Suolasienipurkin pinnalle oli tullut hometta, voiko sieniä käyttää kun kuorii reilun kerroksen sieniä pois?
homesienet
2
639
Vastaukset
- Ruma mies
Niinkuin kaikissa turvallisuutta sivuavissa asioissa, tässäkin on vaikea antaa neuvoa.
Itse ottaisin reilun kerroksen pois ja käyttäisin loput.
Jos sinulla on suolasienet tässä vaiheessa vuotta homehtuneet, käytät varmaan vielä viime vuotisia sieniä? Tai sitten suolaa on liian vähän? Tai sienet eivät ole nesteen peitossa? - VappiloSuhvero
Heittäisin menemään. Homerihmasto voi hyvinkin olla jo levittäynyt koko purkkiin, vaikkei sitä silmällä näekään. Homeitakin on niin monenlaisia, jotkut niistä tuottaa vaarallisia toksiineja ja toiset taas ei, jolloin periaatteessa riittäisi pelkän homekasvuston poisto. Suosittelen pistämään roskiin, varma on aina varmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613