Moi!
Omistan almeran vm.-01. 1.5L Ongelmana on ilmakanavista tuleva paha haju olen vaihtanut ilmansuodattimen sekä raikasilmasuodattimen haju ei tule kun A/C on päällä vaan silloin kun se ei ole päällä sekä auton lasit huurtuu heti kun A/C:n sammuttaa ja laittaa normaalin puhaltimen päälle mikä avuksi ja onko kokemuksia.
Paha haju
5
1198
Vastaukset
- Desifioi
Desifioi ilmastointilaitteen kenno. Desifiointiainetta saa autotarvikeliikkeestä. Aine laitetaan auton sisälle, ilmastointi ja ilman sisäkierto päälle ja odotetaan pakkauksessa mainittu aika. Hajut häviää.
- sitä se on
Mulla kerran tuli tunkkanen haju oli ollut ilmas päällä ,,jätin auton seison ...menin noin 2 tunnin päästä avasin auton oven HYI vitsi mikä haju,,no se tulee siitä ilomastoinnin lauhduistemesta justiinsa..se joka on jalkatilassa,,en oo vielä itse ostanut pudistusainetta,,,on sillen pikku hiljaa hävinnyt haju ilmastointi päällä ei mitän hajuu..sinne voi kertyy kaikke pientä pöpöö,,kun lauhdutin on kostee,,vaikka osa vesistöstä meneekin pois auton ulkopuolelle putkesta...joskus vaan vittu mainen putsaa se kenno ei pääse käsiksi..no ehkä kun ruiskuttaa puhdistus aresolii pillillä.......täytyy joskus koittaaaaaaaaaaaa
- Jumi1
Kiitos vastauksista, onko se lauhdutin ulkopuolella vai sisäpuolell ja tuleeko käry silti vaikka ei ooo ac päällä?
- jalka tilassa.. ainakin mulla
Jumi1 kirjoitti:
Kiitos vastauksista, onko se lauhdutin ulkopuolella vai sisäpuolell ja tuleeko käry silti vaikka ei ooo ac päällä?
Eli tää mikä on jalka tilassa eli sitä enen on puhallin joka puhaltaa sen läpi ja tulee kylmää.,.se on saman lainen kuin auton oma syyläri mutta sellanen pieni,,siitä menee letku ulos ja osa kosteudesta tippuu sinne moottoritilan kautta maahan,,,,mutta kannattaa koittaa aresolia ostaa tarvikkesta...itse en nyt puhdista
ehkä myöhemmin...on nää ilmastointi kaudet ohi tai no kyllähän se ikkunoista nopesti poistaa kosteuden huurun,,MÄ itse vaihoihoin tos sisäilmafiltterin 2kk sitten no se autto kyl hajuu paljon sekin katsii säänöllisesti vaihtaa..kerää kosteutta ja kaikkia roskia..ei muuta kun hommin vaan pudistamaan :),,no mulla ei tuu enää hajua sisän kun uus sisäilmafiltteri,,autto sekin..
- primera -04 2.0 tekna farkku
Mulla oli Primerassa sama ongelma ja ensin kokeilin tuota aiemmin mainittua aerosolia joka jätetään autoon tohisemaan, mutta mun kohdalla se ei auttanut.
Sitten ostin vaahtoa, jota suihkutetaan raittiin ilman sisäänottoon ja se jeesasi.
Raitisilmasuodatin pitää tietty poistaa käsittelyn ajaksi, mutta samalla se tulee vaihdettua uuteen.
Kannattaa muuten tarkastaa ettei kondenssiveden poistoputki ole tukossa.
Yksi konsti millä voi estää kennoon muodostuvaa bakteerikasvua on sammuttaa ilmastointi aina muutamaa minuuttia ennen, kun parkkeeraa auton.
Näin kennon pinta ehtii kuivahtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529