmista yhdistelmistä. Tosin Jousimiehen ajoittain ruokoton, kömpelö käytös (vaikka Jouskarit harvemmin mitään pahaa tarkoittavat) voi tietysti olla tyylitietoiselle, kauniisti käyttäytyvälle Vaa'alle liikaa...

    • Life without..

      Varmaan hyvin voi toimia, jos vaan jousimies muistaa olla uskollinen vaa*alle....Sitten myös, että jousimies ei saa salailla asioita, vaan olla avoin ja kertoa päivän kuulumiset heti, kun tulee ovesta.

      Eikä se mitään haittaa vaikka jousimies joskus möläytteleekin suoraan asioita, koska voi samalla tavalla möläytellä takaisin ja siitähän tulee sopiva kompensoiva tekijä..

      Itsellä ei ole kiikarissa jousimiestä. Mutta on joskus ollut näkökentässä. Mutta tuskin tulee enää vastaan on välimatkaa sentään kertynyt liian paljon.. Mutta se siitä..:)

    • gggggggggggggggggggg

      minä olen vaakanainen ja eräs jousimies kiihoittaa minua kovin

      • J (m)

        Olen Jousi(mies) ja eräs vaakanainen kiinnostaa ja kiihottaa kovasti. Näimme tänään taas ja katseemme kohtasivat...

        Vaakanainen, meilaa [email protected] jos haluat jutella aiheesta tai meilaa oikeaan osoitteeseeni jos arvaat kuka olen. Nimesi alkaa P:llä.


    • klippö

      juu mulla on kokemusta seurustelusta jousimihen kans itse olen vaaka nainen

      jousimies on aikan rasittava luonteeltaan minun miehessä on tullut esiin näitä merkkejä:
      jatkuva salailu, ei puhu tunteistaan eikä sille kestä sanoa asioista koska se on aina hänen mielestä kitinää,
      hän on aina oikeaassa eikä ole ikinä kohellut ketään väärin . ei kestä kuulla itsestään totuutta
      ikinä ei osaa anteeksi tai kiittää ei ole yhden naisen mies kaikki kelpaa jolla on vain naisen alapää

      • kokemusta 1 vuosi

        Mulla on samanlaisia kokemuksia jousimiehestä: salailua, ei puhu, aina oikeassa, ei kestä kuulla totuutta itsestään, mielessä aina uusi "alapää"...en jaksanut!


      • jo 1 vuosi liikaa

        Siis tää on niin totta !!!! Jousimiehissä on narsistista luonnetta, se on tosi


    • .......

      Itse olen jousimies-nainen ja juuri päättyi lyhyt suhde vaaka-miehen kanssa.
      Jousimiehenä olin kuulemma liian menevä ja flirttailin liikaa muille... enkä myöskään puhunut tunteista kun ei niitä loppupeleissä paljoa vielä ollutkaan.

      Olisin kyllä halunnut katsoa vähän pidemmälle tämän miehen kanssa, mutta jos ei kestänyt mun luonnetta niin ei voi mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe