voiko B-mies joutua kertaamaan? Itse olen asian ymmärtänyt niin, että ainakaan sellaiset B-miehet eivät joutuisi kertaamaan, joilla ei ole sodan ajan tehtävää. Pitääkö tämä paikkaansa, vai onko myös B-miehillä mahdollisuus joutua kertausharjoituksiin?
Vastaukset 5
- PaGa na
saavat tulla myös mpkry:n harjoituksiin mutta luulen ettei varsinaista valkoista lappua ole odotettavissa ellei sitä itse halua
- huu7jj
B-mies voi joutua kertaamaan.
- mikäli B-miehellä
EI OLE sodanajan tehtävää. Onhan olemassa sellaisia B-miehiä, jotka ovat kirjureita, keittäjiä ym. joten heillä ON sodan-ajan tehtävä. Siis siinä en näe mitään syytä sille, miksi ei voisi joutua kertaamaan.
On kuitenkin olemassa myös sellaisia B-miehiä, joilla EI OLE minkäännäköistä sodan-ajan tehtävää. He ovat omana inttiaikanaan tehneet vain kaikennäköisiä nakkihommia. Joten, miten ihmeessä semmoinen voi joutua kertaamaan? Meneekö se sitten kertaamaan sinne niitä nakkihommia? - beemiäs
mikäli B-miehellä kirjoitti:
EI OLE sodanajan tehtävää. Onhan olemassa sellaisia B-miehiä, jotka ovat kirjureita, keittäjiä ym. joten heillä ON sodan-ajan tehtävä. Siis siinä en näe mitään syytä sille, miksi ei voisi joutua kertaamaan.
On kuitenkin olemassa myös sellaisia B-miehiä, joilla EI OLE minkäännäköistä sodan-ajan tehtävää. He ovat omana inttiaikanaan tehneet vain kaikennäköisiä nakkihommia. Joten, miten ihmeessä semmoinen voi joutua kertaamaan? Meneekö se sitten kertaamaan sinne niitä nakkihommia?meikä vahti lentokenttää 6kk. ja oon käyny kertaamassa pakolla kerran ja vapaa ehtosesti toisen kerran.
eiköhän ne keksi nakki koneillekki jotain uutta ja ihmeellistä.
- B-Alik
Mulle määrättiin sodanajan johtajatehtävä eli kertauksia on sitte luvassa 2 vuoden välein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901328
- 45677
- 20639
- 52584
- 46569
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38549- 70541
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132538- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan177486