Sä tunteillani leikit, tiedän sen
et aitoa luo tunnetta kai koskaan?
On sanasi sun tunnevammaisen
ja rakkaus on mielestäsi roskaa ?
Ei pitkospuita tielle rakkauden
voi tehdä sanoja vain roiskimalla ?
Ei tunnetta saa rinnan lämpöisen
jos seisoo aina tiellä kaltevalla ?
Nuo sanasi sun kaikki hajoittaa
vaan itse kasaat elos raunioita,
jos koittaisit ees vähän rakentaa ?
Ei ylpeys vie kyyneleitä noita.
Ei hellä sana ylpeyttä nää
se ottaa aina silloin antajansa,
kylmistä vain huurut käteen jää
se merkityksi tekee kantajansa.
Jos laskisit sä edes kahdeksaan
kun rakkauden syyttäen sä heität,
niin ehtisitkin ajattelemaan
mitä tuhkallasi silloin peität ? ? ?
Ei kasva tunteet toisen ihmisen
jos sanat tulee aina roiskimalla,
sä maata kaivat alta jalkojen
ja rakkauden oraan kaataa halla.
Vain ystävyydellä sä hymyn näät
kun lempeys soi sanan sävelissä,
pystyyn nousee painuneet nuo päät
et käydä tahdo silmät kyynelissä.
Voi sanoillansa paljon rakentaa
tai kaataa vaikka rakkaudenkin vuoren,
hellyydellä paljon aikaan saa
se poistaa päältä kylmyydenkin kuoren.
Käy hellyydelle tilaa antamaan
rakkauden kedon kukkasille,
käyt satoasi itse kantamaan
kun selän käännät sanan petturille.
Niin astua saat tielle rakkauden
ja poistunut on silmistäsi vihat,
sä vanhanakin muistat sävelen
kun puhtaaksi sait tunteidesi pihat.
Takaisin rakkauden tielle !
2
207
Vastaukset
- lindalinda1
halusin kavuta vuorelle,
rakentaa yhteisen kodin meille
ja sisustaa sen rakkaudella.
Et ymmärtänyt, tai sitten et vain halunnut.
Löit sanan miekalla, nauroit tunteilleni ja
romutit kaiken ivanaurullasi. Et tiedä mmitään
rakkaudesta, saatikka hyvyydestä. Itse olet
tiesi valinnut, kulje sitä - minä kuljen omaani
johon mahtuu paljon hyvää.
Tuollainen tuli runostasi mieleen, joka varmaankin
on koettua ( ikävä kyllä, jos ) Mutta Sinä teet
kivustakin kauniin.
Kiitos !Kipeistäkin asioista on pystyttävä
puhumaan ja avautumaan,
vain niin niitä asioita voi käsitellä
ja toivoa muutosta parempaan.
Kiitos palautteestasi Ystäväni.
Arska paistaa ja syksy on todella kaunis.
Valoa päiviisi. T: J
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
