lihotuskuuri

maryanne

Okei, tää voi kuulostaa aika monen korvaan tosi friikiltä, mut kerronpa nyt kumminkin - tulee nimittäin uusi pontti tähän lihavuus-laihuus vääntämiseen. Usein näkökulma ihmisillä on se, että laihuus on hyvä juttu, ja lihavakin voi olla onnellinen jos hyväksyy itsensä lihavana. Joo, tää on kaikki totta. Mut meikäläinen on kai hiukan naksahtanut tapaus, sillä mä pyrin tietoisesti lihottamaan itseäni. Oon 25-vuotias nainen, ja en kai koskaan ole laihduttanut oikeesti - kyllähän sitä teininä piti mukamas laihduttaa kun kaikki kaveritkin, mutta en milloinkaan ole oikeasti tahtonut olla laihempi kuin olen. Joskus ehkä 16-vuotiaana aloin oikeastaan ajattelemaan yhä enemmän, että lihavuus on yhtälailla kaunista kuin laihuuskin, ja oikeastaan halusin itse tulla lihavammaksi kuin olin. En ollut mikään harjanvarsi silloinkaan (170cm ja oisko ollut joku vajaa 60kg ja muotoja ihan sopivasti), joten ei tämä ollut mitään reaktiota tuskastuttavaan alipainoon tms.

No meni siinä varmaan neljä vuotta ennenkuin pääsin lopullisesti irti opitusta laiha hyvä-lihava paha -ajattelusta ja uskalsin todella elää oman kauneusihanteeni mukaan. Nykyään ulkoilen ja pidän omasta kunnostani huolta, mutta samalla myös pyrin syömään koko ajan hiukan enemmän kuin kulutan. Usein voi mennä pitkäänkin niin että paino pysyy samana - mihinkään mielettömään ahmimiseen en näet halua ruveta. Toisinaan sit taas kiloja tulee sellaisella vauhdilla että voi vaan ihmetellä vaatteiden kutistumista. ;)

Nykyisellään painan hiukan vajaat 120 kiloa, ja olen tyytyväinen itseeni - joskin ainakin toistaiseksi jatkan lihomista, kaipa silekin jossain vaiheessa pistän stopin. Niinkuin laihduttaja iloitsee siitä että mahtuu entisiin vaatteisiinsa, samoin minäkin iloitsen joka kerta kun huomaan että farkkujen vetoketju ei mene kiinni tai rinnat eivät enää mahdu liiveihin! Okei, tää varmasti kuulostaa tosi weirdiltä suurimman osan mielestä, mut ihan tosissani olen. Ja olen jopa tavannut muutamia samanhenkisiä ystäviä, eli en ole ihan yksin oman kummallisuuteni kanssa ;)

Kommentteja, miltä kuulostaa?

p.s. vaikka olen lihava, en ole ruma, ja mahtailematta voin sanoa että miesten suhteen on vientiä riittänyt entiseen tapaan :)

11

3522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa katsoa

viennistä tulee lisää tänään klo 22.05-23.00 4D iso rakkaus, lihavuuden ihailijat.

• maryanne

Katsoin dokkarin, ja oli pakko todeta että aika sairasta touhua oli.. Okei, siinä ekaksi esiteltiin miehiä jotka diggasivat lihavista naisista, ja sit sellaisia tosi lihavia naisia. Mutta loppupuoli ohjelmasta käsitteli paria tapausta joissa mies oli enemmän tai vähemmän painostaen lihottanut omaa vaimoaan..kummassakin tapauksessa naisesta oli tullut yli 350-kiloinen valas joka ei pystynyt tekemään mitään ilman miehen apua - ja tämä avuttomuus kuulemma oli miesten mielestä kaikkein hienointa! Ihan sairasta touhua, yök.

Itse en liho kenenkään toisen toiveita täyttääkseni vaan omasta tahdostani. Eikä meikäläisellä ole pienintäkään aikomusta kasvaa pakettiauton kokoiseksi kasaksi, joku kohtuus sentään pitää olla. No okei, onhan 120 kilossakin jo jonkun verran käytännön ongelmiakin, mutta kun pitää itsensä kunnossa ja osaa elää kokonsa kanssa niin ei ne rajoita.

• YksiVaan

...jos jaksat.

Sinun 120 kiloasi vastaa sitä, että minä ottaisin selkääni 60 kiloa painavan repun, ja kulkisin sen kanssa joka paikkaan. Elämä olisi helvettiä. Jo sängystä nouseminen olisi tuskaa, puhumattakaan pienestäkään kävelymatkasta. 40-kiloinen rinkka vielä kulkee, mutta tuplasti oman painoni kantaminen olisi todella vaikeaa.

Olen palvellut pitempäänkin armeijassa, joten painava reppu tuli tutuksi. Repun yms varusteiden kantaminen (ei tietenkään joka päivä) aiheutti kolmessa vuodessa sen, että polvet oli leikattava: rasitusvamma, repeytymä kierukassa. Toki osasyynä oli lievä askellusvirhe - laitan liikaa painoa jalan ulkosyrjälle. Ja tietenkin, varsinkin jos harrastat jonkun verran ulkoilua ja liikuntaa, tasaisesti lihoessa niveliä tukevat lihakset voimistuvat tasaisesti.... Mutta *huokaus* Toivon että selviät edes kohtuullisen pitkään ilman suurempia vammoja.

Itse pääsin hiukan pyöristymään viime vuoden loppupuolella, ja jo parin kilon lisäys aiheutti fiiliksen, että hengästyin ylämäissä, maha oli tiellä kengännauhoja solmiessa, ja ylipäätäänkin oli epämiellyttävä ja turvonnut olo. Minun on vaan rehellisesti sanottuna hyvin vaikeaa uskoa, ettei ole vaivalloista ja tuskallista kantaa joka paikkaan 50 ylimääräisen kilon taakkaa.

Onnea tielläsi - et ole ainakaan helppoa valintaa tehnyt.

• maryanne

Tämä nyt on aika ronski yksinkertaistus, mutta mun valintaani vois ehkä ajatella niinkuin korkokenkien käyttämistä: helkkarin epämiellyttävät kengät joissa meinaa nilkkansa nyrjäyttää harva se päivä..mutta naiset käyttää kumminkin koska se saa näyttämään hyvältä.

• shine
        maryanne kirjoitti:

Tämä nyt on aika ronski yksinkertaistus, mutta mun valintaani vois ehkä ajatella niinkuin korkokenkien käyttämistä: helkkarin epämiellyttävät kengät joissa meinaa nilkkansa nyrjäyttää harva se päivä..mutta naiset käyttää kumminkin koska se saa näyttämään hyvältä.

Joopa joo,näyttäähän ne hyvältä(minun mielestä ainakin)-korkokengät siis.Eivät ole huonot jalassa! Olen ryhdikkäämpi koroilla kuin ilman ja tykkään pitää hametta(ei roiskeläppää)joten korot siksi.

• Ulpukka

Hei!

Olisin vastannut toisin, jos tuota viimeistä lausetta ei olisi. Elikä et tahdo lihoa siksi, etteivät miehet kiinnostuisi sinusta. Jotkut tahtovat muuttua tämän asian tähden, lihoa ja rumistua. Sinä et.

• 1233333342

Ei tuo nyt ainakaan terveellistä ole että rupeaa vapaaehtoisesti läskiksi.

• Miesihailija

Hauska kuulla, että joku ajattelee tuolla tavalla ja uskaltaa olla oma itsensä. Kuten varmaan tiedätkin,
      on paljon miehiä, joiden mielestä kaikenlainen pulleus, pyöreys ja pehmeys vain kaunistaa naista.
      Itseäni on aina viehättänyt naisvartalossa paitsi lihavuus, niin myös itse lihominen. Kuvailemasi mielikuva "kutistuvista"
      vaatteista on todella herkullinen; onnekseni olen saanut todentaa sitä myös käytännössä.
      Jossain määrin haluaisin olla itsekin lihava/lihoa, mutta jokin pidättelee.

• poju

mä oon 162cm ja 39kg nyt mä oon langan laiha jolla näkyy luut ja nahka 13wee
        niin mä oon aina halunnut olla sellainen lihava pulee läski niin te voisite varmaan kertoa miten saa selaisen pienen puleen pömpö mahan tai sopivan kokosen?
        lihotus reseptejä voitte lähetää minulle osoiteeseen
        [email protected]

ps:haluisin olla kanssa läski ja näytää paistilta

• sämpy33

saisimpa tuollaisen naisen itselleni! ei ole mitään niin upeaa kuin oikein runsas ja muhkea nainen!

• ei sitä turhaan kannata lihoa

ite tykkään lihavemmist tai oikea nimitys täydellisemmist...tiedätkö mitään sivuja semmosist et vois rakkaaksi hakea ps. en en oo sairas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      83
      4535
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4401
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3749
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3473
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2967
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2744
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      15
      2673
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2073
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1738
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      101
      1288
    Aihe